Поточний час: 29 бер 2024, 15:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#121145Повідомлення 19 серп 2021, 16:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
ещё раз спрошу: обязателен ли на батку автомат постоянного тока или подойдёт любой (на соответствующий ток ~220В) из ближайшего магаза электрики?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121146Повідомлення 19 серп 2021, 18:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
У мене стоїть звичайний 220В, але КЗ ще ні разу не комутував. В гаражі батарею відключаю цим АВ. Рачажок головного АВ краще ховати, бо це відключає і охорону велосипеда.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121166Повідомлення 20 серп 2021, 00:02 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
alex_step писав(ла):
порадьте який автоматичний вимикач живлення поставити на мою конфігурацію
(проблема в тому що розмістити його маю у ящику батареї, а добратись туди всередину у випадку спрацювання цього запобіжника досить складно)

Мне кажется лучше не придумаешь. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/avtomat ... Lm5Qm.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121170Повідомлення 20 серп 2021, 08:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Leon29 писав(ла):
Рачажок головного АВ краще ховати, бо це відключає і охорону велосипеда.

охоронка в мене автономна. подача живлення на контролер - з кнопки ввімкнення KT-LCD3. а АВ маю розмістити всередині корпусу батареї - щоб до нього добрати треба знімати й вскривати корпус....... :nein:

Kapral88 писав(ла):
Мне кажется лучше не придумаешь. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/avtomat ... Lm5Qm.html
це не то пальто (за параметрами, розмірами, та "голими" контактами)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121175Повідомлення 20 серп 2021, 11:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
У вас больше 30а ? Или вам нужно размером больше автомата АС на 220в? Полистайте продавалку на форуме, там были по моему до 200а.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121178Повідомлення 20 серп 2021, 14:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Kapral88 писав(ла):
У вас больше 30а ?
разве там 30..? O_o

Зображення

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121181Повідомлення 20 серп 2021, 14:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Этот что на фото оказался проблемным, люди писали на форуме электротранспорт.ру


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121182Повідомлення 20 серп 2021, 15:29 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
alex_step писав(ла):
Kapral88 писав(ла):
У вас больше 30а ?
разве там 30..? O_o

Зображення

Вы явно не читали объявление. Автоматы от 4 до 30ампер. Я покупал и 30а и 20. Есть со скрытым рычажком, а есть и такие.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121183Повідомлення 20 серп 2021, 15:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Это те которые я покупал.на них указано направление тока, как подключать.
Додаткові файли:
20210820_163101.jpg
20210820_163101.jpg [ 192.8 КБ | Переглядів: 2765 ]

Додаткові файли:
20210820_163012.jpg
20210820_163012.jpg [ 215.45 КБ | Переглядів: 2765 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124180Повідомлення 16 груд 2021, 13:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
Додаткові файли:
20211215_104956.jpg
20211215_104956.jpg [ 307.16 КБ | Переглядів: 2457 ]

Додаткові файли:
20211215_105322.jpg
20211215_105322.jpg [ 441.22 КБ | Переглядів: 2457 ]

может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124198Повідомлення 16 груд 2021, 20:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
alex_step писав(ла):
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

Просто так "+" не отгорает, надо отмывать все и проверять что творится с ключами в контроллере, где-то должно быть КЗ.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124201Повідомлення 16 груд 2021, 21:08 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
thunder_blade писав(ла):
alex_step писав(ла):
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

Просто так "+" не отгорает, надо отмывать все и проверять что творится с ключами в контроллере, где-то должно быть КЗ.

Дык.... а разве можно было б нормально доехать до конечной точки и выключить питание кнопкой LCD без каких-либо необычностей..? я тут вообще просто в ступоре от случившегося без всяких признаков..... :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124202Повідомлення 16 груд 2021, 21:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
alex_step писав(ла):
Дык.... а разве можно было б нормально доехать до конечной точки и выключить питание кнопкой LCD без каких-либо необычностей..? я тут вообще просто в ступоре от случившегося без всяких признаков..... :?

Пока вы ехали питание было(с ваших слов), отгорело уже позже значит.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124204Повідомлення 16 груд 2021, 21:56 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 20 Подякували 51
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Если выгорело как бы кольцом вокруг проводника и заметно что процесс происходил продолжительно то так бывает при плохом контакте. Предохранители и пр. защита при этом могут и не прореагировать. При К.З. слабое место, которое бывает и из-за плохонького контакта тоже, выгорает стремительно. Защита обязана сработать. Хорошая новость в том что в случае обугливание от плохого контакта, дорогие силовые компоненты могут и не пострадать. Удачи!

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124207Повідомлення 16 груд 2021, 23:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
alex_step писав(ла):
выключить питание кнопкой LCD без ка
а кто вам сказал что эта кнопка реально отключает питание ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 25


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group