Поточний час: 18 квіт 2024, 15:50

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#126073Повідомлення 01 квіт 2022, 16:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Ioan85 писав(ла):
Найкраще хардтейл, простору вистачає і для акумулятора і для контролера.

Автор мабуть нормальних рам підвісів не бачив


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126074Повідомлення 02 квіт 2022, 10:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Vitali писав(ла):
Автор мабуть нормальних рам підвісів не бачив

Нормальна рама двохпідвіса коштує як нормальний брендового виробника хардтейл з середнім рівнем комплектуючих


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126080Повідомлення 02 квіт 2022, 21:22 
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 0 Подякували 14
Мій електротранспорт: Kalkhoff Endeavour Pro, TSDZ2, 48V*11.6Ah
Я сам пересел с двухподвеса на хардтейл. Ситуация усугублялась дубовыми покрышками, и после каждой поездки по грунтовке седалищные кости побаливали 2-3 дня. Проблема решилась подседельным амортизатором Сантур - и сиденье стало сразу комфортным, и скорость на неровностях повысилась.
Конечно, такой амортизатор не может полноценно заменить заднюю подвеску, бордюры и лестницы ему не по зубам, но если нужно просто убрать барабанную дробь по заднице при езде по неровной дороге - то это отличное решение, главное, пружину под свой вес взять.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126113Повідомлення 04 квіт 2022, 14:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
дякую
щодо хардтейлу питання вирішено одностайно - я й раніше більше в його бік дивився, та ви затвердили цю думку
однак огляд представлених моделей на velotrade.com.ua навів до суму - усе що там представлено комплектується підробками Shimano (не певен на 100%, але дуже схоже)... виходячи з того висловлювання майстра "ремонт (заміна комплектуючих) обійдеться у трохи меньше вартості нового вела - то краще додати грошей та взяти новий" тепер втрачає сенс; тому міркую про те щоб реанімувати цей вел що є (рама одностайно ще проживе довго, й хотілося б продовжити використовувати рідні оригінальні комплектуючі Shimano/Suntour): майстер висловився про необхідність комплексної заміни усього від шатунів до трещітки (він не зміг дістатись до каретки щоб її обслужити) шляхом обрізання шатунів болгаркою, й зірки передні та задні наразі у сумному стані, як і ціпок, після зимового використання; ціпок сьогодні вже обірвався у дорозі
про підсидловий амортизатор Сантур NCX мав думки, але те мабуть буде трохи пізніше. щодо передніх амортизаторів - міркую про якийсь економ-варіант з пружинно-еластомірних, але не знаю що обирати... доречі, чи є сенс та можливість вилку встановити під 27,5" або 28" колесо (переспицьовувати переднє з мотором все одно треба бо бажано замінити обода з причини дефектів зточеними тормозними колодками; тоді вже й на дискову механіку перейду при заміні вилки) при задньому 26"?

порадьте вірний шлях та комплектуючі з економ-варіанту


Додаткові файли:
IMG_20220404_133854.jpg
IMG_20220404_133854.jpg [ 156.33 КБ | Переглядів: 1782 ]
IMG_20220404_133913.jpg
IMG_20220404_133913.jpg [ 164.38 КБ | Переглядів: 1782 ]

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126158Повідомлення 09 квіт 2022, 00:04 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Однак у ці часи виявилось що немає можливості обирати з різноманіття варіантів з причини відсутності поставок (допродається те що залишилось на складах, й надалі >|<опа)..... сподіваюсь що вдасться знайти хоч якісь елементи трансмісії під цей вел для заміни всього вузла одночасно...
Однак щодо вилки ситуація не така погана, ще є можливість обирати, й муляє мене питання щодо розміру - тож таки порадьте: є сенс ставити колесо 28" на перед (з мотором) при 26" позаду? Не буде труднощів/дискомфорту в експлуатації?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126167Повідомлення 09 квіт 2022, 17:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
alex_step Як по фото то зірки шатунів ще придатні, з кареткою нічого не ясно, якщо вона картріджем то вона не обслуговується і у випадку поломки міняється на нову з такою самою довжиною вала, це якщо шатуни лишаються рідними... До шатунів довжина каретки підбирається індивідуально. Що до задніх зірочок під заміну але не видно чи це зірки типу "касета" чи "трещітка" яка накручується на різьбу втулки... З вилкою теж не ясно який рульовий стакан рами. Шток вилки буває один дюйм, буває 1 1/8" дюйма. Якщо велосипед на 26" колесах вилку й колесо ставте на 26". Для електродвигуна більший діаметр колеса прокрутити тяжко. Ланцюг рекомендую KMC x8. Також найкращим варіантом є купівля зйомника касети, зйомника шатунів, зйомника каретки і вижимки ланцюга


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126171Повідомлення 09 квіт 2022, 19:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
за поради дякую (взяв "на карандаш" KMC x8), зйомники НЕ знадобляться т.я. сам того робити не буду, але у веломайстерні - майстер наполягає на комплексній заміні УСІХ елементів трансміссії, але із запчастинами проблеми т.я. поставок немає, допродають що залишилось на складах - тож можна буде вважати успіхом якщо вдасться віднайти хоч щось сумісне (тут вже про вибір між Shimano чи щось інше годі й згадувати)

Ioan85 писав(ла):
Якщо велосипед на 26" колесах вилку й колесо ставте на 26". Для електродвигуна більший діаметр колеса прокрутити тяжко.
Ці двигуни спицюють від продавця практично у обід будь-якого розміру, тому про "тяжко прокрутити" мова взагалі не йде
Додаткові файли:
Screenshot 2022-04-09 at 20.22.39.png
Screenshot 2022-04-09 at 20.22.39.png [ 117.52 КБ | Переглядів: 1698 ]

Тож питання лише про комбінацію переднє 28" (так як вилку хочу міняти на з пружинно-еластомірним амортизатором й тоді дискове гальмо поставити; також є потреба одностайно переспицьовувати через дефекти ободу (замінити обід бо незамінені вчасно колодки V-брейків проточили канавки)) та заднє 26" (рама залишається - тому без варіантів) -> я розумію що при двигуні у передньому колесі трохи збільшиться швидкість з-за збільшення діаметру; але чи не буде дискомфорту у експлуатації-керуванні з-за різних діаметрів коліс? (як воно буде виглядати збоку - мене хвилює в останню чергу)
Дякую

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126199Повідомлення 12 квіт 2022, 17:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
У мене мхус 15 в 28 ободі передній ,стартує з пробуксовкою максимальна шв. до 40км що занадто для велосипеда ,продаван казав що двигун тяговий .допомагаю тільки на підйомах також для Мхус 15 обов'язково потрібні підсилювачі дропаутів щоб пробний заїзд небув першим і останнім.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126200Повідомлення 12 квіт 2022, 18:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
карабас. б. писав(ла):
У мене мхус 15 в 28 ободі передній ,стартує з пробуксовкою максимальна шв. до 40км що занадто для велосипеда ,продаван казав що двигун тяговий .допомагаю тільки на підйомах також для Мхус 15 обов'язково потрібні підсилювачі дропаутів щоб пробний заїзд небув першим і останнім.
я так розумію Ви й заднє маєте 28"?
Щодо мотору питань не маю - в мене по тяга/швидкість середній; на 48В маю максималку ~43 (на 26"-му колесі) при тому що максимальний струм лімітовано програмно до 16,67А від 25А контролерних; підсилювач (1) дропаута встановлений від початку переводу на електрику (липень 2020-го); пробуксовки були при старті "газ на макс" доки користував без PAS, із PAS-ом той момент зник.
Питання виключно щодо комбінації: переднє з мотором 28" + заднє 26".
(Щось ніхто нічого не може сказати....... схоже що доки сам не спробуєш - відповіді не отримаєш, а воно якось не дуже влаштовує купляти вилку на 28" та переспицьовувати під 28", а потім нести повторні витрати щоб повернутись до 26"... :( )

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126204Повідомлення 12 квіт 2022, 20:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Переднє на 28 буде нормально ,на простих триколісних перед 26д ,задні 24д.різниця начебто і помітна але велосипед має гарний вигляд .Подивіться в інтернеті на різні велосипеди Європи в Голандіях ,Амстердамах є багато різних типів велосипедів з різними колесами.Для мене велосипед тільки з колесами 28д .він майже завжди легший з кращим накатом.На вашому велосипеді заднє колесо під тріскачку тому там бажано поставити підсилену оську на 10мм (Тайвань)передні зірки в гарному стані їх міняти непотрібно ,і визначити це дуже просто особливо коли є можливість порівняти з новими.


Додаткові файли:
20220124_112207_HDR.jpg
20220124_112207_HDR.jpg [ 186.91 КБ | Переглядів: 1870 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126206Повідомлення 12 квіт 2022, 22:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Я так розумію що заводська зборка враховує різницю діаметрів, а коли "самозаміна" -> як то вплине на геометрію (кут нахилу трохи зміниться?), чи таки не настільки щоб було відчутно?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126216Повідомлення 13 квіт 2022, 13:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Можна провести експеримент ,поставити просте колесо на 28д і подивитись який буде вигляд ,можна заднє на 26 приміряти на вело з 28д колесами але небуде правильної картинки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126218Повідомлення 13 квіт 2022, 14:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
але ж колесо 28" просто не влізе у вилку 26" - таким чином без заміни вилки не вийде визначитись
та й "вигляд" мене цікавить в останню чергу, більш гострим є чи не погіршиться зручність керування-експлуатації
(мабуть мінімально оптимальний шлях - використати геометрію для розрахунку зміни кута нахилу......... :( )
Дякую за допомогу

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126228Повідомлення 14 квіт 2022, 11:29 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
28 1.4 то як 26 2.1 приблизно
цікаво, що 28е в 26у вилку влізе, а 26е в 28у вилку не влізе скоріш за все, бо резина заширока буде ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126229Повідомлення 14 квіт 2022, 11:49 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Vitali писав(ла):
28 1.4 то як 26 2.1 приблизно
цікаво, що 28е в 26у вилку влізе, а 26е в 28у вилку не влізе скоріш за все, бо резина заширока буде ;)

28" 1,4 лезет в Ашан вилку 26ю но с нашими дорогами такое себе....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group