Поточний час: 29 бер 2024, 11:11

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 17 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#126907Повідомлення 27 трав 2022, 20:42 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Доброго дня.
Будь ласка, поділіться думками, досвідом - щодо "електро-частини". Два двигуни 12В підключити послідовно буде = 24В (а може і 36 В можна "дати"). Ці двигуни - вентилятори радіатора від Ауді 100. У них (кожного), ніби потужність більше, ніж по 500 Вт.
Керувати - ШИМ контролером (робить струм імпульсами потрібної дожини).
Чув, що "проблемою" подібної системи на 12В є низька напруга, і тому мала ефективність, великі струми. Але якщо мотори два послідовно - напруга вже більше?
Це для велосипеду.
По механічній частині - то окрема тема(проблема). Як найпростіший варіант - це роликом на покришку колеса. Передавальне число, ніби, якраз підходить на швидкість до 30 км./год.(вони по 2500- 2700 об/хв).
"Супер-вдалих" прикладів не знайшов, але є дещо, з одним двигуном на 12В (і від Жигулів, мабуть):
https://youtu.be/_Nn1CitsAJw?t=244
https://www.youtube.com/watch?v=CDR6x5jD_8o&t=3s Видео треш..,
але ніби ось воно їде https://www.youtube.com/watch?v=MhJPwGqj-6U
https://www.youtube.com/watch?v=KLJar4DShVI&t=2s

Вдячний наперед.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126908Повідомлення 27 трав 2022, 21:17 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
не страдайте фигней , купите готовый бу-шный комплект МК на ОЛХ ,
не так уж и дорого он стоит

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126910Повідомлення 27 трав 2022, 21:47 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
теж вважаю шо то дурня. наврядчі ці двигуни можна використовувати шоб лісапєта тягнути. та й якшо б вони були тягові я б так не вчиняв бо навіть параллельні двигуни за ток "сваряться" а вже послідовни то мабуть громадянську війну розпочнуть ;)

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126912Повідомлення 28 трав 2022, 03:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
прагматик писав(ла):
...навіть параллельні двигуни за ток "сваряться" а вже послідовни то мабуть громадянську війну розпочнуть ;)

В последовательной цепи ток одинаков по закону физики, на одну нагрузку (равные обороты) два последовательно запитанных двигателя прекрасно работают.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126915Повідомлення 28 трав 2022, 06:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Роликом на покрышку невдячне діло, але якщо дуже хочеться то тільки не насуху і вал крупною насічкою, мяка якісна резина
Вдавана простота вилазить низьким кпд


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126917Повідомлення 28 трав 2022, 08:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Вот древнее фото моей первой вело электрификации (17+ лет назад):
Додаткові файли:
_0708221758.0-00-35.574.jpg
_0708221758.0-00-35.574.jpg [ 18.86 КБ | Переглядів: 2413 ]

Про моторколеса тогда еще слышали но не видели
Два мотора по 110вт от вентиляторов печек, две детские лыжные палки, пару мелких колесиков от тачки, синяя изолента и обычные хомуты.
Передаточное (колесики) выбраны были не верно, в холостую раскручивалось до 55км/ч , но тянуло при этом весьма бодренько, и даже с обесточенными моторами педалилось не напряжно. Планировал перевернуть моторчики тушками вверх, что бы поставить колесики меньшего диаметра....
..но потом сделал миддрайв из одного этого моторчика на самодельном редукторе, и питал самодельным импульсным стабилизатором тока от 24в, .....
... а потом уже появились моторколеса, и я на этот весь колхоз забил.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126920Повідомлення 28 трав 2022, 09:31 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
Вот древнее фото моей первой вело электрификации (17+ лет назад):
Додаткові файли:
_0708221758.0-00-35.574.jpg

Про моторколеса тогда еще слышали но не видели
Два мотора по 110вт от вентиляторов печек, две детские лыжные палки, пару мелких колесиков от тачки, синяя изолента и обычные хомуты.
Передаточное (колесики) выбраны были не верно, в холостую раскручивалось до 55км/ч , но тянуло при этом весьма бодренько,.[/i]

Дякую дуже! А тут два по 500 приблизно, ну нехай трохи менше, але ці найпотужніші з автовентиляторів...

Скажіть будь ласка, вашому були підключені паралельно на 12В, чи зробили послідовно ? чи є сенс у тому підніманні напруги на 24 чи більше?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126922Повідомлення 28 трав 2022, 09:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
krsv писав(ла):
....вашому були підключені паралельно на 12В, чи зробили послідовно ? чи є сенс у тому підніманні напруги на 24 чи більше?

На первых испытаниях был переключатель 6-12в (паралельно-последовательно), если есть токоограничивающий контроллер (а он при любом раскладе будет полезен), то хоть на 48, это если есть намерение переодически форсировать по оборотам за счет заранее увеличенной редукции.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126927Повідомлення 28 трав 2022, 11:28 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
-=TRO=- писав(ла):
прагматик писав(ла):
...навіть параллельні двигуни за ток "сваряться" а вже послідовни то мабуть громадянську війну розпочнуть ;)

В последовательной цепи ток одинаков по закону физики, на одну нагрузку (равные обороты) два последовательно запитанных двигателя прекрасно работают.
прошу пардона но мнекацца создать идеальные условия шоб колёсики не проскакивали и щётки не подгорали при которых данное утверждение будет справедливо врядли удастся. даже если это не будет привод резина к резине а какой нибудь цепной по принципу миддрайва всё равно надёжность коллекторного мотора со щётками вызывает вопросы. имхо достаточно долго такая схема работать не будет
-=TRO=- писав(ла):
..но потом сделал миддрайв из одного этого моторчика на самодельном редукторе, и питал самодельным импульсным стабилизатором тока от 24в, .....
... а потом уже появились моторколеса, и я на этот весь колхоз забил.
вот последнее утверждение мнекацца наиболее справедливым :D пусть человек эти моторчики приведёт в божеский вид и продаст на олх а к вырученным деньгам чуть добавит и купит уже шото болемоле соответствующее поставленной задаче.Ну я бы сделал так а там в кожного своя думка

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126980Повідомлення 30 трав 2022, 09:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
прагматик писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
... а потом уже появились моторколеса, и я на этот весь колхоз забил.[/i]
..... вот последнее утверждение мнекацца наиболее справедливым .....
Это не утверждение, это решение на основе того, что была стабильная оплачиваемая работа и как следствие появились деньги которые можно было позволить выделить из бюджета. В случае же когда бюджет летит в тар-тара-ры (а у кого он сейчас не летит....), и есть свободное время, то колхоз на уже имеющихся коллекторниках вполне достойная альтернатива.
Особенно в свете того что электроподскоки сейчас будут очень востребованы так как уже попахивает коллапсом общественного транспорта. В моём городе так уже агония, городские автобусы все забрали на эвакуационно-гуманитаные цели, маршрутчики батстуют так как им не дают поднять цену пропорционально росту горючки, на работу пешком (электроподскок тупо негде оставлять) 40 минут хожу, а многим людям вообще через весь город или из пригородов добираться приходится (на обычных велосипедах больше часа педалят каждый день). И это только начало кабздеца, так скоро наши улицы будут больше похожи на 20 летней давности китай или въетнам (где одна легковушка на сотню двух-трехколесных электроциклов)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126985Повідомлення 30 трав 2022, 17:49 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
прагматик писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
... а потом уже появились моторколеса, и я на этот весь колхоз забил.[/i]
..... вот .
Особенно в свете того что электроподскоки сейчас будут очень востребованы так как уже попахивает коллапсом общественного транспорта. В моём городе так уже агония, городские автобусы все забрали на эвакуационно-гуманитаные цели, маршрутчики батстуют так как им не дают поднять цену пропорционально росту горючки, на работу пешком (электроподскок тупо негде оставлять) 40 минут хожу, а многим людям вообще через весь город или из пригородов добираться приходится (на обычных велосипедах больше часа педалят каждый день). И это только начало кабздеца, так скоро наши улицы будут больше похожи на 20 летней давности китай или въетнам (где одна легковушка на сотню двух-трехколесных электроциклов)


Дякую за розуміння. Сподіваюсь на краще.
У Києві, їхати 10 км. - не встиг на метро 21-50... Таксі було 340 грн. (ще й немає)., це тиждень тому... Тоді - хоч би і "просто" вел. = 45 хв. /10 км.

Поки що - міряю Ампераж
Обираю ШИМ - сподіваюсь, що оцей "потягне" https://rezist.com.ua/reguljatori-naprj ... -10v-50vdc

Ватметр - варто? Може порадите, будь ласка, "первірені варіанти".

Акум... - Теж буде вдячний за пораду.
Якщо літій... - то це Акум, БМС, зарядка... :(
Мабуть 12В+12В свинець = до $!100, бачу, можна вкластись. Зарядка (для авто акум.) у мене є. Але, чи норм буде заряджати нею 24 Вольт а не 12.. ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126987Повідомлення 30 трав 2022, 23:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
krsv писав(ла):
Мабуть 12В+12В свинець = до $!100, ба

И опять вы принимаете ошибочное решение .
Свинец в дальней перспективе обходится дороже лития , и значительно.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126994Повідомлення 31 трав 2022, 19:43 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Буду вдячний за пораду про продавців-виробників МК - у смислі "глобально" що не варто брати, чи навпаки, що варто дивитись. Те саме по літію...
Таки може йти туди... ? МК 500 редукторне... Оціню бюджет.

Зрозуміло, погуглити - я гулю. Але буду вдячний за думку із досвідом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127001Повідомлення 31 трав 2022, 22:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
озвучте подробно чего конкретно вы хотите
Дальность пробега ( без педалей )
Желаемая скорость , рельеф , стиль езды , ........
и главное - бюджет .
Все это существенно влияет на выбор

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127011Повідомлення 01 черв 2022, 13:33 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
irde писав(ла):
озвучте подробно чего конкретно вы хотите
Дальность пробега ( без педалей )
Желаемая скорость , рельеф , стиль езды , ........
и главное - бюджет .
Все это существенно влияет на выбор


Мінімальна задача - можливість їхати вгору по Київським підйомам - Подільський узвіз, Олени Теліги, Володимирській узвіз.
Дальність - до 40-50 км. (якщо простіше - по Києву "у центр і назад", із запасом).

Наскільки я зрозумів (і тут теж звісно багато почитав, за що дякую) - 350 Вт. буде недостатньо? Отже - 500 Вт./48 В. редукторне..
Батарея - 12-14 А.г.

Ось бачу приклади -
600 вт. "Вольта"
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=1257
їх батарея (Вольта 48v12.5Ah)
https://e-bike.com.ua/index.php?route=p ... ct_id=2543

Або ось ціни менші...(якщо актуальні зараз ..)
Акум 48В 15Ah (корпус Polly)
https://ebike.in.ua/ua/product/akkumuly ... olly-dp-4/

Електронабір MXUS XF15C 36/48V 500W
https://ebike.in.ua/ua/product/elektron ... d-kassetu/

Бюджет - звісно мінімально - оптимальний.
Частота використання - не щодня, можливо раз- два на тиждень. ХОча усе змінюєтья.

Як "не крути" -- таке МК/контроллер - під 10 т.грн. без батареї.
Чому і була ідея DC 12В*2=24 + ШІМ (який десь 300-500 грн.). Але той "колхоз" - дійсно я розумію...

Якщо порадите варіант моделі МК / Акума - вдячний!
Знаходжу, що деякі "виють", деякі не надійні...


Востаннє редагувалось krsv 01 черв 2022, 17:02, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 17 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group