-=TRO=- писав(ла):
Мда, цены на изготовление кастом втулки прям
Я думаю самый правильный вариант это переделка маятника,
в идеале найти донорский маятник под нужную ступицу и сварить из двух один новый.
Дякую за відповідь.
Також думаю стосовно маятника. Вийде в ті самі гроші, але буде можливість поставити тяжке мото колесо якщо буде не вистачати зацепу. Зараз стоїть досить легке, по міркам мото kenda dual sport k270 2.75/19.
Ще начеб-то якийсь токар запропонував за 1500. Подивимось... Якщо не шахрай, то можливо в нього замовлю.
thunder_blade писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
Мда, цены на изготовление кастом втулки прям
Я думаю самый правильный вариант это переделка маятника,
в идеале найти донорский маятник под нужную ступицу и сварить из двух один новый.
Тут другое интересно как с 1квт циклона аж 16квт собрались снять )) маркетинг он безжалостен.....
Так ніхто і не казав що з кіловатного циклону будуть знімати 15 чи 16 кВт) Да й мова йшла про пікові значення, а не довготривалі. (Розгон - тобто 2-5 секунд. Або підйом на крутий пагорб 3-15 секунд) Цей мотор дійсно перегрівається якщо в нього вкачувати більш 1.5кВт довготривало, але ні хто вам не забороняє короткочасно подавати на нього 40-70 Ампер.
Вибачаюсь що не дописав повний конфіг. На форумі декілька днів назад описував.
Ось лінк:
viewtopic.php?f=46&t=5158Також вже було придбано новий мотор QS205 який буде використовуватись як мід драйв.
До нього новий контролер votol 150.
До речі, ось відео з налаштуванням в 70 Ампер на контролері votol з мотором cyclone 1800-3000.
Якщо повірити ANT BMS то в піку було 150А не зважаючи на налаштування в 70А.
Хоча тут ANT може брехати. Не знаю.
https://youtube.com/shorts/uXxd-_2F96gp.s. Вибачаюсь за shorts video. не можно йоги вимкнути якщо відео коротке((
votol 150, 70amp, ant bms