Поточний час: 28 бер 2024, 23:24

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 240 ]  На сторінку Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Автор Повідомлення
#125495Повідомлення 12 лют 2022, 18:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Россия, Лиски
Дякував (ла) 14 Подякували 78
Мій електротранспорт: ЭлЛада-Славянка, электроКвадр, ЭлектроТула, ЭлектроКультиватор, ЭлектроСкут, ...
Почти любой контроллер умеет переключатся в скаляр, точнее суперСкаляр - это режим управления скоростью с обратной связью по оборотам. Куртис имеет даже 2 таких режима, многие китайские тоже имеют этот режим, называется типа - тру спиид контрол. Про келли не скажу, был плохой опыт с их контроллером....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#125506Повідомлення 13 лют 2022, 12:53 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
VladRed писав(ла):
Хотел купить в волта байкс, незнаю, что-то меня останавливает.

І не треба там нічого брати, собі дорожче буде, сервіс дно, присилають не те, що замовляєш і т.д.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126979Повідомлення 30 трав 2022, 07:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: г. Киев
Дякував (ла) 0 Подякували 7
Мій електротранспорт: Электромтоцикл
Хочу електротранспорт: микроавто
Интересует сотрудничество по Славянке. +380685244476


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127552Повідомлення 02 лип 2022, 17:10 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Підкажіть
В асинхронному двигуні, є ковзання в 2-20% оборотів ротора по відношенню до обертання магнітного поля ...
На роторі є псевдополярність ( кожен замкнутий виток створює полюс)
Чи потрібно виставляти датчик положення ротора точно на середину полюса, чи внаслідок того що є ковзання - це не обовязково?

Так щоб точніше
Є датчик, є шестерня в 62 зуба , яка якось виставлена по відношенню до центра полюсів ротора....Кожен оберт двигуна - дає 62 імпульси....
От і цікаво - наскільки вплине зміщення самого датчика...адже 1/62 - це 1,6%...при нормальному ковзанні в 2-20%

Чи я щось не правильно трактую?

ПС
Якщо повідомлення не по темі - то перекиньте в тематичне.

ППС
Або може в когось є енкодер ( куплю), напруга живлення 5-24В , два сигнальних , другий імпульс відстає від першого на 90 градусів ( щоб можна було визначити напрямок обертання)

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127553Повідомлення 02 лип 2022, 21:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Енкодер потрібен для вимірювання фактичних обертів ротора і напрямку його обертання. При кількості кроків енкодера у декілька разів більше ніж кількість полюсів двигуна, положення шестерні відносно полюсів двигуна значення не має.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127567Повідомлення 04 лип 2022, 09:22 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Тобто взагалі шо більше зубів має шестерня то краще? Бо В'ячеслав наполягав що треба на 50 або 100 зубів- ця кількість має якійсь сенс чи треба просто не менш ніж 50?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127575Повідомлення 04 лип 2022, 13:13 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Якщо в контролері є можливість виставити кількість імпульсів на оберт - то чим більше - тим краще.
В моєму випадку, кількість імпульсів виставити немає можливості( контролер Єви не підтримує) , тому треба зберігати існуючу кількість імпульсів

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127576Повідомлення 04 лип 2022, 14:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Кількість шагів енкодера визначає його роздільну здатність. Чим більше - тим точніше вимірює швидкість. Але якщо шагів занадто багато, то енкодер може видавати недостовірний сигнал на контроллер на високих обертах. Тому треба дивитися на здатність енкодера і можливості контроллера. Оптимально від 50 до 100, як і зазначав В'ячеслав,але бажано щоб кількість шагів була кратною кількості полюсів.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127592Повідомлення 05 лип 2022, 10:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Э ще одна хитрість яку мені розказав Гриша. Якщо в контролері виставити кількість шагів енкодера вдвічі більшу за фактичну, то контроллер краще працює. Випробував на Kelly, дійсно краще. На інших контролерах не знаю чи спрацює.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127610Повідомлення 07 лип 2022, 15:31 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Неожиданно. И как пояснить этот феномен? 8O


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127612Повідомлення 07 лип 2022, 16:58 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Алексей В писав(ла):
Э ще одна хитрість яку мені розказав Гриша. Якщо в контролері виставити кількість шагів енкодера вдвічі більшу за фактичну, то контроллер краще працює. Випробував на Kelly, дійсно краще. На інших контролерах не знаю чи спрацює.

А ты шо, сомневался в «экспериментаторских» способностях Гриши?!
:D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127613Повідомлення 08 лип 2022, 08:07 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Stalker_W писав(ла):
Неожиданно. И как пояснить этот феномен? 8O

Важливе уточнения - одночасно з подвоєнням шагів енкодера треба подвоїти кількість полюсів двигуна, інакше не спрацює. Тобто співвідношення кількості шагів і полюсів повинно залишитися таким самим.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131634Повідомлення 27 лют 2023, 19:40 
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: ТУЛА ТМЗ- 5.951
Вячеслав М писав(ла):
В г. Мукачево стартовало опытное производство тяговых асинхронных электродвигателей по технологии Славянка и создание на их базе комплектов , включающих контроллер , энкодер , вентилятор охлаждения и другие вспомогательные элементы и устройства , необходимые для нормального функционирования электропривода .
Линейка тяговых двигателей включает диапазон мощностей от 5 до 250 кВт . В производстве используются комплектующие различных отечественных и зарубежных производителей . Производство ориентировано , в основном , на рынок Украины .
Заявки на комплекты принимаются пока на нашем форуме или в ЛС .
В заявке необходимо указать :
область применения привода;
номинальную и максимальную мощность ;
номинальные и максимальные обороты ;
номинальное и максимальное напряжение тяговой батареи ;
желаемую комплектацию (например контроллер Curtis или Kelly) ;
и др.

предложение ещё в силе или уже устарело?
есть желание дать вторую жизнь мотоТула 5.951, повторить проект viewtopic.php?f=46&t=5020
имею донор АС 80 габарита по паспорту 4АМА Т80В2 1,5кВт 220в (статор 24 паза)
возможно ли на моём "железе" перемотать обмотки статора в Славянку?
мощность - ном. 5кВт, макс.15кВт;
обороты - ном. 3000-4000, макс. 6000;
батарея - ном. 72в., макс. 90в. (22 ячейки 3.7в. на 60 А\ч);
контроллер Келли КАС7218N (220A пик., 80А номинал, да это мало, вдальнейшем буду менять на более мощный). {O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131646Повідомлення 28 лют 2023, 10:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 627
Мій електротранспорт: Пежо 205
Житомир писав(ла):
..
возможно ли на моём "железе" перемотать обмотки статора в Славянку?
..

Вам би звернутись до "Вячеслав М" memberlist.php?mode=viewprofile&u=136 - він цим займався :ja:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#131708Повідомлення 03 бер 2023, 05:45 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Житомир писав(ла):
Вячеслав М писав(ла):
В г. Мукачево стартовало опытное производство тяговых асинхронных электродвигателей по технологии Славянка и создание на их базе комплектов , включающих контроллер , энкодер , вентилятор охлаждения и другие вспомогательные элементы и устройства , необходимые для нормального функционирования электропривода .
Линейка тяговых двигателей включает диапазон мощностей от 5 до 250 кВт . В производстве используются комплектующие различных отечественных и зарубежных производителей . Производство ориентировано , в основном , на рынок Украины .
Заявки на комплекты принимаются пока на нашем форуме или в ЛС .
В заявке необходимо указать :
область применения привода;
номинальную и максимальную мощность ;
номинальные и максимальные обороты ;
номинальное и максимальное напряжение тяговой батареи ;
желаемую комплектацию (например контроллер Curtis или Kelly) ;
и др.

предложение ещё в силе или уже устарело?
есть желание дать вторую жизнь мотоТула 5.951, повторить проект viewtopic.php?f=46&t=5020
имею донор АС 80 габарита по паспорту 4АМА Т80В2 1,5кВт 220в (статор 24 паза)
возможно ли на моём "железе" перемотать обмотки статора в Славянку?
мощность - ном. 5кВт, макс.15кВт;
обороты - ном. 3000-4000, макс. 6000;
батарея - ном. 72в., макс. 90в. (22 ячейки 3.7в. на 60 А\ч);
контроллер Келли КАС7218N (220A пик., 80А номинал, да это мало, вдальнейшем буду менять на более мощный). {O_0}

На Славянку лучше применить мотор с 36 пазами .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 240 ]              На сторінку Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group