Поточний час: 28 бер 2024, 11:17

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ] 
Автор Повідомлення
#127602Повідомлення 06 лип 2022, 19:26 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Херсон, Украина
Дякував (ла) 144 Подякували 141
Мій електротранспорт: Эл.вел 48В/500Вт
Два совершенно разных понятия: испарение и воспламенение. Почувствуйте разницу.
Себя обмануть можно, физику - нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127616Повідомлення 08 лип 2022, 12:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Можно еще заняться гипнозом акумов что их только что зарядили.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127677Повідомлення 16 лип 2022, 08:13 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 97 Подякували 14
Воду в бак люди намагалися лити відколи існує ДВЗ...
Прижилося в умовах, де потрібно було різко форсувати двигун (Focke-Wulf 190D-9 і потім в автоспорті), а всякі вприски NO2, наддуви з інтеркулерами, ще не впровадили.
Основне призначення вприску води в ДВЗ - ОХОЛОДЖЕННЯ паливно-повітряної суміші, (інтеркулери тепер). Звісно перехід водного туману в стан пари супроводжується збільшенням об`єму і відповідно додає потужності.
Але для випаровування води потрібна енергія, яка в даному випадку була отримана при згорянні палива (вода подавалася в розігрітий і працюючий на номінальній або максимальній потужності двигун).
У вашому випадку все буде працювати, якщо ви у розігріті циліндри будете впорскувати воду. Але без дров не обійтись, хоча уран оптимальніше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#127702Повідомлення 18 лип 2022, 13:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Раз пошла такая пьянка,можно вспомнить про термическое разложение воды на кислород и водород. Требуется 3000 градусов Цельсия и что-нибудь,что тут же связывало свободный кислород. В моторах недостаточно тепло 1200 С ,чтобы разложить воду.
А так давно бы ездили-летали на водороде. Постоянную температуру 3000 С давали бы постоянно красные от внутреннего разогрева таблетки с оксидом плутония в вольфрамовых мобильных реакторах.
Наверное,ж.д.состав с цистернами соляры стоит дешевле этих красных таблеток. :doh:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 4 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group