Розповім про свою поїздку до Закарпаття та короткий візит до п. В`ячеслава.
Авто: Фіат 500 - "Швед" з КПП, двигун асинхронний під керуванням "Куртиса",
Додаткові файли:
20210912_183613.jpg [ 278.32 КБ | Переглядів: 913 ]
батарея на 120 В та 12 кВтхгод (основна)+ 4 кВтхгод (додаткова в багажнику).
Додаткові файли:
20220219_101407.jpg [ 254.96 КБ | Переглядів: 913 ]
Додаткові файли:
20210907_190606.jpg [ 412.14 КБ | Переглядів: 913 ]
Пробіг з зарядки - на 145 км+- планувався. В авто (1050 кг) + додаткова батарея 35 кг, двоє дорослих та підліток пасажири, повнорозмірна запаска, речі, зарядники і т.і. 230-250 кг мабуть. По рівнині споживали (з батареї) 96 Втхгод на 1 км при 60-65 на спідометрі. Ділянка, де 103 км переїзд через гори - ще менше споживання
(90 Втхгод на 1 км при 55-60 км за год).
Зарядка: штатна - до 2,5 кВт з однієї фази споживає. З "тип 2 стовбчиків і хоботів можна заряджатись.
Додаткові файли:
20230629_195949.jpg [ 213.32 КБ | Переглядів: 913 ]
Є масса перехідників на загальнопромислові і інші роз`єми.
Перша підзарядка в 83 км від дому (1 година )
Додаткові файли:
20230706_093528.jpg [ 276.66 КБ | Переглядів: 913 ]
Додаткові файли:
20230706_102206.jpg [ 330.85 КБ | Переглядів: 913 ]
Зарядка швидка ( 3 години) через 166 км від дому - 2 "Дельти 1800 Вт" послідовно з`єднано і напруга виставлена на 80% повного заряду. Включені виходи "Дельт" після ключа БМС - прямо паралельно обом батареям.
Використовували в "Транзитній точці" цю швидку зарядку з "тип 2 хобота".
Додаткові файли:
20230706_143310.jpg [ 213.58 КБ | Переглядів: 913 ]
видно додаткову батарею, в багажнику і "Дельти" швидкого зарядника
Додаткові файли:
20230706_143324.jpg [ 222.36 КБ | Переглядів: 913 ]
Додаткові файли:
20230706_172306.jpg [ 203.36 КБ | Переглядів: 913 ]
Перед горами поповнили батарею по 7 грн за кіловат ( на ніч на нешвидку зарядку).
("загальнопром" на 3 фази як у "фур-холодильників")
Додаткові файли:
20230706_212745.jpg [ 354.2 КБ | Переглядів: 913 ]
вечір до перевалів 266 км проїхали, перед ночівлею:
Додаткові файли:
20230706_212948.jpg [ 255.96 КБ | Переглядів: 913 ]
переїхали зранку перевали 371 км - кінцева точка:
Додаткові файли:
20230707_125222.jpg [ 190.65 КБ | Переглядів: 913 ]
Загальна відстань поїздки - 850 км (371 км до "Кінцевої точки" і стільки ж зворотня дорога + короткі радіальні виїзди).
Від "Кінцевої точки" до Тур`їх Ремет 35 км, але масса поворотів при серпантинному характері дороги (є дві "шпильки" навіть).
Р.S. Зарядки "не швидкі" були по 10 грн за кіловат оплата, "швидкі" - по 14,5. "Тип2" вільний завжди був. Навіть на скромній батареї (16 кВтхгод) можна поїхати досить далеко-"швидка" зарядка допоможе. Інформація допису знеособлена.
.