Поточний час: 27 квіт 2024, 17:10

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 87 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#128460Повідомлення 30 серп 2022, 18:49 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Хлопці це продажна тема по контролерам, якщо є між вами якісь питання для цього є лічка, або ваші теми. Буду прохати модераторів підтерти офтоп.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128461Повідомлення 30 серп 2022, 18:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Кінець акції до дня Незалежності України. ПроСТО мінус СТО.
З 1.09. 2022 Осінні ціни на універсальні "блочні" контролери: три швидкості, ЕАBS, визначення кута фаз і холлів, безхольний режим, з 12 фет задній хід*.
- 6 фет, 18А, 36/48В - 525грн
- 6 фет, 18А, 24-48В (мін 21В) - 695грн (модернізований)**
- 9 фет, 23А, 48/60В - 725грн
- 9 фет, 23А, 36-60В (мін 30В)- 895грн (модернізований)**
- 12 фет, 32А, 48/60В - 875грн
- 15 фет, 36А, 48/64В - 995грн
- 18 фет, 45А, 48/72В - 1385грн
- 18 фет, 45А, 60/72В - 1495грн
* Потребує уточнення по моделям
**У якості спецзамовлення пропоную варіанти з зміненою нижньою межею захисту по напрузі.
ЗНИЖКИ: 5шт - 5%, 10шт - 10% й "постійні -10%" при умові закупівлі 5 шт зразу і у подальшому не менше 2 шт на тиждень, або 10 шт на місяц


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128483Повідомлення 31 серп 2022, 20:12 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Почистив тему від пустопорожніх балачок "да я за углом по 200 бачив". Якщо ви вважаєте, що ціна завищена достатньо про це написати один раз


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128605Повідомлення 11 вер 2022, 07:42 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Акція осінній цінопад на універсальні "блочні" контролери: три швидкості, ЕАBS, визначення кута фаз і холлів, безхольний режим, з 12 фет задній хід*.
- 6 фет, 350Вт, 18А, 36/48В - 485грн (закінчуються)
- 6 фет, 350Вт, 18А, 24-48В (мін 21В) - 675грн (модернізований)**
- 9 фет, 450Вт, 23А, 48/60В - 675грн (закінчуються)
- 9 фет, 450Вт, 23А, 36-60В (мін 30В)- 865грн (модернізований)**
- 12 фет, 600Вт, 32А, 48/60В - 875грн
- 12 фет, 600Вт, 32А, 36/60В - 965грн (модернізований)**
- 15 фет, 800Вт,36А, 48/64В - 950грн
- 18 фет, 1200Вт, 45А, 48/64В- 1155грн
- 18 фет, 1500Вт, 45А, 60/72В - 1375грн
* Потребує уточнення по моделям
**У якості спецзамовлення пропоную варіанти з зміненою нижньою межею захисту по напрузі.
ЗНИЖКИ: 5шт - 5%, 10шт - 10% й "постійні -10%" при умові закупівлі 5 шт зразу і у подальшому не менше 2 шт на тиждень, або 10 шт на місяц.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128615Повідомлення 13 вер 2022, 06:41 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Доброго ранку Сергію!
Резервую 9 фет, 450Вт, 23А, 48/60В - 675грн.....1шт.
Перейшов у особисту...
З повагою, Александр. 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128644Повідомлення 15 вер 2022, 08:49 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Оплатив.
Вайбера тимчасово немає, відписався в особисту... :?

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128646Повідомлення 15 вер 2022, 20:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Александр.TUZ писав(ла):
Оплатив.
Вайбера тимчасово немає, відписався в особисту... :?

Відправив ТТН у лічці. Дякую за замовлення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128689Повідомлення 20 вер 2022, 09:01 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: в процессе постройки
Хочу електротранспорт: е велосипед
Всем добрых дней
Затрудняюсь с выбором контроллера.
Поиском по форуму объяснения не нашел.
6, 9, 12 фетов, в чем особенность и отличия помимо увеличения мощности?

Заранее благодарю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128705Повідомлення 21 вер 2022, 15:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
pfyelbot писав(ла):
Всем добрых дней
Затрудняюсь с выбором контроллера.
Поиском по форуму объяснения не нашел.
6, 9, 12 фетов, в чем особенность и отличия помимо увеличения мощности?

Заранее благодарю.

Різниця в основному у потужності і відповідно у розмірі, іноді (не у цьому завозі) у функціонуванні до 9 Фет (до 500 Вт) є ПАС але немає заднього ходу, а більш потужні навпаки позбавлені ПАС (Педальний АСістент) але мають задній хід.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128742Повідомлення 23 вер 2022, 15:34 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: в процессе постройки
Хочу електротранспорт: е велосипед
Ради ликвидации безграмотности... Вопрос, что означает ""блочные" контроллеры" ???
Круиз у всех моделей есть?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128792Повідомлення 27 вер 2022, 11:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
pfyelbot писав(ла):
Ради ликвидации безграмотности... Вопрос, что означает ""блочные" контроллеры" ???
Круиз у всех моделей есть?

1. Блочні або меандр або трапеція це контролери з не синусною (чи частіше псевдосинусною) простою формою силового імпульсу. Відзначаються дещо більшим нагрівом моторколеса при вірному підборі мотора і контролера можуть мати меньше витрату енергії ніж синусні, крім того характер роботи не міняється від наявності (справності) датчиків холла (синусні та псевдосинусні контролери у випадку можливості роботи без датчиків холла переходять у блочний режим).
2. У більшості моделей є у наявності або є можливість активації круїзконтролю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128804Повідомлення 27 вер 2022, 17:26 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Запорожье - Запорожская область - Украина
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Электровел на LG CHEM 40Ah разобран в 2018
Хочу електротранспорт: много чего хочу но названия не знаю
Интернет не находит ничего по слову блочные контроллеры, вы просто придумали слово(работает маркетинг, типа ДЕТСКОЕ мыло, шампунь с артезианской водой, без ГМО соль), также синусные или(и) прямоугольные контроллеры для бесщеточных моторов находятся в алюмиевых коробках(блоках?) без разницы какой они топологии, будьте проще у вас одинаковые контроллеры как у всех продавцов на этом сайте или других


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128805Повідомлення 27 вер 2022, 18:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
akronix писав(ла):
Интернет не находит ничего по слову блочные контроллеры, вы просто придумали слово(работает маркетинг, типа ДЕТСКОЕ мыло, шампунь с артезианской водой, без ГМО соль), также синусные или(и) прямоугольные контроллеры для бесщеточных моторов находятся в алюмиевых коробках(блоках?) без разницы какой они топологии, будьте проще у вас одинаковые контроллеры как у всех продавцов на этом сайте или других

Вы значит неправильно ищите. Ищите по фразам "Режим блочной коммутации BLDC". Это общепринятый термин. Никто эти контроллеры не превозносит над другим. Не нужно тут писать поток сознания, который совершенно не относится к делу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128809Повідомлення 27 вер 2022, 21:49 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
lu4 писав(ла):
pfyelbot писав(ла):
Ради ликвидации безграмотности... Вопрос, что означает ""блочные" контроллеры" ???
Круиз у всех моделей есть?

1. Блочні або меандр або трапеція це контролери з не синусною (чи частіше псевдосинусною) простою формою силового імпульсу. Відзначаються дещо більшим нагрівом моторколеса при вірному підборі мотора і контролера можуть мати меньше витрату енергії ніж синусні, крім того характер роботи не міняється від наявності (справності) датчиків холла (синусні та псевдосинусні контролери у випадку можливості роботи без датчиків холла переходять у блочний режим).
2. У більшості моделей є у наявності або є можливість активації круїзконтролю.

Дивно , виробники синусних навпаки заявляють , що синусні менше споживають струму і краще тягнуть на них двигуни. Ну ще типу обмотки довше живуть.
В самого синусні контролери скрізь крім Спарти. Редукторні движки тихіше працюють це точно.
Якщо брати блочник 500 вт, то в нього заявлено 30А, а в синусного кіловатника 33 А.
Тай якщо на блочному йде більший нагрів, то навряд він економніший.
Вибачаюсь що не в тему...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#128823Повідомлення 28 вер 2022, 19:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
IoN1 писав(ла):
lu4 писав(ла):
pfyelbot писав(ла):
Ради ликвидации безграмотности... Вопрос, что означает ""блочные" контроллеры" ???
Круиз у всех моделей есть?

1. Блочні або меандр або трапеція це контролери з не синусною (чи частіше псевдосинусною) простою формою силового імпульсу. Відзначаються дещо більшим нагрівом моторколеса при вірному підборі мотора і контролера можуть мати меньше витрату енергії ніж синусні, крім того характер роботи не міняється від наявності (справності) датчиків холла (синусні та псевдосинусні контролери у випадку можливості роботи без датчиків холла переходять у блочний режим).
2. У більшості моделей є у наявності або є можливість активації круїзконтролю.

Дивно , виробники синусних навпаки заявляють , що синусні менше споживають струму і краще тягнуть на них двигуни. Ну ще типу обмотки довше живуть.
В самого синусні контролери скрізь крім Спарти. Редукторні движки тихіше працюють це точно.
Якщо брати блочник 500 вт, то в нього заявлено 30А, а в синусного кіловатника 33 А.
Тай якщо на блочному йде більший нагрів, то навряд він економніший.
Вибачаюсь що не в тему...

Не завжди так залежить від багатьох факторів.
Просто наприклад мені на пам'ять приходить МАХХ контролер так коли на ньому їхали у дальню подорож то перемикали його у меандр - так витрати були трохи менше. Так що може так буває різне - якість роботи залежить від якості мотора, контролера і наскільки добре все між собою з'єднуються.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 87 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group