Поточний час: 27 квіт 2024, 12:41

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 678 ]  На сторінку Пред.  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128291Повідомлення 18 серп 2022, 12:59 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
horobey писав(ла):
205 євро одна із доставкою. Україна.

це приблизно 16800 грн за пару, або вартість 10 000 кіловат.... така собі економія :)

пряме з"єднання панелей не радив би...
зверніть увагу на отакий модуль, де можна виставити необхідні вам параметри по току\напрузі заряду.
має високий ККД і великий діапазон регулювання.
https://prom.ua/ua/p852272648-1800w-40a-preobrazovatel.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128300Повідомлення 19 серп 2022, 08:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Про економію мови зовсім не було, була про війну.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128317Повідомлення 20 серп 2022, 10:35 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
horobey писав(ла):
зверніть увагу на отакий модуль

так як це не мппт-контролер, то не радьте людям дурних речей, троха дорожче можна вже взяти нормальний мппт та заряджати нормально ним транспорт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128320Повідомлення 20 серп 2022, 15:44 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Vitali писав(ла):
horobey писав(ла):
зверніть увагу на отакий модуль

так як це не мппт-контролер, то не радьте людям дурних речей, троха дорожче можна вже взяти нормальний мппт та заряджати нормально ним транспорт


покажіть 1-2 варіанти mppt на 84V.
цей модуль має СC-CV, захист(и), і легко зайде під заряд такої батареї в скутері.
я нікого ні у чому не переконую, jedem das seine.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128326Повідомлення 22 серп 2022, 09:26 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Теж не збираюсь нікого переконувати, у кожного своя голова, най думає нею
Для СП треба мппт, а не дісі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128410Повідомлення 27 серп 2022, 18:25 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
цей dc/dc модуль фігня, при роботі від сонячних панелей неправильно працює на перехідних режимах, йому треба стабільна напруга на вході. Краще доплатити і взяти правильний МРРТ контролер, є як на зниження напруги, так і на підвищення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128488Повідомлення 01 вер 2022, 05:22 
Не в мережі

Звідки: Херсон
Дякував (ла) 10 Подякували 4
Мій електротранспорт: Ugbest Leopard
Хочу електротранспорт: ?
В мене є АКБ літі-полімер на16V 280A . Використовую як тягову для човнового двигуна .
Підкажіть , як вище показано DC-DC (1800W) можно заряджати АКБ 72V 28A ? Ця АКБ стоїть на скутері .
Маю на увазі заряджати 72V28A від АКБ 16V280A
Обидві з BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128489Повідомлення 01 вер 2022, 06:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Wadimss2 писав(ла):
В мене є АКБ літі-полімер на16V 280A . Використовую як тягову для човнового двигуна .
Підкажіть , як вище показано DC-DC (1800W) можно заряджати АКБ 72V 28A ? Ця АКБ стоїть на скутері .
Маю на увазі заряджати 72V28A від АКБ 16V280A
Обидві з BMS

Дуже маленьке КПД будет, треба робити кастомну зарядку, на пуш-пул схемотехніці тоді буде норм. {zzz}

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128497Повідомлення 01 вер 2022, 11:42 
Не в мережі

Звідки: Херсон
Дякував (ла) 10 Подякували 4
Мій електротранспорт: Ugbest Leopard
Хочу електротранспорт: ?
Conversion efficiency: 48V to 60V 8A (98.1%)
48V to 72V 8A (98.1%)
48V to 84V 8A (97.6%)
( https://www.aliexpress.com/item/32883381658.html)
Судячи з заявленного виробником , маю надію що з 16V до 84V КПД десь процентів 80% буде ?
Мені було би достатьньо .
Планую використовувати як «докатку»


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128502Повідомлення 01 вер 2022, 13:55 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Я такой пользовался зарядкой для велосипеда. Только для солнечных панелей.
Этим контроллером нельзя перелить энергию из одного аккума в другой - он не имеет ограничителя силы тока. Там на выходном кабеле есть автомобильный предохранитель на 15А. Если мощность зашкалит заряда - предохранитель перегорит. Пробовал уже {!_!}
https://aliexpress.ru/item/1005003142386628.html
Был такой случай нестандартного использования: у знакомого полностью села за зиму батарея на скутере и БМС отключила ее от цепи. Штатное зарядное устройство от сети 220 В при подключении к аккуму не могло дать зарядку (высвечивало ошибку). Я снял аккум со скутера и измерил напряжение до БМС. Оно было ниже чем может начать заряжать штатная зарядка.
Тогда я применил этот МППТ контроллер что по ссылке выше. На вход ему дал питание от штатной сетевой зарядки 220 В . Выход МППТ - к дохлому аккуму. Эта связка "толкнула" БМС и она открылась. Пошел процесс зарядки. Через часик отсоединил МППТ и дальше заряд пошел уже штатной сетевой зарядкой. Владелец скутера был счастлив после того как уже хотел покупать новое зарядное устройство. Он думал что оно не исправно :doh:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128506Повідомлення 01 вер 2022, 16:44 
Не в мережі

Звідки: Херсон
Дякував (ла) 10 Подякували 4
Мій електротранспорт: Ugbest Leopard
Хочу електротранспорт: ?
Ні чего не зрозумів .
Я начебто запитував про DC-DC повишайку .
А ви про зарядку .
Чи я чогось не розумію .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128595Повідомлення 09 вер 2022, 15:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
уже декілька днів, їзджу на сонячній енергії. сонячні панелі розмістив на даху, вони там повністю відкриті для гарного освітлення. при яскравому сонці заряд досягає 13 А і акумулятор повністю заряджається години за три із нуля. у вільний від зарядки скутера час, панелі нагрівають воду в 100 літровому бойлері. поки із бойлером нічого не робив, в ньому стоїть стандартний нагрівач на 220 вольт 2 квт. ( може 1,5 квт не пам'ятаю який я туди поставив при ремонті). враховуючи різницю в напрузі ТЕН працює не на повну потужність, а десь я думаю на 350-400 вт. цього достатньо, щоб за день нагріти воду доволі сильно. можливо поставлю ТЕН на 110 вольт на 1-1,5квт. щоб повністю використовувати потужність панелей.
залишилось відкрите питання по автоматиці управління всім цим. думки є, після впровадження, розкажу. може кому згодиться.
панелі 2 шт послідовно - LONGI LR4-72HPH-455M, 455WP, MONO.


Додаткові файли:
photo_2022-09-07_11-10-25.jpg
photo_2022-09-07_11-10-25.jpg [ 115.79 КБ | Переглядів: 3556 ]
photo_2022-09-06_08-36-04.jpg
photo_2022-09-06_08-36-04.jpg [ 149.89 КБ | Переглядів: 3556 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128839Повідомлення 29 вер 2022, 20:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Пройшло доволі часу і уже можна із впевненістю говорити що заряд від сонця більш чим можлива річ. Максимум що я бачив на амперметрі, це 15А заряда. При хмарах також іде заряд, звісно менший, але 2-3 А завжди є. Навіть при дощі панелі дають до 1 А заряду, що я зовсім не чекав. Ніякого ммтр на ставив, і не бачу нагальної потреби. При повній батареї бмс відключає заряд. У мене бмс настроена на відключення при досягненні напруги 4.19 на комірку. Пам'ятаю в темі раніше було обговорення можливості заряджати акумулятор у подорожах, висувалися різні теорії, на скільки це реально. Тепер я можу говорити, що да, це реально.
Що стосується нагрівача води:
Знизу в бак 100 літрового бойлера, вварив дві різьби на один і четверть дюйма, і поставив туди паралельно два 2 квт тена на 220 в. що використовують для чавунних батарей. Думав поставити тен на 110 вольт, але виникли проблеми де його придбати. Тому вирішив піти простішою дорогою. На одному тені стоїть регулятор, щоб відключати коли підніметься температура до потрібного значення.
Просто підключити через регулятор не вийде. Постійний струм навіть в 90в. дає досить сильну постійну дугу і контакти просто згорять. Тому регулятор керує котушкою пакетника який вмикає або розмикає ланцюг живлення тенів від батарей. Контакти пакетника надійні, розмикаються досить широко і дуга тухне. Сама котушка споживає всього 6 вт, і підключена в мережу 220 в. змінного струму послідовно регулятору через часове реле. Часове реле вмикає і вимикає схему в світлий час доби.
Можливо все це виглядає якось заплутано, але все досить просто. Добавив малюнок для кращого сприяння.
Два 2 квт тени, розраховані на 220в. підключені паралельно споживають 7.6А при 95в. це дорівнює 720 вт. і може нагріти воду в 100 літровому бойлері на 6 градусів за кожну годину сонячного дня. Це достатню щоб мати гарячу воду постійно.
Р.С. Стандартний нагрівач залишив без змін. Його можно задіяти, якщо погодні умови будуть несприятливі для роботи сонячних панелів довгий час.


Додаткові файли:
схема.png
схема.png [ 18.64 КБ | Переглядів: 3277 ]

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128847Повідомлення 30 вер 2022, 14:49 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
все ж таки краще не залишати на бмс єдиний захист від перезаряду

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Был ХАОYAG 500W, теперь UGBEST Leopard 3000W
#128850Повідомлення 30 вер 2022, 15:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Я думаю над цим. У мене є ардуіно і пара транзисторів підходящих, можливо щось зроблю для захисту.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 678 ]              На сторінку Пред.  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 21


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group