Поточний час: 27 квіт 2024, 17:20

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Наступ.
Автор Повідомлення
#130090Повідомлення 19 лист 2022, 01:55 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
За свою конфігурацію вже писав раніше:
viewtopic.php?p=129338#p129338
Додатково 'летить' авіадоставкою інвертор з 90В-130В DC в 220В/230В АС такий, як на скріншоті.
Там ще 5 шт є в продажу.
Р.S. За результатами перших 2 діб без мережі, в квартирі з мінімальним споживанням ( пристрої з імпульсними блоками наші і сусідів і освітлення працювали напряму, від 120В постоянки з батареї, без ніяких інверторів ) хватить одного заряду цього АКБ на 15-20 діб. Холодильник теж щось добавить, як буде інвертор.
В автомобілі АКБ втричі більший по ємності.


Додаткові файли:
Screenshot_20221119-015336_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20221119-015336_Samsung Internet.jpg [ 206.8 КБ | Переглядів: 3022 ]
20221031_192534.jpg
20221031_192534.jpg [ 380.92 КБ | Переглядів: 3022 ]


Востаннє редагувалось Agere 19 лист 2022, 08:22, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130092Повідомлення 19 лист 2022, 06:20 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 308
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
REM писав(ла):
Якщо власний будинок з цього ж авто витягнути пічку і встановити в хаті, - буде міні ТЕЦ.)))
Як альтернативу генератору на 220в доречно використати малогабаритний ДВС в парі з автомобільним генератором (шківи плюс ремінь) і заряджати від нього батарею.

Ціна кіловата (сумарного, електрика+тепло) буде космічна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130093Повідомлення 19 лист 2022, 07:15 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
"Ми ладні душу продати за золото і таке інше. Але ж інколи ми про це забуваємо й діємо, не питаючи скільки з того матимемо зиску."
Джек Лондон (Як вішали Калтуса Джорджа).

В рамках озвученого топікстартером, хочу поділитись інформацією корисною загалу, а саме:
Для потреб роботи холодильників, водяних насосів, циркуляційних насосів в ОСББ і інших потреб заживити асинхронні двигуни від постійного струму пропоную довести до готового продукту таке:
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/2-v- ... GSAwy.html
Ціна питання - 1750 грн, що більш ніж приємно за функціонал.
Плата ця може живити як однофазні(з розщепленою фазою) асинхр. двигуни на 220(230)В 50 Герц так і трифазні 380В 50Гц ( до 1 кВт потужності споживаної) при подачі на вхід від 20В до 60В постійного струму. Також включав особисто на вихід трансформатор 1:1 на 220В і тоді живив неіндуктивні споживачі 220В з вторинної обмотки трансформатора.
Плата організує двигунам плавний розгін та зупинку - питання пускових екстрастумів нівелюється.
Хочу винести на розгляд присутніх тут фахівців такі невирішені питання:
1.) не визначився поки допустимі дозволені напруги на керуючий вхід ON (оптопара) поки що подаю 24-27В -паралелю з подачею основного DC живлення. Поки окремий БЖ тільки. На платі є конденсатори (біля контроллера) на них наміряв таку напругу і продавець рекомендував таку ж і подавати на оптопару. Треба з глибин плати напругу витягнути.На виході плати ( розємDC out) дублюється ніби основна вхідна напруга.
2.) розібратись з інтерфейсом програмування вихідних параметрів плати ( і2с порт, по суті через СОМ порт) і проміжної напруги накачки частотного перетворювача (300В+- для 230В на виході) і 450В+- при потребі 380В виходу.
P.S. З продавцем я ніяк не повязаний - це обєктивний вибір обладнання.
Докину картинки з телефона в це повідомлення.
Маркування плати теж сфотав, але нічого не накопав, назви файлів тех документації проглядаються в стрічці адрес браузера- на скриншотах.


Додаткові файли:
20221118_165330.jpg
20221118_165330.jpg [ 538.42 КБ | Переглядів: 3002 ]
20221118_165222.jpg
20221118_165222.jpg [ 365.85 КБ | Переглядів: 3002 ]
20221118_165209.jpg
20221118_165209.jpg [ 358.6 КБ | Переглядів: 3002 ]
20221116_202508.jpg
20221116_202508.jpg [ 338.91 КБ | Переглядів: 3001 ]
20221116_202436.jpg
20221116_202436.jpg [ 337.47 КБ | Переглядів: 3001 ]
20221117_082456.jpg
20221117_082456.jpg [ 339.56 КБ | Переглядів: 3001 ]
20221119_074658.jpg
20221119_074658.jpg [ 357.59 КБ | Переглядів: 2995 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130096Повідомлення 19 лист 2022, 09:56 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
Прохання до Адміністраторів, чи можливо виділити пости п.Йосипа( olter) в окрему тему. Вже тема про накопичувачі, наприклад була...
Тут починали спілкуватись суто про реальнодіючі "Резервні джерела електроенергії під час війни". Таке би і продовжувати обговорювати було доцільно.
P.S. відповідні форуми пічників знов же існують. Там більше спільнота на ці питання підкована.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130125Повідомлення 20 лист 2022, 20:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Для дядьків бізнес план резервного живлення.
Акумулятор https://avtokum.com/product/akkumuljato ... 6ct-100l-/
https://avtokum.com/product/akkumuljato ... st-100-r-/
https://avtokum.com/product/akkumuljator-klema-100-r/
Інвертор https://www.aliexpress.com/item/1005004 ... 18020vrMcO
Зарядка для акума https://www.aliexpress.com/item/3278484 ... 4itemAdapt
https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... 4itemAdapt
І того виходить приблизно 5700грн. (на ринку ДБЖ з гелевим АКБ приблизно 20000+). Чиста синусоїда для котла. Навнтаження до 600Вт. Запас потужності в акумуляторі теоретично близько 1,2кВт, практично десь 1кВт. Котел споживає 100Вт, вистачить на 10 годин безперервної роботи насоса. Якщо стоїть термодатчик, то значно довше. 600Вт із 12В акумулятора споживає струм 50А. Із практики для комфортного перебування достатньо 300Вт. У мене два роутери, світло, котел і комп'ютер споживають 200-300Вт.
Якщо потрібна потужність, тоді 2шт АКБ, інвертор 24/220, зарядка 24В і можна жирувати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130126Повідомлення 20 лист 2022, 21:13 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 20 Подякували 51
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
tesljar писав(ла):
horobey писав(ла):
от 7 крат.....
Если холодильник в рабочем режиме потребляет 120 вт , то соответственно при 7 кратном пусковом токе будет стартовать с мощностью под киловатт.
Це в радянських і дешевих китайських так. І то тільки тоді коли двигун стартує під тиском, тобто коли його зновувключити без витримки в часі хоча би 5 а краще 10хв. Сучасні під тиском не включатся, єлектроніка не дозволить. Є шнекові насоси й компресори кондишн ті в старті легші, а інверторні й поготів.

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130128Повідомлення 20 лист 2022, 22:09 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Agere писав(ла):
Також включав особисто на вихід трансформатор 1:1 на 220В і тоді живив неіндуктивні споживачі 220В з вторинної обмотки трансформатора.
перепрошую бо нуб а нашо такий трансформатор 1:1? шоб стабiлiзувати сiнус бо на виходi вiн не зовсiм сiнус чи шо?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130129Повідомлення 20 лист 2022, 22:40 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
На питання "для чого трансформатор 1:1 на виході частотника":
- в частотника має бути індуктивне навантаження, або обмотки двигуна або обмотка трансформатора.
Пишуть приблизно таке:
-при відсутності постійного, надійного контакту з виходу частотників до індуктивних навантажень (двигуни, трансформатори) частотник може вийти з ладу.
Пробувати не хочу на своєму частотнику - чи це вірне твердження, ще прислужиться він мені.
По питанню які напруги можна подавати на вхід - оптопару включення:
-подав від входу основного "20В-60В " на вхід плати " оптопара включення" через резистор 22кОм, тоді при подачі 24В на вхід -на оптопарі 8В і частотник стартує нормально, при подачі 54В на вхід на оптопарі 17В і теж робота йде нормально.
Ще запускав двигун 3ф 220В фазного (зіркою включений) , ГДРовський - він працює від частотника нормально, і тоді між середньою клемою плати і крайніми клемами 180В наміряв, а між крайніми -237В відповідно.
Отже двигуни котрі комутуються в 220В фазних "трикутником" і до 1 кВт потужності - теж запрацюють
Холодильник теж запустився (тобто старт здійснено штатно - без плавного розгону і без змін в схемі холодильника, а в холодильника старт - це до 1 кВт моментального споживання) і вдпрацював цикл без питань від частотника цього (через трансформатор) - бо двигун компресора холодильника комутується термодатчиком в камері, котрий механічно обриває-включає двигун компресора в роботу (частотник може вийти з ладу без навантаження).
Двигун трифазний, такий як в посиланні (просто фото дивитись):
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/elek ... derIndex=0


Додаткові файли:
про трансформатор.JPG
про трансформатор.JPG [ 51.44 КБ | Переглядів: 2900 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130133Повідомлення 21 лист 2022, 08:25 
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Leon29 писав(ла):
Запас потужності в акумуляторі теоретично близько 1,2кВт, практично десь 1кВт.

свинець швидко валиться по напрузі, тому щоб без наслідків, треба запас енергії множити десь на 0.6


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130134Повідомлення 21 лист 2022, 08:52 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 103 Подякували 46
Мій електротранспорт: USA AZEO, 2014/S
Хочу електротранспорт: теслу
Стаю більш автономним, прийшли посилки з Китаю, замовляв інвертор потужності 3500 Вт https://s.click.aliexpress.com/e/_DCNw9mf
універсальну зарядку iMAX B6 V3 80W 6A для всіх типів акумуляторів https://s.click.aliexpress.com/e/_DCQpwHp
відправили швидко дійшло менш ніж за три тижні, все працює.
Перевірив інвертор, свердлильний станок 400вт працює, насос водолій теж, отже синус є, "мідні" крокодили магнітяться отже під заміну.


Додаткові файли:
автономка.jpg
автономка.jpg [ 286.36 КБ | Переглядів: 2865 ]
інвертор.jpg
інвертор.jpg [ 280.06 КБ | Переглядів: 2865 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130135Повідомлення 21 лист 2022, 09:15 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Dream Tractor писав(ла):
REM писав(ла):
Якщо власний будинок з цього ж авто витягнути пічку і встановити в хаті, - буде міні ТЕЦ.)))
Як альтернативу генератору на 220в доречно використати малогабаритний ДВС в парі з автомобільним генератором (шківи плюс ремінь) і заряджати від нього батарею.

Ціна кіловата (сумарного, електрика+тепло) буде космічна.
то треба встановлювати його десь стаціонарно та мабуть піролізний газогенератор до нього збирати тоді буде більш-менш доцільно- й електрику виробляє й хату опалює.
to Agere: зрозуміло, а шо за трансформатор 1:1 шось на кшталт старовинного стабілізатора напруги?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130137Повідомлення 21 лист 2022, 10:56 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1564 Подякували 308
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
прагматик писав(ла):
то треба встановлювати його десь стаціонарно та мабуть піролізний газогенератор до нього збирати тоді буде більш-менш доцільно- й електрику виробляє й хату опалює.

Так, це саме про "малолитражку" (бензинову) був комент. Якщо взяти дизельок 1.9 з прямим вприском, та навантажити його кіловат на 40-50 в зоні 197г/кВтгод, то якщо брати соляру дешевше стели з АЗС, то ще більш-менш терпимо вийде. А якщо прикрутити вприск пропану, то ще краще. 8)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130138Повідомлення 21 лист 2022, 11:43 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Луцьк, Україна
Дякував (ла) 6 Подякували 33
Мій електротранспорт: ЛуАЗ-969М електро, Fiat 500 EV w400
Резистор бажано 15-20 кОм на запуск( оптопару ON/OF), 22 кОм - замалий струм і через раз заводиться схема.
Включав також через стабілізатор старовинний ( Україна-2) неіндуктивні навантаження - все гут працює.
P.S.платок вже не дохватитись цих, надіюсь не перекупи а реальні користувачі беруть.
P.P.S трансформатор використовував від старого телевізора - там можна набирати вольтаж комутуючи різні наявні обмотки, щоб отримати при певній напрузі на вході( 220В - 230В) близьку напругу на вихідній обмотці цього ж трансформатора.
Але старий стабілізатор - це більш зрозуміло і оформлений в корпус вже та є майже у всіх на горищі, в підвалі, в рідні призований ' на всякий випадок".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130140Повідомлення 21 лист 2022, 14:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Надо забыть про холодильники,тэны обогревателей,стиралки,сушилки,фены,электрочайники и бойлеры. Эти приборы нереально прожорливы. Абсолютно никаких аккумов не хватит чтобы тянуть хотя бы один час такой нагрузки.
У меня до войны был ассортимент акумов и инверторов. Все это я пробовал запускать в загородном доме. 5-6 часов можно продержаться с новым свинцовым аккумом 100 Ач,при этом инвертор выдавал всего 100 Вт максимум на освещение и телевизор. Можно было и большую мощность брать. Холодильник уже разряжал аккум за 30-40 минут работы. В этом не было уже смысла.
По солнечным панелям. В пасмурные дни они не генерируют. Вообще. Энергии хватает только на поддержание работы МППТ контроллера,ну смартфон или ноутбук подзарядить вполне реально. Ни на что большее панели в такие дни не способны.
У меня есть видео,в нем я взял новую панель 100 Вт и вынес на снег 21 декабря в полдень. Небо было затянуто сплошной свинцовой облачностью. Итог измерений: я получил около 3 Вт мощности. Ее хватало на поздарядку 1 банки 18650 в зарядном устройстве. Такая мощность в 3 Ватта держалась бы не более часа,пока полдень. Потом мощность катастрофически падает и в 15.00 панель можно убирать - на улице сумерки и она уже ничего не дает.
В условиях войны надо забыть о мощных потребителях электричества. Только свет от маломощных светодиодов и 5 В для подзарядки телефонов. Главное,беречь остаточное тепло в жилище, которое легко и быстро вылетает через щели.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130143Повідомлення 21 лист 2022, 16:48 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Имею солнечную систему мощностью 3 киловатта, половина, 4 панели по 120 ватт и 4 по 275, смонтированы на крыше дома, остальные 12 по 120 ватт, на крыше гаража. Инверторов у меня два, по три киловатта и две батареи аккумуляторов 14S, на 15 кВт*час из новых Catl и на 10 кВт*час из лифовских консерв. С начала марта, после отключения электроэнергии в Мариуполе и до начала ноября, дом полностью обеспечивался от энергии солнца. Март и апрель жили с женой в подвале, сначала там было +10*С, спустя неделю температура поднялась до 17*С. Март был необычно холодный, до -10С. Спали на электропростынях, одна вышла из строя, но была вторая, готовили на электроплите, пекли хлеб в хлебопечке, работал холодильник, спутниковая система с телевизором, стирали стиральной машиной, пользовались пылесосом, микроволновкой, электроинструментами, включая болгарку, заряжали фонарики и телефоны не только себе, но и соседям. Ни разу за 8 месяцев полной автономности не испытали недостатка в энергии, повезло с погодой, не было длительно пасмурно.
Панели, которые покрывали южный скат крыши дома, приняли на себя удары мёрзлой земли и кусков шлака с дороги при близких разрывах Градов, две панели частично проломились, покрылись густой сеткой трещин, но защитили шифер крыши. Производительность двух полей из 5 уменьшилась более, чем вполовину, но крыша осталась целой. Пострадала печная труба, но некритично, разбились почти все стекла, уже вставил новые. Осколки посекли стены, но не проникли внутрь, лишь пуля со стальным сердечником смогла пробить стену мансарды, снизу вверх, попала в кассетную деку, стоявшую на полке, пробила обе металлические крышки аппарата и упала, потеряв энергию. Так что, солнечные панели, помимо основных функций, ещё и защитили крышу.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 25


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group