Звідки: Днепр 163556 Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Зібрав систему безперебійного живлення 220 В, на основі батарейних модулів Chevrolet Bolt. Батарея зібрана з троьх модулів 3p10s, з'єднаних послідовно. Загальна напруга у діапазоні 99...124,5 В (3,30...4,15 на комірках), ємність 17 кВтг. Система побудована як онлайновий безперебійник, тобто при зникненні напруги у мережі система продовжує працювати на навантаження, без розриву потужності. Вихід змінної напруги забезпечує інвертор 110/220 3kVA, чистий синус. Зарядний пристрій від мережі видає 20А зарядного струму. Керування системою побудовано на БМС від Романтика і декількох реле. Для живлення БМС використовується невеликий БП для світлодіодів 110В/12В. Корпус зібраний на болтах М6, зі сталевих оцинкованих панелей 2мм, порізаних лазером і зігнутих на ЧПУ. Загальна вага вийшла біля 100 кг, тому для переміщення по підлозі була виготовлена підставка на колесах.
Звідки: Днепр 163556 Хочу електротранспорт: Tesla Model3
1. Не Кона, а Болт. 2. БМС слідкує за напругою і температурою комірок і керує зарядом/розрядом. 3. Діапазон напруги комірок менший за номінальний для цих батарей. 4. Навантаження на комірки значно менше ніж номінальне.
_________________ Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab) ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric" ГАЗ 24 "Волга электро" А091 "Богдан электро" ХТЗ Е25 "Эдисон" VW T5 "Combi drive" "Synchronous" Volvo 740 GL EDSLab КМЗ "Днепр электро Bonneville" Dong Feng EDSLab ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup" ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe" Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!
Тоже сильно озадачен безопасностью своей батареи. Хоть и гоняю в диапазоне 3,5-3,9 Вольт и с минимальными токами заряда-разряда, но все равно страшно. В помещении можно только "домашние" аккумуляторы, гель или наверно титанат. Всех остальных "зверей" лучше на улицу. Надо какой-нибудь шкаф недалеко от дома сгородить и провода кинуть.
_________________ 14 000 км "Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация."Не только в электротехнике
Шкаф на улице это не гуд - при снижении температуры очень снижаются скорости химических процессов в электролите. А то и совсем прекращаются. Так что аккум превратится в бесполезный предмет
_________________ «Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.» /Эйнштейн/
Звідки: Poltava 40122 Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В нормальних авто батарея підігрівається взимку , а влітку охолоджується. Тоді елементи служать довго. Сьогодні наприклад було мінус 5, батарея була заблокована на 10 хв , доки не прогрілась. В такому авто батарея служить 8 років мінімум.Авто Вольт. З тими в яких батарея без підігріву там печалька, переконались на 4 ліфах. Без підігріву 50 км і черепаха , хотіли купити авто знайомому , та путнього в нас незнайшли
Звідки: київска область 654 Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
хімія нікельмарганецькобальт допускає заряд до мінус10. а ліфи з пробігом 50 км, так їм вже давно більше 10 років. і вони убили батарею маленькими струмами зарядки.
_________________ Пробіг на електро приводі 45000 км.
В даному випадку тряски та вібрацій немає. Може не згорить.
Я теж використовую батарею 36 вольт від Ніссан Ліф сумісно з упсом Powerware 9120 1000i. Спочатку купив упс Eaton 5p 1550, але там акумулятор потужніший за 9 ампер-годин не вийде використати без додаткових заходів.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли