Поточний час: 27 квіт 2024, 22:25

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
#130595Повідомлення 16 груд 2022, 02:41 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Тож і мені цікаво чи можливі там такі значення струму від яких треба захищатись чи то все аби можна було вимкнути якщо треба панелі від контролера або контролер від акума. А шо бмс вимикає струм раніше за контролер шо він може згоріти?Чи то все від налаштувань конкретних пристроїв залежить?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130596Повідомлення 16 груд 2022, 20:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Автоматы желательно ставить и на входе и на выходе, причем используются они в основном просто для коммутации.При пропадании напряжения на АКБ эти контроллеры не сгорают,но это делать не рекомендуется.Решается настройкой меньшего напряжения заряда и периодической проверкой АКБ..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130597Повідомлення 16 груд 2022, 20:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
И ещё,кому интересно, сегодня пробовал подключить насос отопления через модифицированный синус,гудит,греется,но работает.На чердаке нарыл древний советский стабилизатор и включил через него-сказка,гудеть и греться насос перестал.Так что это реально работает,потому и стабилизаторы с помойки дурных денег на олх стоят)))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130598Повідомлення 17 груд 2022, 00:41 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 42 Подякували 39
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
О! Я прям шестым чуйством пятой точки очучал шо не нать этого птеродахтеля в лом сдавать :XD: так глядишь и сварочный конца прошлого века на шото сгодится {!_!}
Касально мррт контроллера инфу уяснил. Сталбыть автоматы должны быть хотя бы на 40 А шоб их не выбивало. На бмс пока нет денегов контролирую вручную так шо это на будущее инфа когда таки приобрету и установлю

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130600Повідомлення 17 груд 2022, 07:46 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
А он больше 30а и не даст,уйдет в защиту.И по входу автомат там нафиг не нужен,кроме как для отключения панелей для замены акб, больше положенного контроллер не возьмёт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130619Повідомлення 18 груд 2022, 15:51 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 98 Подякували 14
Стабілізвтори багато жруть: дросель від лампи денного світла від 40вт потужності, два кондюки і - насос гарно працює. Перевірено на 120вт насосі.


Додаткові файли:
фільтр упса.png
фільтр упса.png [ 410.19 КБ | Переглядів: 2740 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130624Повідомлення 18 груд 2022, 18:31 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 98 Подякували 14
tank6661 писав(ла):
А он больше 30а и не даст,уйдет в защиту.И по входу автомат там нафиг не нужен,кроме как для отключения панелей для замены акб, больше положенного контроллер не возьмёт.

А зварювальний трансформатор сам довго шукав для інвертора 36v dc to 220AC на 4квт. В результаті знайшов кіловатний транс, але певно ще один треба.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130684Повідомлення 24 груд 2022, 11:14 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Приїхав ще один синусний інвертор того ж виробника на 48V 1000W. Оскільки акумулятор ще не зібрав, вирішив перевірити інвертор від ЗП на 58.8В 5А.
Газовий котел Ariston Uno, відмовився працювати від інвертора, після запуску через декілька секунд входив в захист. Прийшлося робити занулення котла через резистор на 110 кОм. Після занулення, котел став працювати без нарікань. Споживання даного інвертора від ЗП, ватметр показав ХХ ~12W. Котел при запуску 101W, струм ~2А.


Додаткові файли:
Screenshot_20221224-105312.png
Screenshot_20221224-105312.png [ 938.05 КБ | Переглядів: 2623 ]
Screenshot_20221224-104939.png
Screenshot_20221224-104939.png [ 923.28 КБ | Переглядів: 2623 ]
Screenshot_20221224-104832.png
Screenshot_20221224-104832.png [ 1.87 МБ | Переглядів: 2623 ]
Screenshot_20221224-104920.png
Screenshot_20221224-104920.png [ 1.62 МБ | Переглядів: 2623 ]
Screenshot_20221224-104859.png
Screenshot_20221224-104859.png [ 1.77 МБ | Переглядів: 2623 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130685Повідомлення 24 груд 2022, 11:38 
Власник електровелосипеда
В мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Zevs0812 писав(ла):
Прийшлося робити занулення котла через резистор на 110 кОм.
Це як?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130686Повідомлення 24 груд 2022, 12:15 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Leon29 писав(ла):
Це як?

Для початку визначив індикатором в розетці, де фаза, а де 0 (позначив). Потім мультиметром подзвонив провід від плати котла до вилки, і від роз'єму, де нульовий провід заходить, під'єднав провід з резистором (в мене два резистори послідовно по 56К) до корпусу котла. Резистори впаяні в розрив окремого провода з хорошою ізоляцією і в термоусадці. Оскільки це все буде підключатися через подовжувач до інвертора, а також потім з інвертора, коли буде електроенергія до розетки. Тому на розетці так і на подовжувачі, а також на вилці котла, є позначення, де фаза, а де 0.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130689Повідомлення 24 груд 2022, 13:12 
Власник електровелосипеда
В мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Тобто ви через резистор занулили корпус котла. Якби було заземлення котла, то все працювалоб штатно.
За звичай зануляють, або заземляють один з виходів інвертора який іде на нуль котла.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130690Повідомлення 24 груд 2022, 14:16 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Leon29 писав(ла):
За звичай зануляють, або заземляють один з виходів інвертора який іде на нуль котла.

Вдома такий же інвертор працює без занулення. Можливо тому, що газова металева труба іде із землі до котла і є заземлення. Просто в дома і газовий котел інший.
Я занулив котел для інвертора, хтось занулює інвертор для котла, хтось прямо в подовжувачі робить занулення. Від перестановки доданків, сума не міняється). Хтось взагалі штирі в землю засовує, а потім до інвертора чи ненератора...В особистому будинку простіше, а хто в багатоповерхівці там просто так не заземлити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130691Повідомлення 24 груд 2022, 14:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Zevs0812 писав(ла):
Можливо тому, що газова металева труба іде із землі до котла і є заземлення.

Наскільки мені відомо, перед входом в оселю на газову трубу ставлять ізолюючий перехід, щоб навмисно або віпадково не вікористовували трубу як заземлювач.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130692Повідомлення 24 груд 2022, 18:10 
Власник електровелосипеда
В мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Придбав у братів вузькооких синусний інвертор, вірніше декілька на замовлення для котлів.
Додаткові файли:
photo_2022-12-14_13-44-41.jpg
photo_2022-12-14_13-44-41.jpg [ 357.52 КБ | Переглядів: 2572 ]

Додаткові файли:
photo_2022-12-14_13-44-49.jpg
photo_2022-12-14_13-44-49.jpg [ 351.34 КБ | Переглядів: 2572 ]

Додаткові файли:
photo_2022-12-14_13-44-52.jpg
photo_2022-12-14_13-44-52.jpg [ 236.7 КБ | Переглядів: 2572 ]

По паспорту пікова потужність 1600Вт і довготривала 600Вт. Але судячи із трансформатора ват 300. Напруга 12В, але не вказано. Один крокодил був не припаяний, довелось паяти. Провода алюміній. Через декілька днів один інвертор перестав запускатись. Розібрав, пропаяв всі контакти позаду плати і все запрацювало. Струм ХХ 0,8А. Вентилятор гуде як ракета, в одному понизив напругу двома діодами послідовно на 1,5-1,8В. В іншому впаяв DC-DC міні 360 десь на 9,2В виставив. Якщо сильно не грузити, то охолодження має вистачити. Один інвертор прийшов мертвий. Вияснилось плата мертва, потрібно ремонтувати. Китаєць морозиться, відкрив діспут. Котел працює без проблем. Навантажую максимум 250Вт, а за звичай лише інтернет 40Вт і періодами котел 80Вт. Можливо ще декілька ламп освітлення 10-20Вт. Буває за добу лише 2 години світло є, доводиться розтягувати задоволення. Нижня межа відключення 10,2В, що для свинцю смерть. Для моїх лужних акумуляторів саме те. Верхня межа також є десь 15В.
Якщо із трьох інверторів один мертвий, один вмер через декілька днів, то судіть про якість збірки. Як вони далі будуть працювати побачімо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130694Повідомлення 24 груд 2022, 19:14 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Leon29 писав(ла):
Через декілька днів один інвертор перестав запускатись. Розібрав, пропаяв всі контакти позаду плати і все запрацювало. Струм ХХ 0,8А. Вентилятор гуде як ракета, в одному понизив напругу двома діодами послідовно на 1,5-1,8В. В іншому впаяв DC-DC міні 360 десь на 9,2В виставив. Якщо сильно не грузити, то охолодження має вистачити. Один інвертор прийшов мертвий. Вияснилось плата мертва, потрібно ремонт

Вони їх зі смітника продають чи що? Скільки хоч коштує цей хлам?

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group