Поточний час: 27 квіт 2024, 17:07

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
#130696Повідомлення 24 груд 2022, 20:58 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Полтава
Дякував (ла) 6 Подякували 34
Трохи вище писалось про не дуже гарну роботу циркуляційного насоса від несинусного інвертора.
Поділюсь своїм невеликим досвідом. Не вірив, що мій простий циркуляційний насос запрацює від простого НЕсинусного інвертора, який у мене є. Але експеримент виявився вдалим. Тепер в ті години, коли нема електрики, завдяки автомобільному аккуму та інвертору маю тепло в оселі, світло і інтернет. Циркуляційний насос, який має три швидкості, працює нормально, не гріється. Лише легке дзижчання видає, що насос живиться несинусною напругою. Проблема пошуку синусного інвертора відпала сама собою.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130697Повідомлення 24 груд 2022, 22:48 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Були здається по 36$, тепер мабуть більше або нема. Інвертори вигребли майже всі. "друзі" підняли ціни для України на інвертори, акумулятори і зарядки. Також всі майстерні завалені паленими інверторами і безперебійниками. Транзисторів для ремонту нема ніде, теж вигребли. Основні причини поломок це переполюсовка, зустрічка з мережі і перевантаження.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130701Повідомлення 25 груд 2022, 11:15 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В мене компресор холодильника (так, я жирую, продукти тримаю в холодильнику, а не на вулиці) від НЕсінуса дуже гарячий. Рука не тримає. Поки працюю так.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130702Повідомлення 25 груд 2022, 15:15 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
В мене китайський перетворювач
Вхід - 300-400В постійного від розєму GBT/DC
Вихід - 220В/50Гц
По заявленим виробником - 5,5Квт потужності
При 4,5Квт - тримає 49,9Гц
Використовую разом з Єма Мустанг(батарейка 350В-120Амипер/годин)
Спокійно витримує середніх 2,5Квт( мін1,5 максимум 4,5Квт потужності) на протязі 10 годин безперервно, при цьому сам перетворювач практично не гріється
Вартість такої штуки в Китаї - приблизно 300доларів+150 доставка
Вартість тут і вже 800-900 ( одесити)
Це на роботі

Дома
батарейка 24В*200ампер
перетворювач ЛогікПовер2000ВА
тримає 4-8 годин ( 4-з холодильником), 8 - світло/телевізор/компютер
Єдина проблема, при ввімкненні кавомашинки(офіційно 0,8Квт) - вибиває.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130712Повідомлення 26 груд 2022, 16:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Купив безперебійник eaton 5p 1500 gr 1u на олх нещодавно без акумуляторів. Ще повністю не протестував. В оригіналі там мають стояти літієві 5с. І додаткова бмс ніби не потрібна, бо є вбудований софт. А в мене як раз пилився акб на 36 вольт від Ніссан Ліф.

Щоправда зарядка упсом може бути дуже повільна, побачимо згодом, бо немає шнурів живлення до упса.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130715Повідомлення 26 груд 2022, 17:45 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
com писав(ла):
В оригіналі там мають стояти літієві 5с. І додаткова бмс ніби не потрібна, бо є вбудований софт.
І що, є балансировочні дроти? Бо одним софтом апаратну частину не замінити

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130717Повідомлення 26 груд 2022, 18:47 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Мабуть що немає балансування. Не знаю, що в оригіналі мало б бути. Бо порожній батарейний відсік з кабелем +- і все.

Трохи помилився, не 5с, 10с. Переплутав з банками. Банки в Ніссані подвійні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130719Повідомлення 26 груд 2022, 20:57 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 97 Подякували 14
Купив лампочки

Пробував від 12в - жере 0.5-0.6А, світить сильно білим(брав в офіс), додому треба тепле. Поки присобачив NIMH батарею від пилесоса на 18в. Надалі буду всі лампочки міняти, (освітлення на окр проводці) і блок живл на DC + акб+ плата безперебійна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130720Повідомлення 26 груд 2022, 21:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
В оригінальних батареях є БМС.
Цитата:
Battery management
Integrated battery management system (BMS) for temperature regulation and life cycle monitoring

https://www.eaton.com/ua/uk-ua/skuPage. ... ifications


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130721Повідомлення 26 груд 2022, 22:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Вчора відвіз родичам і підключив систему із свинцевого автомобільного акумулятора 110Аг EFB, синусного інвертора 600Вт, автоматичної автомобільної зарядки і світлодіодної лампи 12-24В 9Вт. Лампу підключив від акумулятора проводом шввп 0,75 через наружний вимикач, підвісив на штатну люстру. Від інвертора живиться лише котел, освітлення вмикається незалежно. Акумулятори типу EFB розраховані на автомобілі старт-стоп. У них пластини товстіші, краще витримують розряди. Кажуть такі акумулятори більш живучіші. Але свинець для довгого життя не рекомендують розряджати більше половини. Така система спокійно буде живити котел приблизно 5-6 годин. По затратах вийшло до 8000грн з доставками і всіма затратами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130722Повідомлення 26 груд 2022, 22:52 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Ніби лужні можна в нуль розряджати? В мене такі теж є. 1 батарея 12 вольт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130730Повідомлення 27 груд 2022, 12:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
В нуль ніякі акумулятори розряджати не можна. Просто лужні після таких розрядів можуть вижити, інші можуть не вижити. Лужні є теж різні, це загальна назва. У кожної батареї своя хімія, у кожної хімії своя ЕРС (електро рушійна сила) відповідно і діапазон робочих напруг різний. Акумулятор це хімічне джерело енергії.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130733Повідомлення 27 груд 2022, 13:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Трохи проблема з тим Ітоном. Через пару годин роботи він думає, що акумулятори номінальної ємності розряджені в нуль (хоча ні, акумулятор Ніссан 39,1 вольт) і вимикається. Потім не запускається. Запускається короткочасним заживленням від іншого інвертора. Вистачає приблизно на 20 хвилин роботи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130734Повідомлення 27 груд 2022, 17:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 29 Подякували 11
Мій електротранспорт: Kia Soul EV
budivelnik писав(ла):
В мене китайський перетворювач
Вхід - 300-400В постійного від розєму GBT/DC
Вихід - 220В/50Гц
По заявленим виробником - 5,5Квт потужності
При 4,5Квт - тримає 49,9Гц
.

Доброго дня. можно ссілку на цей прістрий? давно шукав такий та не знайшов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130739Повідомлення 27 груд 2022, 22:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Вайбер групи
Автосалон на дивані
Доступний електромобіль

Правда там тільки для розєму китайського формату GBT/DC
У Вас я бачу в підписі Кіа Сол - там здається чаадемо...тому не підійдуть

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 114 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group