Поточний час: 27 квіт 2024, 11:30

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#130917Повідомлення 08 січ 2023, 10:32 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
ДядяВася писав(ла):
У китайцев давно продается недорогая (~5$) и неплохая платка с формирователем чистой синусоиды.
Вона без захисту по струму?

У китайців ще є чудовий kit-набір перетворювача 330 DC у 220 AC https://www.aliexpress.com/item/4001194599861.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130919Повідомлення 08 січ 2023, 10:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
ДядяВася писав(ла):
К вышеприведенной плате нужно подключить свою повышайку, ключи, плюс еще несколько элементов, и готово. Но это для тех, у кого есть хоть минимальное представление о том, с чем он имеет дело. В противном случае лучше купить готовое решение, правда стоимость будет немного дороже... (или, что скорей всего - дешевле и быстрее, но это уже подробности..).

підтверджую, плата працює відмінно. у мене така сама стоїть на 7 квт інверторі. має деякі налаштування накшталт плавного розгіну, або жорсткого старту, вибір 50 чи 60 гЦ, зворотний зв'язок по напрузі і т.п. речі. її ціна всього 3,5 доллара.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130920Повідомлення 08 січ 2023, 10:42 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Stalker_W писав(ла):
Вона без захисту по струму?


Є функції захисту від перенапруги, зниженої напруги, перевантаження по струму, перегріву

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130922Повідомлення 08 січ 2023, 10:50 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
horobey писав(ла):
підтверджую, плата працює відмінно. у мене така сама стоїть на 7 квт інверторі. має деякі налаштування накшталт плавного розгіну, або жорсткого старту, вибір 50 чи 60 гЦ, зворотний зв'язок по напрузі і т.п. речі. її ціна всього 3,5 доллара.

Схему інвертора можна?
Скілька інвертор увесь обійшовся?

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130924Повідомлення 08 січ 2023, 10:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
tesljar писав(ла):
Схему інвертора можна?
Скілька інвертор увесь обійшовся?

інвертор купляв на алі. ціна його біля 90 доларів, + мотав свій трансформатор. але річ чудова. при покупці можна вибрати підходящий варіант по потужності, вхідній і вихідній напрузі.
https://aliexpress.com/item/32973473122.html

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130925Повідомлення 08 січ 2023, 11:02 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
horobey писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
К вышеприведенной плате нужно подключить свою повышайку, ключи, плюс еще несколько элементов, и готово
підтверджую, плата працює відмінно.
Хочу запустити її від 150-175 вольт з моєї електро-Кенги.
    Як краще:
  • одразу підвищити постійну напругу з 160 до 330 вольт і потім перетворювати на 220 перемінного струму?
  • переробити плату з 330 на 160 вольт і потім підвищувати звичайним трансформатором перемінний струм з 110 до 220 вольт?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130926Повідомлення 08 січ 2023, 11:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
Stalker_W писав(ла):
Хочу запустити її від 150-175 вольт з моєї електро-Кенги.
    Як краще:
  • одразу підвищити постійну напругу з 160 до 330 вольт і потім перетворювати на 220 перемінного струму?
  • переробити плату з 330 на 160 вольт і потім підвищувати звичайним трансформатором перемінний струм з 110 до 220 вольт?

як на мене кращий варіант це підключити інвертор прямо до кенги і отримати 220 перемінної напруги без всяких зайвих рухів і втрат. можно списатись із китайцем можливо він може зробити цей інвертор під вашу напругу. так як треба настроїти захист від сильного розряду акумуляторів.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Востаннє редагувалось horobey 08 січ 2023, 11:23, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130928Повідомлення 08 січ 2023, 11:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
у ного в описі є така фраза:
Other supply voltage can be customized with the shopkeeper

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130929Повідомлення 08 січ 2023, 11:38 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
horobey писав(ла):
як на мене кращий варіант це підключити інвертор прямо до кенги і отримати 220 перемінної напруги без всяких зайвих рухів і втрат. можно списатись із китайцем можливо він може з

Якщо на виході Кенги 160 вольт постійного струму, то підключив інвертор напряму вы отримаєте усього 113 вольт діючеї змінної напруги.

Погланув на Али - там один трансформатор до инвертора на 2 квт коштує 3000 грн. Да плюс сам інвертор 3000 грн. - однак однак......

Кращє модіфікований за 500 грн зробити на таку потужність без НЧ трансформатора.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130930Повідомлення 08 січ 2023, 11:50 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 251 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
мова йшла підключити інвертор який має трансформатор до кенги, це зрозуміло.
а трансформатор краще купляти десь на базарі, металоломах або в гаражах. я наприклад знайшов 10 кВт тор майже задаром. мова йшла отримати чистий синус.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130931Повідомлення 08 січ 2023, 11:53 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Stalker_W писав(ла):
переробити плату з 330 на 160 вольт і потім підвищувати звичайним трансформатором перемінний струм з 110 до 220 вольт?

У такому варіанті загальний ККД вищє, та надійність також, ...... але треба ж НЧ трансформатор...)))

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130932Повідомлення 08 січ 2023, 12:00 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Да й назва самого топіку - обговорення схемотехніки як зробити простий інвертор з того що є в чулані.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130933Повідомлення 08 січ 2023, 13:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
tesljar писав(ла):
У такому варіанті загальний ККД вищє, та надійність також, ...... але треба ж НЧ трансформатор...)))
Надійність може й так, але ККД... НЧ трансформатор в холосту непогано жре, особливо коли в ньому мішається недофільтрована ВЧ. А на потужності додайте ще активний опір обмоток, який набагато вищій чим у імпульсного.

Буржуї вже давно свої економічні перетворюваччі роблять набираючи перетворючачі напруги в паралель (навіть монолітні в середені інтегральних мікросхем), і відключають частину коли падає споживана потужність, так ККД має практично один рівень по всьому діапазону потужності.
tesljar писав(ла):
Кращє модіфікований за 500 грн зробити на таку потужність без НЧ трансформатора.
Імпульсну повишайку дуже не хочеться робити, бо на ці пару кіловат це вже задачка не трівіальна, людина яка не має практичного досвіду в розробці силової єлектроніки буде бахать ключами і отримає робочий прототип десь там після війни, а воно треба зараз. З напруг тіпа 160в можна подивитися в сторону телекомунікаційних блоків живлення, як на донорів коректорів потужності, вони роблять з віпрямленніх 110-220 постоянку 450в, деякі працюють починаючи з ~90в.
Наприклад славнозвісна чирока регулювала вихідну напругу змінюючи напругу свого коректора потужності, а понижайка була на фіксований коефіцієнт, теж доволі цікаве рішення... наприклад зробити повишайку з захистом (обмеженням струму), яка буде формувати полуперіоди 100Гц, тіпа як випрямленні, а на виході поставити тупий міст (вже без захистів) з меандром 50Гц сінхронізований з формуванням полуперіодів).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130938Повідомлення 08 січ 2023, 18:03 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Довелось нашвидкоруч "змонтувати" "стенд" для лабораторної роботи.
У схемі отой гроізхдкий трансформатор - пришлося викручуватися щоб з "ідеального" зробити більш менш "реальній", тобто прикрутив до нього "індуктівність розсіювання" та "струм намагнічування".
На ХХ схема потріюляє біля 300-500 ма.

Транзисторі постійно через "перемикачі" (НЧ вибірки у чверть періоду сдвинуті на 90 град. одна від одної) - клацають з частотою 100 кгц.

Щоб убрати пульсаціі на виході паралельно навантаженню висить ємність 1 мкф.

Потужність - біля 900 ватт.

Треба якось тепер приліпити снабери бо на транзісторах жахливі всплески голки.

Приліпив схему та єпюру на навантаженні.

Тепер треба "зібрати" схему з "реальними" деталями у LTSpice, та з обмеженням струму.


Додаткові файли:
Пушпул модиф.jpg
Пушпул модиф.jpg [ 61.7 КБ | Переглядів: 1454 ]
Сигнал струму на навантаженні.jpg
Сигнал струму на навантаженні.jpg [ 66.3 КБ | Переглядів: 1454 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130997Повідомлення 11 січ 2023, 15:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Сьогодні в зв'язку з темою згадав що в мене повинен бути старий радяньський стабілізатор до телевізора... Знайшов . ТСН170, тоб то на 170Вт, але важіть він 14 кілограмів, тому думаю як що використати з нього трансформатор перетворювача, то витягне він десь під кіловат. Як раз є в мене шина на 10 квадратів для нихзьковольтної обмотки.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group