Поточний час: 27 квіт 2024, 15:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131139Повідомлення 18 січ 2023, 22:37 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
Доброго дня, в зв’язку з умовами відключення світла є необхідність заряджати різного типу АКБ, це і Li-on в портативних світильниках, автомобільний EFB на 72а/г, Lifepo4 на 135а/г ….. питання у виборі зарядного для всього цього?їх зараз навезли з Китаю на різний смак, наприклад icharger dx6, ToolkitRC M6DAC, skyrc та інші…..
Якщо з зарядкою lifepo4 все більш менш зрозуміло, то в них немає як такої функції зарядки свинцево кислотних і 18650 без підключення балансування!!!!
В цьому і питання, як їх заряджати!!!!! Ну і звісно якому виробнику надати перевагу???
Передивився багато оглядів, але всі вони про гарні кнопочки та яскравість дисплею, жодної суті по режимам зарядки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131140Повідомлення 18 січ 2023, 22:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
eg@re писав(ла):
то в них немає як такої функції зарядки свинцево кислотних і 18650 без підключення балансування!!!!

Шо? 8O

А в загалі не відосіки треба по ним шукати, а офіціальні технічні характеристики та інструкції.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131141Повідомлення 18 січ 2023, 23:10 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
-=TRO=- писав(ла):
eg@re писав(ла):
то в них немає як такої функції зарядки свинцево кислотних і 18650 без підключення балансування!!!!

Шо? 8O

А в загалі не відосіки треба по ним шукати, а офіціальні технічні характеристики та інструкції.

Офіційні інструкції цих зарядок це хлам для ”блондинок”, там по технічним особливостям інформації рівно 0.
Якщо нама чого порадити, навіщо писати? Там є умови по зарядці з підключенням балансувального шлейфу для збірок 4s, 6s і т.д., а як заряджати свинець автомобільний і один елемент 18650 наприклад жодної інформації ні в інструкції ні в меню, є лише режим універсальний де виставляється ток і напруга, все! Для універсального режиму, в бахотьох з них режим БЖ, немає навіть умов для організації закінчення зарядки


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131142Повідомлення 19 січ 2023, 00:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Ви почали з брехні ( те що я процитував) , а тепер хочете щоб я за вас читав інструкції і носом тикав. Ви інформаційний екстреміст вимогатель, ви почали з брехні щоб отримати швидше інформацію яку вам самому ліньки прочитати, та й ще продовжуєте в тому ж стилі . Майже у всіх модельних є вибір хімії, та кількості комірок, при заряді однієї балансирні дроти можна не підключати, але бажано це зробити. При заряді свинини теж є вибір кількості банок, тільки без балансувальних дротів, з нікелевими -те саме,.... В інструкціях все є, я не знаю що ви там читаєте, оригінали переводіть. І як що ви не знаєте, це не означає що там таких режимів нема, заявляти таке то
брехня.

І в наздогін, коли є великий зоопарк акумуляторі, то одна модельна проблем не вирішує, бо часто треба заряджати різні і одночасно

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131144Повідомлення 19 січ 2023, 01:22 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
-=TRO=- писав(ла):
Ви почали з брехні ( те що я процитував) , а тепер хочете щоб я за вас читав інструкції і носом тикав. Ви інформаційний екстреміст вимогатель, ви почали з брехні щоб отримати швидше інформацію яку вам самому ліньки прочитати, та й ще продовжуєте в тому ж стилі . Майже у всіх модельних є вибір хімії, та кількості комірок, при заряді однієї балансирні дроти можна не підключати, але бажано це зробити. При заряді свинини теж є вибір кількості банок, тільки без балансувальних дротів, з нікелевими -те саме,.... В інструкціях все є, я не знаю що ви там читаєте, оригінали переводіть. І як що ви не знаєте, це не означає що там таких режимів нема, заявляти таке то
брехня.


І в наздогін, коли є великий зоопарк акумуляторі, то одна модельна проблем не вирішує, бо часто треба заряджати різні і одночасно


Шановний власник електровелосипедів, моноколіс та підводних буксирів. Нажаль, на фронті, не зоопарк!
Деякі з тих, що я перелічив, мають змогу заряджати декілька АКБ одночасно.
Якщо в цей, нелегкий час, у вас є час писати різну несінитницю то я Вам щиро заздрю. Бо в мене є інші, трохи важливіші, справи ).
Я, особисто, Вас просив коментувати, або відповідати? Ні, тому, якщо немає що порадити, не звертайте уваги )
Якщо ви хочете самоствердитись шляхом накопичення коментарів, то це даремно. Мені, на відміну від Вас, перекладач не потрібен. Я спитав поради, якщо це форум для одного Вас, то вибачте, нажаль, я не туди звернувся )


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131145Повідомлення 19 січ 2023, 07:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
eg@re писав(ла):
Деякі з тих, що я перелічив, мають змогу заряджати декілька АКБ одночасно.
Єгеж, прям обідва ваші "EFB на 72а/г, Lifepo4 на 135а/г" одночасно, та ще такою потужністью щоб ви чекаючи коло них від старості не померли, тай ще щоб пальці 18650.... може треба таки трохи приземлитися та не сприймати поради в штики.

До речі в мене крім вело, коліс і бусирів є два модельні аймакси і два опуси, і буває їх не вистачає, ще в користуванні саморобні зарядки є.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131147Повідомлення 19 січ 2023, 10:16 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
-=TRO=- писав(ла):
eg@re писав(ла):
Деякі з тих, що я перелічив, мають змогу заряджати декілька АКБ одночасно.
Єгеж, прям обідва ваші "EFB на 72а/г, Lifepo4 на 135а/г" одночасно, та ще такою потужністью щоб ви чекаючи коло них від старості не померли, тай ще щоб пальці 18650.... може треба таки трохи приземлитися та не сприймати поради в штики.

До речі в мене крім вело, коліс і бусирів є два модельні аймакси і два опуси, і буває їх не вистачає, ще в користуванні саморобні зарядки є.


M6dc ta dx6 двоканальні, є серед цих виробників і 4 канальні, деякі умільці з одного каналу заряджають декілька АКБ одночасно. Ви пишете про те, що можна постаріти під час зарядки. От в тому то і питання, що для EFB, наприклад, потрібна можливість налаштування пресету спочатку 0.1С струм поки напруга не стабілізується, потім пониження струму до 0,05C і поки струм не впаде до міліампер. Для цього я задав питання, пресети в багатьох зарядках є лише для Li-on, Li-po, lifepo4….., а можливість налаштувати для свинцевокислотних не по баночно, немає. В одному огляді непамятаю, для зарядки 1s любого типу 3.2в, прилад вимагав підключення балансувального шлейфу, бо як виявилось він litionи не заряджає без перевірки опору, а опір він перевіряє через роз’єм балансування, і напругу під час зарядки, як виявилось теж через балансувального роз’єм щоб небуло падіння напруги на силових проводах, 4 провідна схема так сказати!!!! І видає помилку каналу, в інструкції про це ніслова.
В багатьох режим циклічної зарядки відсутній, або є лише для NiMh, в інших потроха треба перетрушувати. В M6ac наприклад є режим розрядки з можливістю перекачування в інший АКБ, але як це правильно зробити не зазначено. Так можливо у лаболаторних БЖ функцій і побільше, але там і вартість відповідна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131148Повідомлення 19 січ 2023, 11:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
eg@re писав(ла):
От в тому то і питання, що для EFB, наприклад, потрібна можливість налаштування пресету спочатку 0.1С струм поки напруга не стабілізується, потім пониження струму до 0,05C і поки струм не впаде до міліампер.
В тих шо попростіше виставляєтся лише початковий струм, а струм відключення це фіксованні проценти від нього. Але свинець то така зараза, що струм при верхній напрузі взагалі непередбачувана штука, буде кипіти і не впаде до того на якому має відключитися, бо є велика залежність від температури, виставленної напруги, сульфатації (старіння), хімії присадок, та "фази місяця". Така вже природа свинцю, впиратися в кінці заряда, грітися і кіпіти. І якось вийти з положення вдається тільки додатково задаючи лімити на тривалість заряду, або на кількість залитих ампергодин,... бо на оте падіння струму надії нема.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131150Повідомлення 19 січ 2023, 11:27 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
І ще одне, у багатьох виробників, особливо з піднебісної, інструкція іде універсальна наприклад модель одна, а є підсодельний ряд з різними особливостями, а в самій інструкції незавжди описані ці особливості, а просто стоїть зірочка і написано ”*- в залежності від моделі”, або накшталт того, що виробник може змінювати характеристики. Це ви не враховуєте?
І це я про середній сегмент цінового діапазону! Ще дуже цікавий варіант, коли інструкція написана до версії з прошивкою 1.1 і йде з усіма іншими версіями. Ти відкриваєш інструкцію а воно і близько з меню приладу не збігається.
Є наприклад дуже популярний виробник BMS з Піднебесної з назвою Daly, і в модельному ряду є smart BMS, так от ця хрінь не вміє рахувати ток нижче 0,2А, який може споживати контроллер АКБ!!!!!!! І коли ви думаєте, що у вас АКБ заряджений, то за 10 днів ви вже недорахуєтесь 48а, це досить багато!!!! А в даташиті про це ніслова.


Додаткові файли:
9D32E636-9727-4B8F-B029-278D1C6E29DD.jpeg
9D32E636-9727-4B8F-B029-278D1C6E29DD.jpeg [ 59.88 КБ | Переглядів: 1730 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131152Повідомлення 19 січ 2023, 12:06 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
Досить непогана і вже не бюджетна, зарядка icharger 4010 duo, коли ставиш АКБ на відновлення, циклічний режим більше ніж 8 циклів, то на екрані відображається лише перші 8, глюк прошивки і ви бачите що пройшов 8 цикл і все!!!! А де 9 і 10? Вони то пройшли, але просто не відображаються, але ви ж то цього не знаєте!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Муки вибору, універсальне ЗУ
#131153Повідомлення 19 січ 2023, 12:18 
Не в мережі

Звідки: Київ Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: HASWING CAYMAN B GPS 55LBS
У сьогоденні, коли електроенергія в будинку, квартирі, окопі з нинішньою інфляцією, це розкіш люди вигадують все що можливо, аби забезпечити себе цією єнергією! А наші ”бізнесмени” тягнуть в країну все що завгодно, аби на цьому заробити, бо якісний товар не доступний.
В мене в сусіда будинок чуть не згорів, бо купив lifepo4 на 100а 48в і досить потужну зарядку, а як виявилось, вже після інциденту, що в банках не 100а, а десь 20-25% якоїсь хріні для компенсації ваги. Тепер уявіть які перевантаження відбувались на батареї? Якщо взяти максимальну потужність то з батареї на піку витягували 4,8кВт при тому що вона могла віддати лише +-3,8кВт,


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group