Поточний час: 27 квіт 2024, 18:51

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1196 ]  На сторінку Пред.  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 80  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131244Повідомлення 26 січ 2023, 14:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
У coollon@ з'явився конкурент :D





Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131252Повідомлення 27 січ 2023, 11:08 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
При таком исполнении одна проблема - тяжко будет колёса снимать при кроколе/износе шин.. :?

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131388Повідомлення 13 лют 2023, 21:38 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
У Німеччині виявили унікальний електромобіль ЗАЗ “Таврія”
https://ampercar.com/u-nimechchyni-vyya ... az-tavriya

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131393Повідомлення 14 лют 2023, 16:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Философия электро изменилась. Считали что авто должен быть как можно легче,из фанеры и перьев. А что сейчас? Нормальный вес 2600-2800,22-23" колеса и мощный комп с автопилотом :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131403Повідомлення 15 лют 2023, 17:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Велодрон "від кумів". Так назвали своє здобуття двоє волонтерів з селища Брошня - Осада в Прикарпатті. Прилад управляється дистанчіоніо, оснащений відеокамерою, ронтовим бездоріжжям може рухатися зі швидкістю до 20 кілометрів на годину і перевозити до 200 кілограмів грузу. ідея виникла у військових, щоб менше тягати на собі грузы. На випробовуваннях і здобуття Прикарпаття вже побувала кореспондентка TCH.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131407Повідомлення 15 лют 2023, 17:21 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
Восхищён!
И самой идеей, и неплохим исполнением. Доработок конечно будет нужно немало, но сам факт ситуации достоин большого уважения! {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131661Повідомлення 01 бер 2023, 17:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Ми винайшли новий автомобіль. Автомобіль, яким хочеться їздити по місту. А головне автомобіль, який хочеться паркувати в місті. Автомобіль є головним символом свободи, але не в місті. Паркування стало проблемою для міських водіїв, майже такою ж великою, як забруднення та дорожній рух. У City Transformer ми прагнемо дати вам свободу міського водіння за допомогою нашої нової концепції складаного автомобіля. City Transformer, транспортний засіб майбутнього, їздить як автомобіль, але паркується як мотоцикл, оскільки він складається і дозволяє водієві використовувати цінні паркувальні місця, які досі були доступні лише для мотоциклів. Працюючи від електричних батарей, він також дбайливо ставиться до нашого дорогоцінного довкілля.





Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131923Повідомлення 18 бер 2023, 07:50 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Китайський мінівен за $4200:
https://wheel-news.com/4663-kytayskyy-m ... ektromobil

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#131972Повідомлення 23 бер 2023, 08:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла) 154 Подякували 103
Мій електротранспорт: электроскутер AIMA 2кВт
Хочу електротранспорт: Tesla 3
Пока доедет до Украины 4200USD превратятся в 12000USD. И......фсе никому не нужен. Это как с мегапопулярным в Китае Wuling mini EV.

_________________
14 000 км
"Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация." Не только в электротехнике


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132010Повідомлення 25 бер 2023, 21:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 16 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Новина минулого року. Вчені знайшли простий спосіб отримання магнітів, які можуть замінити неодимові.
https://phys.org/news/2022-10-approach-cosmic-magnet-reliance-rare.html
Цитата:
By mixing iron, nickel and phosphorus in the right quantities, they were able to speed up tetrataenite formation by between 11 and 15 orders of magnitude, such that it forms over a few seconds in simple casting.

Температура Кюрі тетратаеніту вище 550°C проти 310–370°C у NdFeB.
Максимальна щільність збереженої магнітної енергії більше 335 kJ/m³ проти 512 kJ/m³ у NdFeB.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132237Повідомлення 12 квіт 2023, 15:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 16 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Не електро, але цікава альтернатива гідроліфту https://twitter.com/IntEngineering/status/1645939792390283264


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132305Повідомлення 15 квіт 2023, 20:01 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
Компактный линейный электрогенератор на любом газообразном топливе:

https://spectrum-ieee-org.translate.goo ... r_pto=wapp




_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132308Повідомлення 16 квіт 2023, 09:44 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
У чому перевага лінійного генератора перед звичайним?
ККД який у нього?

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132327Повідомлення 17 квіт 2023, 09:33 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 20
Конструкція дуже проста з єдиною рухомою частиною - немає зайвих витрат енергії, тому в цілому ККД значно вищий, ніж у традиційного симбіозу ДВЗ+генератор. Автори кажуть, що ККД їх конструкції 50 відсотків. Для звичайної схеми це майже вдвічі менше.
Простіше - надійніше й краще {!_!}

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полезная инфо от зарубежных коллег
#132334Повідомлення 17 квіт 2023, 19:00 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Вдобавок, в этой конструкции играют на том, что для преобразования механической энергии в электрическую, движение вовсе не обязано быть равномерным! Современная электроника может снять максимально возможную мощность в любых условиях.

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1196 ]              На сторінку Пред.  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 80  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 47


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group