Поточний час: 27 квіт 2024, 14:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131729Повідомлення 04 бер 2023, 09:18 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Рекламувати нікого не буду, продавців багато, продають +\- теж саме.

Поїхали!)

Купив такий Бафанг, на кришці написано "e-novation", але це звичайний BBS01 250W. Купив доволі давненько, але їздив на зірках, які для моєї ваги (55кг) і для шосейного велу трохи недоречні. (36\19) з 8 швидкісною планетаркою alfine. Замінив передню зірку на 46, потім трохи підлудив шунта на контроллері. Зараз вкачую у нього десь 20-22a току, та 48в напруги.

Так ось, вирішив поділитися інфою для тих, хто міркує брати таке двигло, чи ні.
1- вони продаються без комплекту. Я би не сподівався на те, що контроллер там живий. Але з КТ все дуже добре робе.
2 - 36 вольт батарею не раджу, буде все дуже сумно і повільно. 48, чи 52. (хочу колись вкорячити туди 64 чи навіть 72, з термоконтролем)
3 - по струму - 18 ампер якщо вел, райдер важкі, та якщо дуже широка гума. Якщо вел з райдером 100-120 кг чи легше 22ампера +\- В ТЕОРІІ МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ, АЛЕ З ТЕРМОКОНТРОЛЕМ.
5 - по механиці. ББС02 я не щупав власними руками, але редуктора (там двухступенчатий) дуже схожі. І по інфі, яку я нарив, чи то перші ревізіі ББС02 по редукторам однакові з ББС01, А у наступних ревізіях ББС02 мінімальні зміни, чи то їх нема. Але це говорить, що до 25a 48v - фактично цим редуктором перетравлюєтся.
6 - Далі, якщо дешева велосипедна трансміссія - бафанг її дуже швидко згвалтує з особливим цинізмом. Реально планетарка вирішує). З сінглспідом - лайно. Трансміссія для нього обов'язкова. Цей двигун дуже не полюбляє малі оберти. Його потрібно крутити!



Далі тестувати буду, але коли будуть гроші на нову, крутішу батку, амперметр... та треба ще термометра в обмотку вкорячити)

Найцікавіше!
Так він їде - https://youtu.be/8i6No7lUGdg
(до лежечого поліцая трохи вниз, потім трохи догори)
Після заїзду двигун на пару градусів тепліший за раму


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131749Повідомлення 05 бер 2023, 13:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
на ОЛХ їх продають голими без зірочок і т.д. -постає питання де брати запчастини .Ну і там же потрібно щось паяти щоб поставити китай контролер а то вже потрібно мати якісь знання окрім +та- а так то я давно на них слину пускаю бо мотор колесо вже є а хотілось би ще і таке.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131754Повідомлення 05 бер 2023, 15:42 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Так, там по суті щоб підключити Китай контроллер, треба методом перебору підключити 3 фазні дроти, та датчики Холлу. Цеж саме потрібно робити з звичайним МК, якщо там нема Джульет роз'єму.

Гайку кріплення можливо купити у магазі чи на промі. Там чи 33х1.5 чи щось подібне. Точно вже не пам'ятаю. Зірки та кріплення - чи купувати окремо, чи робити самому. Я зробив за дві години кріплення та перехідник під зірку. Можливо придбати чи зробити павука під BCD 104, або BCD130.

І так, навички які потрібні для виготовлення кріплення - десь на рівні уроків праці 9-11 классу, не вище


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131755Повідомлення 05 бер 2023, 15:54 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Додам трохи, щоб виготовити кріплення, а не купувати їх окремо, потрібно мати дрель, пилку по металу, напилок, трохи листового металу та картону.
З картону робиться шаблон, шаблон кладеться на металл, металл вирізається.

Найскладніше - зробити отвор у кріпленні двигуна, десь 33мм, та центральний отвір у павуці для зірки, десь 50мм.
Але там потрібно лише розмітить, і насверлити маленьких дірочок по колу, потім вибити отвір, і зачистити напилком.

Якщо є болгарка, єлектролобзик, тощо, то завдання полегшується, і займе реально максимум годину.


Маленьки гвинти - вони мають звичайну різьбу, і коштують у метізах не більше 20грн за всі що потрібні)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131766Повідомлення 05 бер 2023, 21:42 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
По запчастинам можна сюди
https://fasterbikes.eu/en/parts/
я там замовляв - доставка в Україну 2 тижні.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131777Повідомлення 06 бер 2023, 13:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Derfo писав(ла):
Так, там по суті щоб підключити Китай контроллер, треба методом перебору підключити 3 фазні дроти, та датчики Холлу.
Ви підключали тільки фазні проводи, чи й також датчики хола? Цікаво як з сумісністю сигналів з датчиків холу бафанга з контролером KT??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131798Повідомлення 09 бер 2023, 09:05 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Датчики Холлу теж підключаються. Потрібно дістати рідний контроллер, від нього відрізав провід з колодкою підключення холлів (5 тонких дротів) та роз'єм. Там + та - на холли чорний та червоний. Останні методом підбору.

Туди не тільки КТ підійде, а мабуть любий контроллер в принципі. Єдине що хочу додати, якщо брати контроллер з током 25+ ампер - термодатчик обовязково. До 48в 20а датчик можно не встановлювати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131800Повідомлення 09 бер 2023, 13:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131802Повідомлення 09 бер 2023, 15:15 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
у BBSHD, той що 1000 Вт стоять датчики холла на 12В а не на 5В. У інших - не знаю, не дивився. Можливо також

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131804Повідомлення 09 бер 2023, 19:19 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
-=TRO=- писав(ла):
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.


у Бафангов редуктор 22к1 оберти на зірці десь 110-120 при 47в. Значить оберти двигна - десь 2600. У звичайного редукторного, середньошвидкісного - десь 400 обертів на колесі, і редуктор 1к5, тобто 2000 обертів.
Але якщо брати швидкісний редуктор, які роблять під маленьки колеса, чи мотори МАС, де е різна намотка, то там може спокійно бути і 500, і 550 обертів на колесі. А це тіж самі 2500-2600 обертів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131808Повідомлення 10 бер 2023, 01:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
В лед екранчиках до контролерів КТ виставляється параметр де кідькість магнітів двигуна множиться на коефіціент редукції, які параметри у випадку з кареточним бафангом?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131811Повідомлення 10 бер 2023, 16:17 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Десь читав - ставили вже КТ контроллер на бафанг. Але треба 12В живлення для холлів

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131813Повідомлення 10 бер 2023, 19:09 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Ioan85 писав(ла):
В лед екранчиках до контролерів КТ виставляється параметр де кідькість магнітів двигуна множиться на коефіціент редукції, які параметри у випадку з кареточним бафангом?


Ті параметри для відображення швидкості. Але з міддрайвом спідометр перетворюється у тахометр, тут головне виставити так, щоб не впертися в обмежувач 72 км на годину. Я підбирав значення, щоб цифри на спідометрі приблизно відображали оберти двигуна. Тобто 20 - десь 2000 обертів на роторі.


І


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131835Повідомлення 13 бер 2023, 09:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Derfo писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.


у Бафангов редуктор 22к1 оберти на зірці десь 110-120 при 47в. Значить оберти двигна - десь 2600. У звичайного редукторного, середньошвидкісного - десь 400 обертів на колесі, і редуктор 1к5, тобто 2000 обертів.
Але якщо брати швидкісний редуктор, які роблять під маленьки колеса, чи мотори МАС, де е різна намотка, то там може спокійно бути і 500, і 550 обертів на колесі. А це тіж самі 2500-2600 обертів.

Без холлів звичайні контролери працюють до 1800-2000 об/хв з холами до 2200-2600 об/хв.
З МАСом мало який контролер нормально може функціонувати, як і з більшістю МК інрайнерів типу ку-100 де редукція 1/14.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131852Повідомлення 14 бер 2023, 07:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
З Маком працюють контролери від 800 вт 28 А і вище. Все інше йде в захист
А як підключені обмотки в бафангу?
Мак підключений трикутником щоб були більші оберти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 101


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group