Поточний час: 27 квіт 2024, 19:10

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131729Повідомлення 04 бер 2023, 09:18 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Рекламувати нікого не буду, продавців багато, продають +\- теж саме.

Поїхали!)

Купив такий Бафанг, на кришці написано "e-novation", але це звичайний BBS01 250W. Купив доволі давненько, але їздив на зірках, які для моєї ваги (55кг) і для шосейного велу трохи недоречні. (36\19) з 8 швидкісною планетаркою alfine. Замінив передню зірку на 46, потім трохи підлудив шунта на контроллері. Зараз вкачую у нього десь 20-22a току, та 48в напруги.

Так ось, вирішив поділитися інфою для тих, хто міркує брати таке двигло, чи ні.
1- вони продаються без комплекту. Я би не сподівався на те, що контроллер там живий. Але з КТ все дуже добре робе.
2 - 36 вольт батарею не раджу, буде все дуже сумно і повільно. 48, чи 52. (хочу колись вкорячити туди 64 чи навіть 72, з термоконтролем)
3 - по струму - 18 ампер якщо вел, райдер важкі, та якщо дуже широка гума. Якщо вел з райдером 100-120 кг чи легше 22ампера +\- В ТЕОРІІ МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ, АЛЕ З ТЕРМОКОНТРОЛЕМ.
5 - по механиці. ББС02 я не щупав власними руками, але редуктора (там двухступенчатий) дуже схожі. І по інфі, яку я нарив, чи то перші ревізіі ББС02 по редукторам однакові з ББС01, А у наступних ревізіях ББС02 мінімальні зміни, чи то їх нема. Але це говорить, що до 25a 48v - фактично цим редуктором перетравлюєтся.
6 - Далі, якщо дешева велосипедна трансміссія - бафанг її дуже швидко згвалтує з особливим цинізмом. Реально планетарка вирішує). З сінглспідом - лайно. Трансміссія для нього обов'язкова. Цей двигун дуже не полюбляє малі оберти. Його потрібно крутити!



Далі тестувати буду, але коли будуть гроші на нову, крутішу батку, амперметр... та треба ще термометра в обмотку вкорячити)

Найцікавіше!
Так він їде - https://youtu.be/8i6No7lUGdg
(до лежечого поліцая трохи вниз, потім трохи догори)
Після заїзду двигун на пару градусів тепліший за раму


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131749Повідомлення 05 бер 2023, 13:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
на ОЛХ їх продають голими без зірочок і т.д. -постає питання де брати запчастини .Ну і там же потрібно щось паяти щоб поставити китай контролер а то вже потрібно мати якісь знання окрім +та- а так то я давно на них слину пускаю бо мотор колесо вже є а хотілось би ще і таке.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131754Повідомлення 05 бер 2023, 15:42 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Так, там по суті щоб підключити Китай контроллер, треба методом перебору підключити 3 фазні дроти, та датчики Холлу. Цеж саме потрібно робити з звичайним МК, якщо там нема Джульет роз'єму.

Гайку кріплення можливо купити у магазі чи на промі. Там чи 33х1.5 чи щось подібне. Точно вже не пам'ятаю. Зірки та кріплення - чи купувати окремо, чи робити самому. Я зробив за дві години кріплення та перехідник під зірку. Можливо придбати чи зробити павука під BCD 104, або BCD130.

І так, навички які потрібні для виготовлення кріплення - десь на рівні уроків праці 9-11 классу, не вище


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131755Повідомлення 05 бер 2023, 15:54 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Додам трохи, щоб виготовити кріплення, а не купувати їх окремо, потрібно мати дрель, пилку по металу, напилок, трохи листового металу та картону.
З картону робиться шаблон, шаблон кладеться на металл, металл вирізається.

Найскладніше - зробити отвор у кріпленні двигуна, десь 33мм, та центральний отвір у павуці для зірки, десь 50мм.
Але там потрібно лише розмітить, і насверлити маленьких дірочок по колу, потім вибити отвір, і зачистити напилком.

Якщо є болгарка, єлектролобзик, тощо, то завдання полегшується, і займе реально максимум годину.


Маленьки гвинти - вони мають звичайну різьбу, і коштують у метізах не більше 20грн за всі що потрібні)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131766Повідомлення 05 бер 2023, 21:42 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
По запчастинам можна сюди
https://fasterbikes.eu/en/parts/
я там замовляв - доставка в Україну 2 тижні.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131777Повідомлення 06 бер 2023, 13:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
Derfo писав(ла):
Так, там по суті щоб підключити Китай контроллер, треба методом перебору підключити 3 фазні дроти, та датчики Холлу.
Ви підключали тільки фазні проводи, чи й також датчики хола? Цікаво як з сумісністю сигналів з датчиків холу бафанга з контролером KT??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131798Повідомлення 09 бер 2023, 09:05 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Датчики Холлу теж підключаються. Потрібно дістати рідний контроллер, від нього відрізав провід з колодкою підключення холлів (5 тонких дротів) та роз'єм. Там + та - на холли чорний та червоний. Останні методом підбору.

Туди не тільки КТ підійде, а мабуть любий контроллер в принципі. Єдине що хочу додати, якщо брати контроллер з током 25+ ампер - термодатчик обовязково. До 48в 20а датчик можно не встановлювати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131800Повідомлення 09 бер 2023, 13:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131802Повідомлення 09 бер 2023, 15:15 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
у BBSHD, той що 1000 Вт стоять датчики холла на 12В а не на 5В. У інших - не знаю, не дивився. Можливо також

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131804Повідомлення 09 бер 2023, 19:19 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
-=TRO=- писав(ла):
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.


у Бафангов редуктор 22к1 оберти на зірці десь 110-120 при 47в. Значить оберти двигна - десь 2600. У звичайного редукторного, середньошвидкісного - десь 400 обертів на колесі, і редуктор 1к5, тобто 2000 обертів.
Але якщо брати швидкісний редуктор, які роблять під маленьки колеса, чи мотори МАС, де е різна намотка, то там може спокійно бути і 500, і 550 обертів на колесі. А це тіж самі 2500-2600 обертів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131808Повідомлення 10 бер 2023, 01:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 8 Подякували 34
В лед екранчиках до контролерів КТ виставляється параметр де кідькість магнітів двигуна множиться на коефіціент редукції, які параметри у випадку з кареточним бафангом?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131811Повідомлення 10 бер 2023, 16:17 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Десь читав - ставили вже КТ контроллер на бафанг. Але треба 12В живлення для холлів

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131813Повідомлення 10 бер 2023, 19:09 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 5
Ioan85 писав(ла):
В лед екранчиках до контролерів КТ виставляється параметр де кідькість магнітів двигуна множиться на коефіціент редукції, які параметри у випадку з кареточним бафангом?


Ті параметри для відображення швидкості. Але з міддрайвом спідометр перетворюється у тахометр, тут головне виставити так, щоб не впертися в обмежувач 72 км на годину. Я підбирав значення, щоб цифри на спідометрі приблизно відображали оберти двигуна. Тобто 20 - десь 2000 обертів на роторі.


І


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131835Повідомлення 13 бер 2023, 09:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Derfo писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
Зазвичай в таких редукторних приводах електрічні оберти вище за моторколісні. Дешеві контроллери мають межу по частоті, а фірменні зазвичаай мають в лінійці контроллерів спеціальні високообертові з добавкою в маркуванні HS, там більш швидкий процессор . Але я не знаю електричних обертів цього бафангу, то може воно і не актуально.


у Бафангов редуктор 22к1 оберти на зірці десь 110-120 при 47в. Значить оберти двигна - десь 2600. У звичайного редукторного, середньошвидкісного - десь 400 обертів на колесі, і редуктор 1к5, тобто 2000 обертів.
Але якщо брати швидкісний редуктор, які роблять під маленьки колеса, чи мотори МАС, де е різна намотка, то там може спокійно бути і 500, і 550 обертів на колесі. А це тіж самі 2500-2600 обертів.

Без холлів звичайні контролери працюють до 1800-2000 об/хв з холами до 2200-2600 об/хв.
З МАСом мало який контролер нормально може функціонувати, як і з більшістю МК інрайнерів типу ку-100 де редукція 1/14.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Трохи о Бафангах з ОЛХ
#131852Повідомлення 14 бер 2023, 07:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
З Маком працюють контролери від 800 вт 28 А і вище. Все інше йде в захист
А як підключені обмотки в бафангу?
Мак підключений трикутником щоб були більші оберти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 77


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group