Поточний час: 27 квіт 2024, 12:34

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ] 
Автор Повідомлення
#132595Повідомлення 03 трав 2023, 22:34 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Пропозиція тим хто любить потужність, не хоче мати проблем зі щітками і не боїться високої напруги до 380V макс.
При вказаних в мануалі максимальних параметрах, потужність може бути до 100 кВт!!! 355V*282A ~100,1 кВт.
Оригінальний якісний контролер від Сіменса: Siemens SIMOTION
Даний контролер можна і навіть потрібно підключити до комп'ютера для налаштування його роботи під конкретний мотор/авто.
В комплекті до контролера є відповідний роз'єм з проводами для під'єднання сигнальних кіл і кіл керування.
Також вже є виведений провід з роз'ємом для підключення комп'ютера.
До цього контролера, в мене Є! софт, для його налаштування.
Також є оригінальна інструкція по підключенню і використанню.
Прикріпляю її тут. ✓
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Інструкція
man_w.pdf [219.18 КБ]
Завантажень: 36

Ціна питання: 850$
Причина продажу - війна, проект на який ця штука бралася, не пішов в роботу.
П.С. цим контролером можна крутити тесловські асинхронні мотори, але звісно він їх на всю не розкачає.
Однак суттєву потужність дасть. Але треба буде робити фальш ротор для датчика, бо резольвер ця штука не розуміє.
Тел для довідок: О9б-9б-ЗЗб-25
Фото мої, саме того що продається.

Основні параметри даю тут, все решта детальніше в інструкції.
Main Specifications
Parameter // Range or Value
Type // Three phase AC
Input // DC voltage110…350 VDC nom, 380V max
Input DC current // 282 A max
Output AC current // max400 A peak (282 A rms)
Power stage insulation // resistance>400 kΩ
Regenerative braking // Yes (Рекуперація Є!)
Programmable parameters // Yes (Програмування параметрів і режимів роботи Є!
Cooling // Liquid (water or up to 1:1 ethylene glycol solution only) (Водяне охолодження!!!)

Список основних функцій і можливості їх налаштування:
Implemented feature or function // User programmable?
Traction battery over charge / discharge protection // Yes, under- (driving) and over voltage (regen) limits
"Economy" power saving mode // Yes, with throttle potentiometer switch override
Cooling fan on / off temperature // Yes, both limits
Output current limit // Yes
Acceleration potentiometer (non)linearity and limits // Yes, software definable
Motor windings max temperature // No, implemented in hardware/firmware
Max motor shaft rotation speed // Yes, CW and CCW separately
Regenerative braking current // Yes, 2 modes
Motor current // Yes, drive and regen current limits individually
Overload protection // No, implemented in hardware/firmware
Thermal protection // No, implemented in hardware/firmware
Motor shaft rotation speed output signal // Yes, software scalable to match tach input
Start up self test // No, implemented in hardware/firmware
Fault indication // No, implemented in hardware/firmware
Start up lamp test // No, implemented in hardware/firmware
Default CW / CCW select // Yes
Forward / reverse select // Yes, by switch on the dash panel
Inverter Input over / under voltage protection // No, implemented in hardware/firmware
Accelerator pedal / Brake pedal priority // Yes, software definable
Start inhibit // Yes, 2 modes, by external contact or switch if enabled
Adaptation of drive characteristics to the motor or vehicle speed // Yes, software selectable
Intelligent drive start (pre-condition check and memorizing) // No, implemented in hardware/firmware
Emergency power off // No, implemented in hardware/firmware
Main contactors DC arcing suppression*Magnetic arc suppressorsDynamically displaying parameters on a PC in real time // Yes, available
Додаткові файли:
IMG_20230503_215017.jpg
IMG_20230503_215017.jpg [ 331.64 КБ | Переглядів: 678 ]

Додаткові файли:
IMG_20230503_215203.jpg
IMG_20230503_215203.jpg [ 199.89 КБ | Переглядів: 678 ]

Додаткові файли:
IMG-d95ba2c964afbb85fec695ee6b1d5208-V.jpg
IMG-d95ba2c964afbb85fec695ee6b1d5208-V.jpg [ 235.29 КБ | Переглядів: 678 ]

Додаткові файли:
IMG-e4629f5f7b0823f1142528fcb2fc4056-V.jpg
IMG-e4629f5f7b0823f1142528fcb2fc4056-V.jpg [ 242.76 КБ | Переглядів: 678 ]

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ 1 повідомлення ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 16


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group