Продовження історії, з назвою Тимчасові речі.
Від першого дня переобладнання, і так вийшло що від початку повномасштабної війни, мій автомобіль практично кожен день їздив. Перший місяць я користувався двома зарядками, однією заряжав батарею 48в а іншою 12в. На той момент була маленька збірка 14s на 60аг з єфективно віддачею 2.7квт год. І не дивлячись на це а за день намотував 20-60км. Приборка, звичайно не працювала. Швидкість і кілометраж заміряв жпс спидометром. Майже через два місяці набридло користуватися телефоном замість спідометра і вирішив тимчасово поставити велоспідометр.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20230509_191540.jpg [ 230.21 КБ | Переглядів: 3460 ]
Магніт для датчика встановив в просверлений отвір в гальмівному диску переднього ліваого колеса а Індукційний датчик встановив на щитку біля диска. В планах переробити приборку так що б працював спідометр, тахометр показував миттєву потужність на двигуні, температуру двигуна і відповідно рівень заряду. Робота в цьому напрямку вже почалася, нема часу для продовження.
Через три місяці в мене нарешті з'явився контролер kelly.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20220616_181123.jpg [ 342.26 КБ | Переглядів: 3460 ]
Після встановлення нового контроллера автомобіль почав розганятися більше 40кмгод. З'явилась рекуперації, налаштував так що по місту їздив практично не користуючись гальмами. Що правда економія енергії так собі, на 1квт год повертало 100-200ват год. Але комфорт їзди ні з чим не порівняти
літом в спеку періодично доводилось зупинятись для охолодження двигуна. В контролері налаштував аварійне вимкнення при температурі 140°с. Як не є потужність двигуна то замаленька.
Доречі ось так зараз виглядає тимчасово встановлений задній міст з двигуном, та контролером для нього.
Вложение:
Додаткові файли:
IMG_20230509_191448.jpg [ 199.95 КБ | Переглядів: 3460 ]
Додаткові файли:
IMG_20230509_191426.jpg [ 238.01 КБ | Переглядів: 3460 ]
Додаткові файли:
IMG_20230509_191353.jpg [ 161.17 КБ | Переглядів: 3460 ]
Планую встановила рідний задній міст з карданом і асинхронним двигуном 6квт 750обртів. Багато полюсний має хороший момент. Як то кажуть все вже є лежить чекає, а руки ніяк не дійдуть.
Окремо скажу про педаль акселератора, так як педаль з донорної електрички вирішив замінити разом з контролером двигуна. Тим паче вона дуже незручно там встановлювалась. Вийшов з положеннями туже просто і дешево. Купив курок з датчиком холла від електро велосипела і схрестив з рідною педалькою бусика.
Додаткові файли:
IMG_20230509_191607.jpg [ 256.16 КБ | Переглядів: 3460 ]
Після збирання новного акумулятора, відразу встановив dc-dc перетворювач, адже еленгії вже вистачає і на підзаряд 12 вольового акумулятора. І стало виглядати все якось так.
Додаткові файли:
IMG_20230509_191920.jpg [ 344.95 КБ | Переглядів: 3460 ]
Додаткові файли:
IMG_20230509_192006.jpg [ 306 КБ | Переглядів: 3460 ]
При збільшені акумулятора піднялась напруга. І зарядка на 48в гелевих акумуляторів вже не могла повністю зарядить акумулятор, так як вона давала лише 53вольти а для повного заряда тепер потрібно 67.2 вольти. Тому з підручних матеріалів, знайдених в старому гаражі, він же склад, і він же звалище непотрібних речей але які школа викинути бо можливо щось колись знадобиться. За пів вечора була створена тимчасова трох кіловатна зарядна станція зарядна станції вагою в 20кг.
Додаткові файли:
IMG_20220703_124210.jpg [ 293.96 КБ | Переглядів: 3460 ]
І відповідно в такому ж вигляді користуюсь досі. Хоча на роботі лежить майже закінчена нова зарядка на 50а