Поточний час: 27 квіт 2024, 18:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#132818Повідомлення 23 трав 2023, 17:55 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Вище у повідомленні були результати при зарядці акумулятора (тобто в акумулятор).
А зараз приводжу струми з акумулятора (в той же мотор).
Частота 17 кгц, меандр, опір акумулятора 100 мОм (36 вольт), опір навантаження 10 мОм (24 вольта), конденсатор плівка 10 мкф, дросель 100 мкгн.
Струм з батареї (зелена лінія) максімум 13 амперів, в мінімумі 9 амперів. Тобто коливається на третину.
Синя лінія то струм по мотору.

Так що оті казки про батарею конденсаторів - то таке, дитяче. Зменшує коливання з батареі - дросель.


Додаткові файли:
С акумулятора.png
С акумулятора.png [ 7.13 КБ | Переглядів: 925 ]
Розмір струму  з акумулятора..png
Розмір струму з акумулятора..png [ 10.49 КБ | Переглядів: 925 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132820Повідомлення 23 трав 2023, 20:14 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
А як вилядає картина без дроселя і конденсатора, щоб можна було з чимось порівняти. Якщо не затруднить, то зробіть будь ласка при 60В 22А без конденсатора і з конденсатором 1200мФ. Можна іще третій варіант з дроселем.
Тут цікавить саме комфорт акумулятора при імпульсному навантаженні. Адже струм з нього споживається короткими імпульсами, відповідно і падіння напруги буде при такому струмі.
Ви ж знаєте що є амплітудне значення, а є діюче значення.
(Якщо порівняти з механікою, то це як підплигнути в гору відштовхуючись від твердої поверхні і підплигнути в гору відштовхуючись від м'якої поверхні. Конденсатор тут виступає затверджувачем поверхні.)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132821Повідомлення 23 трав 2023, 20:30 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Завтра вже буду малювати. Сьогодні вже перейшов на планшет лежачі на дивані)).

Колись читав аналогічне про мобільні телефони. Може брехня, я схеми мобілок не дивився. У мобільному телефоні також імпульсний режим роботи. Один товариш писав що виробники телефонів (це років з 15 тому було) - не ставлять конденсатор на вході де підключається акумулятор. І тому акумулятор із за цього імпульсного відбору потужності скоріше зменшував свій цикл життя.

Це ви написали з конденсатором 1200 мФ, тобто 1,2 Фаради?

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132823Повідомлення 23 трав 2023, 22:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
tesljar писав(ла):
Це ви написали з конденсатором 1200 мФ, тобто 1,2 Фаради?
1200 мікрофарад (помилився).
А про мобільні телефони правда. Там імпульсне споживання причому значне. Якщо батарея має великий внутрішній опір і не може задовольнити миттєві потреби, то телефон висне, або вимикається. При замірах батарея ніби заряджена і ємкість є, а телефон глючить. Я це декілька разів на практиці досліджував.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132825Повідомлення 24 трав 2023, 09:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Не про батареї, але в тему про конденсатори.
Був у мене зовнішній жорсткий диск від USB... На одному компі іноді глючив, на двох глючив стабільно, на четвертому взагалі не працював. Я навипаював за материнок твердотільних конденсаторів, и напаяв кілька штук по живленню в корпус диска біля USB роз'єму... диск став добре працювати на 3х компах, але глючив на четвертому (на якому раніше взагалі не працював).... напхав ще конденсаторів, і він запрацював на всіх.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132826Повідомлення 24 трав 2023, 09:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Тепер щодо плівки в 10мкф...
В контроллері вже є як мініму 1000мкф електролітів, різниця по мікрофарадам на 2 порядки дуже велика щоб істотно щось змінити....
Ось наприклад, добавлення плівки без дросселя візуально не дае різниці в струмах пульсацій по осцилограммі:
Додаткові файли:
P01.JPG
P01.JPG [ 120.76 КБ | Переглядів: 882 ]
Додаткові файли:
P02.JPG
P02.JPG [ 119.89 КБ | Переглядів: 882 ]
І якщо глянути на ту саму ситуацію з дросселем, то теж видно що плівка в 10мкф неістотно блокує пульсації в порівнянні з наявними електролітами. Та ще й дроссель відсікає батарею від електролітів по ШИМ частоті, і майже все навантаження лягає на електроліти що збільшує струм пульсацій через них майже в двічі, а оскільки втрати на внутрішньому опорі ростуть в квадраті відносно струму, то грітися їм тепер в 4 рази більше (закиплять і постріляють)....
Додаткові файли:
P03.JPG
P03.JPG [ 113 КБ | Переглядів: 882 ]
Додаткові файли:
P04.JPG
P04.JPG [ 113.43 КБ | Переглядів: 882 ]
Вивод, мала плівка на користь, але глобально нічого не вирішує, істотно ні батарею ні електроліти не розвантажує, ТРЕБА ДОБАВЛЯТИ ЕЛЕКТРОЛІТИ перевищуючи емність тих що вже стоять (що з дросселем, що без , про що я вже писав на другій сторінці цієї теми).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132827Повідомлення 24 трав 2023, 10:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
От деб я поставив плівку та дросселі, так після контроллеру (на фази, або в розрив щіточного), бо там є паразитна ємність обмоток, яка навантажує токові ланцюги контроллера і активний опір двигуна (зайві вітрати). На форумі, до речі, є тема з практичним використанням дросселя після контроллера(там автора спершу трохи не зрозуміли і трохи поцькували, але він пристойно то витримав).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132828Повідомлення 24 трав 2023, 11:16 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Leon29 писав(ла):
А як вилядає картина без дроселя і конденсатора, щоб можна було з чимось порівняти. Якщо не затруднить, то зробіть будь ласка при 60В 22А без конденсатора і з конденсатором 1200мФ. Можна іще третій варіант з дроселем.
Тут цікавить саме комфорт акумулятора при імпульсному навантаженні.

Усюди на малюнках будуть такі умови: Частота 15 кгц (меандр), батарея 60 вольт (100 мОм) - показана зліва на схемі, опір навантаження 1,2 Ом, синій колір - струм від батареї, зелений - напруга на навантаженні. Опір навантаження у всіх малюнках незмінний.
Спочатку без конденсаторів.
Максімальний струм - 46 амперів (мінімальний - 0), максімальна напруга на навантаженні - 55 вольт (мінімальна - 0).


Додаткові файли:
без конденсат.png
без конденсат.png [ 7.36 КБ | Переглядів: 874 ]
без конденс график.png
без конденс график.png [ 6.43 КБ | Переглядів: 874 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132829Повідомлення 24 трав 2023, 11:29 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Тепер з конденсатором 1200 мкф.
Максімальний струм від батареї - 28 ампер (мінімальний - 19 ампер), максімальна амплітуда на навантаженні - 57 вольт (мінімальна - 0 вольт).

З конденсатором вже щадящій режим від батареї, але ємності для використання електролітів замало із зі великих пульсацій напруги на ньому (почті у 1,5 рази). Та й якщо використовувати звичайні конденсатори електроліти (безгвинтові) то треба їх з десяток у паралель (100 мкф х 10 шт), інакше по струму не прокатять. Зараз гляну якщо начіпляти 12000 мкф.


Додаткові файли:
з конденсатором 1200 мкф.png
з конденсатором 1200 мкф.png [ 7.03 КБ | Переглядів: 874 ]
з конденсатором 1200 мкф графык.png
з конденсатором 1200 мкф графык.png [ 6.56 КБ | Переглядів: 874 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Востаннє редагувалось tesljar 24 трав 2023, 11:34, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132830Повідомлення 24 трав 2023, 11:32 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Якщо поставити 12000 мкф - то це вже картина маслом. Струм від батареї змінюється від 26 ампер максімум до 21 ампера в мінімумі, але для того щоб вони тримали струм їх треба у паралель з десяток (1000мкф х 10 шт.)

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132831Повідомлення 24 трав 2023, 12:40 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Категорически рекомендую, добавить в отчёты ещё осциллограмму напряжения на нагрузке! Когда начнёте добавлять в схему дроссель — вечер перестанет быть томным...

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132833Повідомлення 24 трав 2023, 15:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Спробуємо причепити дросель та подивитися що воно намалює)).

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132836Повідомлення 24 трав 2023, 15:44 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Зробив я практичні досліди, описав у своїй темі, щоб не загубити з часом viewtopic.php?f=48&t=2222&p=132835#p132834


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132837Повідомлення 24 трав 2023, 15:49 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
tesljar писав(ла):
Спробуємо причепити дросель та подивитися що воно намалює)).
Думаю дросель в реальності буде заважати. Він створить додатковий реактивний опір. Пульсації на акумуляторі зменшаться, а от двигун буде недоотримувати імпульси струму, відповідно і потужності. Це моя така думка, можливо помиляюсь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132838Повідомлення 24 трав 2023, 15:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
-=TRO=- писав(ла):
От деб я поставив плівку та дросселі, так після контроллеру (на фази, або в розрив щіточного), бо там є паразитна ємність обмоток, яка навантажує токові ланцюги контроллера і активний опір двигуна (зайві вітрати). На форумі, до речі, є тема з практичним використанням дросселя після контроллера(там автора спершу трохи не зрозуміли і трохи поцькували, але він пристойно то витримав).
Теж була така думка щось поставити на фази після контролера щоб трохи причесати напругу і згладити форму.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 46


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group