Поточний час: 27 квіт 2024, 16:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5
Автор Повідомлення
#132845Повідомлення 24 трав 2023, 19:48 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Провів "експеримент" з дроселем та конденсатором.
Вхідні дані як на попередніх двох, тільки стоіть додатково дросель у 100 мкгн, та конденсатор від 100 мкф.
Результати непогані.
Колихання струму від акумулятора усього лиш 0,7 ампера при постійному струмі від нього у 24 ампери - тобто колихання менше чим у схемі з 12000 мкф.
На моторі залишилася така ж сама напруга як і при попередніх двох схемах - біля 57 вольт.

PS: Дроселя у фазні дроти чіпляють щоб не було ерозії підшипників та валу мотору від ВЧ струмів, а також щоб при КЗ у статорних обмотках дати змогу віпрацювати захисту контролера. Більш ніякої користі від дроселів у фазних дротах немає.

Провів також "експеримент" з одним тільки дроселем без конденсатору. Ток від акумулятора розривний, треугольний. Фігня.


Додаткові файли:
C дросселем и конденсатором.png
C дросселем и конденсатором.png [ 8.14 КБ | Переглядів: 539 ]
С дросселем и конденсатором график.png
С дросселем и конденсатором график.png [ 5.99 КБ | Переглядів: 539 ]

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132868Повідомлення 27 трав 2023, 10:17 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Луганск
Дякував (ла) 18 Подякували 29
Мій електротранспорт: Скутер Benlin
tesljar писав(ла):
PS: Дроселя у фазні дроти чіпляють щоб не було ерозії підшипників та валу мотору від ВЧ струмів

Это актуально только на больших мощностях?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132869Повідомлення 27 трав 2023, 10:30 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 30
Я вже не пам,ятаю на яких потужностях.
Років з десяток попадалась на очі рекомендація Сіменс до своїх перетворювачів частоти. Вони проводили дослідження щодо поліпшення надійності своїх інверторів. Оці струми ШИМ завдяки ємності котушок "закорочуються" на корпус моторів.
Скоріше усього це до моторів великої потужності які працюють не вимикаючись.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132870Повідомлення 27 трав 2023, 11:18 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Я з цим явищем стикався особисто. У нас на виробництві 120кВт двигуни Сіменс управлялись частотниками, там задній підшипник стояв ізольований. Зовнішня обойма підшипника має не електропровідне металеве напилення сірого кольору. Підшипники дуже дорогі. Якщо поставити звичайні підшипники, то струми бігають по колу ротор-статор через підшипники і відбувається електро ерозія бігової доріжки підшипника. Бігова доріжка підшипника через декілька місяців стає хвилястою і підшипник гуде страшно. В дуже дорогих частотниках стоїть реактивний компенсатор і інша лабуда, там такого негативного явища нема.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 64 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 48


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group