Поточний час: 27 квіт 2024, 19:48

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#132957Повідомлення 04 черв 2023, 22:17 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Доброго дня. Будь ласка, поділіться досвідом - як правильно має працювати зарядний пристрій літієвої батареї (18650) на завершення заряду?
У мене - коли ячейка досягає скажімо 4,2В (як налаштуєш на BMS), BMS вимикає заряд. Але після припинення подавання напруги звісно елементи не залишаються на 4,2В. У кращому випадку в районі 4,0, або навіть менше.
Але проблема у чому - після першого вимикання BMS , зарядний пристрій вже "думає", що заряд повний і більше не включається, горить зелена лампочка що батарея повна...
Наскільки я розумію, після першого вимикання на 4,2 В, заряд можна було б продовжити, до декількох таких вимикань. І тоді би заряд ячейки можна було б підняти до, скажімо 4,1 після припинення заряду...
А так виходить, що ячейки рідко бувають більше 4В. І тим більше, що це найпотужніша, ячейка чи найшвидша яка досягла максимальної виставлених значень на BMS, і відключила батарею від заряду.
А інші ячейки при цьому можуть бути і 3,9 чи й менше.
Як потрібно завершувати заряд?
як має працювати зарядний пристрій ?
може порадите модель?

чи може якось можна внести зміни регулювати існуючий мій ? (модель пізніше додам)...

Чесно, пошукав, погуглив, але щось не знаходиться нічого толкового...

Дякую дуже!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132958Повідомлення 04 черв 2023, 22:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Залишити зарядку ввімкнутою, час від часу зелений колір зміниться на червоний, і так циклічно поки бмс не вирівняє батарею. Звісно якщо бмс з балансом. Якщо розбіг великий то вирівнювання може затягнутися на кілька днів


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132959Повідомлення 04 черв 2023, 22:45 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
IoN1 писав(ла):
Залишити зарядку ввімкнутою, час від часу зелений колір зміниться на червоний, і так циклічно поки бмс не вирівняє батарею. Звісно якщо бмс з балансом. Якщо розбіг великий то вирівнювання може затягнутися на кілька днів

Дякую, але...
Зарядка повторює /поновлює заряд лише якщо напруга батареї зменшилась суттєво.
Тобто доливати до заповнювати заряд цей зарядний пристрій не хоче...
Я не знаю "звідки він знає " заряд батареї ,
дійсно вимірює його чи що...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132961Повідомлення 05 черв 2023, 00:02 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Ну, вообще-то, одно из ключевых отличий литиевых аккумуляторов от других систем (никель, свинец) — как раз в том, что нужно ОТСЕКАТЬ заряд по достижении порога. Никаких "доливок" или "капельных" дозарядов. Возобновлять ток можно только при падении напряжения на 0.15...0.25 В от порога, а у исправных ячеек без нагрузки такое может происходить через несколько дней/недель.

Так что всё правильно!

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132962Повідомлення 05 черв 2023, 01:46 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
krsv писав(ла):
,,,У мене - коли ячейка досягає скажімо 4,2В (як налаштуєш на BMS), BMS вимикає заряд.,,,,

Ранувато... Відсічка повинна бути більше ніж напруга заряду (вона ж балансування), і як що ви балансуєте на меньшій напрузі, то і напруга зарядки повинна бути знижена, бо так і буде відсікати (фаза СС буде обриватися або взагалі без фази СV, або фаза СV буде прервана дуже рано).

А взагалі, при заряді віднсно потужними зарядками, часта ситуація коли при спрацюванні БМС напруга падає ніжче балансировочнї напруги, але більше напруги відновлення, тут маємо глухий кут (зарядка не йде, а балансири не можуть опустити напругу до напруги включення).
В мене така ситуація була, лікувати можна по різному, я зменьшував фінальний струм заряду за допомогою пари діодів послідовно з зарядкою зашунтованих резистором. Тоді струм в кінці заряду падає до такого, що вимкнення БМСки або взагалі не стається, бо балансири встигають вирівняти, або при відсіканні не приводить до падіння напруги на банках нижче баласировочного, і батарея встигає трохи побалансуватися.

Щоб щось конкретне радити треба точно знати як працює зарядка (струм, напругу, коли вмикає, коли вимикає) , геть усі пороги БМС(чи можна їх корегувати), та внутрішній опір батареї (яке падіння після відсічки і при якому струмі)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132963Повідомлення 05 черв 2023, 06:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 252 Подякували 194
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
є ще варіант поставити активний балансир який постійно балансує комірки незважаючи на напругу. зазвичай у нього є кнопка відключення якщо балансування уже не потрібно. у мене такий стоїть на байку, після заміни свинця на тітанат.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132966Повідомлення 05 черв 2023, 11:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Скиньте фото бмс та зарядки


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132977Повідомлення 05 черв 2023, 21:46 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
-=TRO=- писав(ла):
krsv писав(ла):
,,,У мене - коли ячейка досягає скажімо 4,2В (як налаштуєш на BMS), BMS вимикає заряд.,,,,

Ранувато... Відсічка повинна бути більше ніж напруга заряду (вона ж балансування), і як що ви балансуєте на меньшій напрузі, то і напруга зарядки повинна бути знижена, бо так і буде відсікати (фаза СС буде обриватися або взагалі без фази СV, або фаза СV буде прервана дуже рано).

А взагалі, при заряді віднсно потужними зарядками, часта ситуація коли при спрацюванні БМС напруга падає ніжче балансировочнї напруги, але більше напруги відновлення, тут маємо глухий кут (зарядка не йде, а балансири не можуть опустити напругу до напруги включення).
В мене така ситуація була, лікувати можна по різному, я зменьшував фінальний струм заряду за допомогою пари діодів послідовно з зарядкою зашунтованих резистором. Тоді струм в кінці заряду падає до такого, що вимкнення БМСки або взагалі не стається, бо балансири встигають вирівняти, або при відсіканні не приводить до падіння напруги на банках нижче баласировочного, і батарея встигає трохи побалансуватися.

Щоб щось конкретне радити треба точно знати як працює зарядка (струм, напругу, коли вмикає, коли вимикає) , геть усі пороги БМС(чи можна їх корегувати), та внутрішній опір батареї (яке падіння після відсічки і при якому струмі)


BMS така JBD-SP15SO20A-P14S-30A

BMS максималка відсічки на всю батарею була виставлена менше 58в., 57,95 типу щоб безпечніше. А зарядка мабуть дає 58.
Я виставив тепер на BMS 58.8, це 4,2*14.

Максималка на ячейку виставлена 4,2В.
Судячи з усього саме максималка ячейки відключає BMS, тому що одна ячейка трошки швидше інших
Інші параметри і назва BMS на фото
і фото зарядки теж.
Дякую дуже!


Додаткові файли:
Screenshot_2023-06-05-21-04-45-455_com.jiabaida.bms.jpg
Screenshot_2023-06-05-21-04-45-455_com.jiabaida.bms.jpg [ 102.25 КБ | Переглядів: 2600 ]
Screenshot_2023-06-05-21-04-51-925_com.jiabaida.bms.jpg
Screenshot_2023-06-05-21-04-51-925_com.jiabaida.bms.jpg [ 121.35 КБ | Переглядів: 2600 ]
Screenshot_2023-06-05-21-05-07-530_com.jiabaida.bms.jpg
Screenshot_2023-06-05-21-05-07-530_com.jiabaida.bms.jpg [ 119.96 КБ | Переглядів: 2600 ]
Screenshot_2023-06-05-21-06-00-124_com.jiabaida.bms.jpg
Screenshot_2023-06-05-21-06-00-124_com.jiabaida.bms.jpg [ 105.93 КБ | Переглядів: 2600 ]
Screenshot_2023-06-05-21-06-07-012_com.jiabaida.bms.jpg
Screenshot_2023-06-05-21-06-07-012_com.jiabaida.bms.jpg [ 88.79 КБ | Переглядів: 2600 ]


Востаннє редагувалось krsv 05 черв 2023, 21:56, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132978Повідомлення 05 черв 2023, 21:49 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Зарядка


Додаткові файли:
IMG_20230605_200938.jpg
IMG_20230605_200938.jpg [ 265.67 КБ | Переглядів: 2600 ]
IMG_20230605_200146.jpg
IMG_20230605_200146.jpg [ 363.14 КБ | Переглядів: 2600 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132988Повідомлення 06 черв 2023, 21:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Виставте напругу зарядного з розрахунку 4,15-4,17 на елемент. І тоді вона буде заряджати максимально ваші елементи.

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132989Повідомлення 06 черв 2023, 21:41 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
anatoli писав(ла):
Виставте напругу зарядного з розрахунку 4,15-4,17 на елемент. І тоді вона буде заряджати максимально ваші елементи.

Тобто, виміряти фактичну напругу зарядного пристрою і якось зменшити її,
тими ж самими діодами як радив вище TRO?
Дякую!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132993Повідомлення 07 черв 2023, 12:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Kiev
Дякував (ла) 3 Подякували 18
Мій електротранспорт: e-bike 500W(rear) li-ion 14s5p 1.35кВтЧ
У мене схожа БМС, напруга балансування 4.12В, заряджаю до ~4.15В - зарядку вимикаю і залишаю на балансуванні. Але у мене зарядний пристрій на ~58.1B (14s). Напруга за неділю простою може знизитись до 4.10В.
Бажано модернізувати зарядний пристрій на нижчу напругу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132994Повідомлення 07 черв 2023, 14:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Для долгой службы батареи лучше зарядить до 80% 4.0 В на банку и снимать с зарядки,даже если она еще продолжает заряжать.
Тесловоды США так же имеют простое правило: выдернул шнур зарядки - расходуй сегодня все что залилось. Не впрок на завтра - сегодня залил и сразу выкатал этот заряд. Не держать заряженным аккум в готовности. Заряд только в тот день,когда его тут же потратишь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132999Повідомлення 07 черв 2023, 17:31 
Не в мережі

Звідки: Kyiv. Ukraine
Дякував (ла) 24 Подякували 0
Хочу електротранспорт: 12+12=30VDC
Батарея у стані 54 В. Це 3.8. 3.9 по ячейками.
Зарядка горить зелений діод і не дає струм.
Думає, що батарея повна. Як вона "знає" вирішує це?
Хотів виміряти напругу зарядки, але не виходить.
Pack overvoltage release - виставив менше,53В.
Все одно зарядка не вмикається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133000Повідомлення 07 черв 2023, 18:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
krsv писав(ла):
Зарядка горить зелений діод і не дає струм.
Думає, що батарея повна. Як вона "знає" вирішує це?
Здається мені вона не думає, швидше за все то БМС на батарею не пропускає. До речі зелений не означає що струм зовсім н йде, просто струм впав нижче якогось мінімума. Якись дешманьский напругометр на зарядці відсік би багато питань, у мене після зарядки або підключений ватметр, або вольтметр і амперметр вже в ній є, або вкорячені мною в зарядку. Не люблю тикатися тестером або гадати на пальцях.

До речі, чим меньша різниця між "overvoltage" і "overvoltage release" тім скоріше зарядний струм знову відновиться після відсічки. Велика різниця між ними як раз і не дає повторно вмикатися (доки батарея не розрядиться до "overvoltage release").

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 42 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 53


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group