Поточний час: 27 квіт 2024, 18:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Бюджетное МОТОР-КОЛЕСО 10" для скутера.
#133180Повідомлення 22 черв 2023, 10:04 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Уже публиковал подобную самоделку в одной из своих тем.
Осмелюсь повторить с подробными фото, может кому то пригодится.
Цены на скутерные мотор-колёса не очень гуманные. Поэтому его могут купить не только лишь все, ...вообще мало кто может купить
А вот сделать может каждый!...
Бюджет данного проекта таков:
Мотор б\у 48V-700W............1400 гр.
Диск б\у от скутера 10".......150 гр.
Металличесуая полоса 1метр....40 гр.
Баллончик белой краски ............70 гр.
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.
И тапк приступим...
1. Спиливаем (если мешает) лишнее...
Додаткові файли:
P1120505.JPG
P1120505.JPG [ 166.95 КБ | Переглядів: 1717 ]

2. тИз полосы делаем "хомут"и затягиваем на моторе...
Додаткові файли:
P1120507.JPG
P1120507.JPG [ 172.41 КБ | Переглядів: 1717 ]

3. Удаляем из диска "сердцевину"...
Додаткові файли:
P1120508.JPG
P1120508.JPG [ 166.59 КБ | Переглядів: 1717 ]

4. Чистим диск...
Додаткові файли:
P1120509.JPG
P1120509.JPG [ 166.93 КБ | Переглядів: 1717 ]

5. Любуемся своей работой.....и измеряем зазоры для будущих спиц...
Додаткові файли:
P1120510.JPG
P1120510.JPG [ 161.7 КБ | Переглядів: 1717 ]

6. Аккуратно привариваем три "спицы" из подходящих обрезков трубы или профиля.
НЕ ТОРОПЯСЬ с перерывами,что бы не перегреть магниты!
Нежно поглаживая МОКРОЙ тряпкой!
Додаткові файли:
P1120511.JPG
P1120511.JPG [ 168.72 КБ | Переглядів: 1717 ]

7. Подгоняем длину "спиц" во избежание биения.
После чего привариваем.
Додаткові файли:
P1120512.JPG
P1120512.JPG [ 163.8 КБ | Переглядів: 1717 ]

8. Окрашиваем в 2-3 слоя...
Додаткові файли:
P1120514.JPG
P1120514.JPG [ 168.58 КБ | Переглядів: 1714 ]

Всем удачных проектов!

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Востаннє редагувалось Александр.TUZ 22 черв 2023, 10:16, редаговано 3 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133182Повідомлення 22 черв 2023, 10:09 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
С трудом уявляю як відцентрувати мотор у діскові :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133183Повідомлення 22 черв 2023, 10:18 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Goga65 писав(ла):
С трудом уявляю як відцентрувати мотор у діскові :?


Это четвёртое колесо, пока ни одно не испортил.
Очень тщательно выполняем пункты 5 и 7. НЕ ТОРоПЯСЬ.
По завершении проекта будет видео работы.

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133186Повідомлення 22 черв 2023, 14:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133190Повідомлення 22 черв 2023, 15:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Vitali писав(ла):
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?

:?
Теперь по пунктам для знатакофф:

1. Времени, в сумме ушло 2 часа.
2. Этот ION на встроенном (родном) контроллере имеет 350W-при 36V.
Внутренний контроллер был удалён. Сейчас работает на китайском 48V-26A.
Расчёты сделайте сами.
3. "НЕГУМАННЫЙ" МК и "кушает" НЕ ГУМАННО. И стоит НЕ ГУМАННО.....оно вам надо?
4. Читаем внимиательно заглавие темы!
Мотор бюджетный, поэтому сравнивать их не корректно!
5. На таком МК (на велосипеде) , при 48V-18A скорость развивал 45 км\ч.
6. Это не призыв всем перейти на бюджетный вариант.
Каждый выбирает по своему карману и потребностям.8)
Переделал более десяти таких моторов и поставил (заспицевал) желающим на велосипеды.
Жалоб не поступало... :ups:

{O_0} :winken:

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Востаннє редагувалось Александр.TUZ 23 черв 2023, 08:18, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133192Повідомлення 22 черв 2023, 21:44 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Уточню, на такому переробленому в скутене 10" розвивали швидкість 45 км/ год?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133195Повідомлення 23 черв 2023, 08:15 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
IoN1 писав(ла):
Уточню, на такому переробленому в скутене 10" розвивали швидкість 45 км/ год?


Читаем внимательно пункт номер пять!!! 8)
Уточняю: колесо 26".

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133197Повідомлення 23 черв 2023, 10:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Після переробки в 10" яка швидкість з АКБ 13 с ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133199Повідомлення 23 черв 2023, 11:42 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1092
Может переместить тему в соответствующий ей раздел)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133200Повідомлення 23 черв 2023, 13:22 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
IoN1 писав(ла):
Після переробки в 10" яка швидкість з АКБ 13 с ?

Специально не замерял, по ощущению около 30 км\ч.
Испльзую такие колёса, чаще, для подростковых самокатов, ну и для людей в возрасте. :?
Тоесть там, где важна не скорость но бюджет. 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133201Повідомлення 23 черв 2023, 13:35 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: хмельницкий
Дякував (ла) 0 Подякували 0
а двигуни ці (ION) з холлами? якщо ні то чи нормальна тяга при рушанні з місця?
зробив для батьків для села вантажний трайк, два ведучих колеса з такими редукторними моторами gazele https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/redu ... ip%7Cmaria обода 16 мото (старий мінск чи восход...) батарея 10 банок 36в 70Аг (тобто з запасом) контролери 17амперні. тяги при рушанні не вистачає, особливо під горку, хотілось би якісь бюджетні, більш потужні двигуни, подивляюсь на ці іони. як гадаєте будуть потужніші з 25а контролерами?
дякую


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133214Повідомлення 24 черв 2023, 17:37 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
genamuy писав(ла):
а двигуни ці (ION) з холлами? якщо ні то чи нормальна тяга при рушанні з місця?
зробив для батьків для села вантажний трайк, два ведучих колеса з такими редукторними моторами gazele https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/redu ... ip%7Cmaria обода 16 мото (старий мінск чи восход...) батарея 10 банок 36в 70Аг (тобто з запасом) контролери 17амперні. тяги при рушанні не вистачає, особливо під горку, хотілось би якісь бюджетні, більш потужні двигуни, подивляюсь на ці іони. як гадаєте будуть потужніші з 25а контролерами?
дякую

Собирал с такими моторами...да! слабоваты, даже два. Попробуйте дать им 48V.
По поводу ИОНа на трайк: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektro ... ro_listing
Хочу заметить, что одного этого мотора хватает и в гору и с места! Но только с 48V-(22-26A)_.

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133221Повідомлення 25 черв 2023, 08:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Александр.TUZ писав(ла):
Vitali писав(ла):
Александр.TUZ писав(ла):
Путём не сложных подсчётов получаем ...1660 гр.

Це, звісно ж, без урахування вартості часу витраченого на переробку
І, за великим рахунком, це ж 250вт іон велосипедний, потягне ну дуже легенький скутерок хіба
На переробленому діо чи джог їздити на ньому 25км/г? Мені просто дуже цікаво, як воно, в порівннні, з нормальними "негуманними" МК, скажімо, навіть на 1квт?

:?
Теперь по пунктам для знатакофф:

1. Времени, в сумме ушло 2 часа.
2. Этот ION на встроенном (родном) контроллере имеет 350W-при 36V.
Внутренний контроллер был удалён. Сейчас работает на китайском 48V-26A.
Расчёты сделайте сами.
3. "НЕГУМАННЫЙ" МК и "кушает" НЕ ГУМАННО. И стоит НЕ ГУМАННО.....оно вам надо?
4. Читаем внимиательно заглавие темы!
Мотор бюджетный, поэтому сравнивать их не корректно!
5. На таком МК (на велосипеде) , при 48V-18A скорость развивал 45 км\ч.
6. Это не призыв всем перейти на бюджетный вариант.
Каждый выбирает по своему карману и потребностям.8)
Переделал более десяти таких моторов и поставил (заспицевал) желающим на велосипеды.
Жалоб не поступало... :ups:

{O_0} :winken:

Так собівартість по матеріалах 1600 грн(хотя не враховано моторного кабелю 200-300 грн і переробку мотора) + вартість роботи близько 1500грн загалом маємо 500-600 Вт БУ мотор за близько 3000грн а якщо пошукати то за 4000-5000 грн можна знайти нове 10-11"(це по резині) і навіть трохи потужніше 700-800 Вт.
ПС в принципі варіант "у ринку" робочій особливо якщо маєш повний гараж інструменту, навички і час.
ППС з досвіду більшість робить самокати з двох гіробордних по 350 Вт БУ 1000-1500 грн/шт (хоча діаметр там явно малий по нашим ямам і можливе тільки електронне гальмування але це також не страшно на швидкостях до 30км/год).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133227Повідомлення 25 черв 2023, 13:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
lu4 писав(ла):
........

{O_0} :winken:

Так собівартість по матеріалах 1600 грн(хотя не враховано моторного кабелю 200-300 грн і переробку мотора) + вартість роботи близько 1500грн загалом маємо 500-600 Вт БУ мотор за близько 3000грн а якщо пошукати то за 4000-5000 грн можна знайти нове 10-11"(це по резині) і навіть трохи потужніше 700-800 Вт.
ПС в принципі варіант "у ринку" робочій особливо якщо маєш повний гараж інструменту, навички і час.
ППС з досвіду більшість робить самокати з двох гіробордних по 350 Вт БУ 1000-1500 грн/шт (хоча діаметр там явно малий по нашим ямам і можливе тільки електронне гальмування але це також не страшно на швидкостях до 30км/год).[/quote]

1. Стоимость кабеля не считал, т.к. мотор идёт с кабелем и довольно хорошего качества.
2. Стоимость работы (по вашей версии-1500 гр.), тоже НЕ считал, потому как выкинуть из двигателя родную плату контроллекра не составляет труда (15 мин.).
3. Так что за1600 гр. -это бюджетно! я считаю!
4. За 4000 гр 10" новое? 8O Отчень интересненько :?Не знаю как за 4-5000 гр 700-800 W новое, А вот 1500W б\у для меня предпочтительнее.
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/motor-k ... S8BS7.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektro ... p%7Clister

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#133229Повідомлення 25 черв 2023, 16:20 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Свого часу робив скутерне мотор колесо з двох мк ion. І скажу що в іонах потенціалу дуже багато. Добротний статор діаметром 140мм шириною 40мм, 24 пази, 20 полюсів, магніти високої якості. Але є і мінуси, намотка 40>+ обертів одним проводом 0.7мм і відсутність датчиків холла. Без перемотки толку з нього не багато(
На фото зліва здвоєнний статор з іон, зправа здвоєний статор з гіроскутера.


Додаткові файли:
20210209_214227.jpg
20210209_214227.jpg [ 258.43 КБ | Переглядів: 1449 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 119


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group