Як що збирати батарею паралельно наявній, то тягнути купу балансирних дротів майже не варіант, то треба своя БМС і якісь надійний контактор з мізками до нього. До того ж треба знати як автівка відреагує на збільшення ємності батареї, може і дуркувати почати.
А для реалізації повербанку, треба дозаряджати штатну батарею від повербанку, напруга батареї в багажнику не принципова, треба шукати більш ККДшний зарядний перетворювач (необхідної потужності) і від нього плясати, тоб то під нього робити напругу батареї повербанку. Але проблема реакції автівки на доп. ємність нікуди не дівається, звісно як що автівка не дозволяє заряджатися на ходу і ви не будете заливати заряд через штані зарядні ланцюги.
_________________ 2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.
|