Поточний час: 28 квіт 2024, 00:31

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 29 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#134231Повідомлення 14 вер 2023, 10:57 
Не в мережі

Звідки: м. Буча
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Goga65 писав(ла):
Yurand писав(ла):
... можна без неї (встановити розетку в яку підключати кабель що є в комплекті з автомобілем)...

:bravo: - на вашому кабелі мае бути ограніченіе, обо інші режими...

На жаль кабель уважно не роздивився...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134233Повідомлення 14 вер 2023, 13:02 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Yurand писав(ла):
ДядяВася писав(ла):

Це на 32 А. І досить дороге. Я з 1 фази ні 32 ні 16 А брати мабуть не зможу через обмеження вхідної лінії.
А є можливість в ZOE заряджатись від 3 фаз, припустим по 1 кВт з кожної фази? Якби щось таке можна було б то це був би ідеальний варіант, 3 кВт ( по 1 кВт на кожну фазу) це майже не впливає на навантаження мережі, і 3 кВт - це за менш ніж 10 годин буде заряджатись.

Там с регулировкой - 7/16/24/32А.
Если 32А не нужно, то есть дешевле, с регулировкой - 7/10/12/16А.
Также есть трехфазные, тоже с регулировкой мощности, но это скорей для продвинутых пользователей, потому как сильно навороченные, и дорогие.
Yurand писав(ла):
Goga65 писав(ла):
Yurand писав(ла):
... можна без неї (встановити розетку в яку підключати кабель що є в комплекті з автомобілем)...

:bravo: - на вашому кабелі мае бути ограніченіе, обо інші режими...

На жаль кабель уважно не роздивився...

Это кабель без "кирпича", там нет никаких режимов, и в обычную розетку его не вставишь...
Я правильно понял?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134238Повідомлення 14 вер 2023, 18:25 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1058 Подякували 1071
А каким образом все эти «кирпичи» регулируют мощность?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134239Повідомлення 14 вер 2023, 19:33 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Если очень коротко, то там генератор 1 кГц. Скважность импульсов этого генератора указывает зарядному электромобиля, каким максимальным входным током (по переменке) разрешена зарядка.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134240Повідомлення 14 вер 2023, 20:51 
Не в мережі

Звідки: м. Буча
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Машину взяв. 2014 рік.
Заряджав сьогодні на платній зарядці(підключав своїм кабелем Type 2, доречі цей кабель зовсім без регулювання), в районі 20-22 КВт, кабель аж теплий був під час зарядки, підзарядив на 100 грн ( по 12 грн/ кВт-год) щоб жінка кілька днів могла поїздити, тепер треба зарядку купляти.
ДядяВася писав(ла):
Если 32А не нужно, то есть дешевле, с регулировкой - 7/10/12/16А.
Также есть трехфазные, тоже с регулировкой мощности, но это скорей для продвинутых пользователей, потому как сильно навороченные, и дорогие.
Это кабель без "кирпича", там нет никаких режимов, и в обычную розетку его не вставишь...
Я правильно понял?

Так зрозумів що мені для дому треба щось шукати типу 7-10-12-16 і це буде норм, і то, заряджати буду навряд чи більшим струмом ніж 7-10А.
Питання до знаючих, вилку брати якусь спеціальну?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134251Повідомлення 15 вер 2023, 20:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В мене вольт , зарядка Дуся. З одної фази 16 А тягне. Але то багато, час від часу розетка підгорає. Якби зараз купляв то брав би шнур зарядку з можливістю регулювання струму.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134259Повідомлення 16 вер 2023, 07:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
IoN1 писав(ла):
... З одної фази 16 А тягне. Але то багато, час від часу розетка підгорає...

Штатно заражаюсь 2кВт, але коли треба зашвидко, то і 3кВт, та і 4,5 з одніеїфази (штатної розетки) витягую(правда останню без нагляду не залишаю).Розетки підбирав на керамічні основі, та ставив кільця пружинок на обжемні клеми, вилку підбирав з латуними штирками, та усі зеднання пропаював.
Як що розетку використовувати тільки для зарядки авто - можливо поставити розетку на 25А.

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134262Повідомлення 16 вер 2023, 08:33 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Зараз простіше зроблено. Вилку відрізав і поставив автомат. Нічого не підгорає.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134264Повідомлення 16 вер 2023, 11:09 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
IoN1 писав(ла):
Зараз простіше зроблено. Вилку відрізав і поставив автомат. Нічого не підгорає.

А зеднання? :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134271Повідомлення 16 вер 2023, 20:43 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Замість розетки автомат здвоєний.
Ввімкнув авто заряджається через шнурок, вимкнув - не має зарядки


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134272Повідомлення 17 вер 2023, 00:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Yurand писав(ла):
Машину взяв. 2014 рік.
Заряджав сьогодні на платній зарядці(підключав своїм кабелем Type 2, доречі цей кабель зовсім без регулювання), в районі 20-22 КВт, кабель аж теплий був під час зарядки, підзарядив на 100 грн ( по 12 грн/ кВт-год) щоб жінка кілька днів могла поїздити, тепер треба зарядку купляти.
ДядяВася писав(ла):
Если 32А не нужно, то есть дешевле, с регулировкой - 7/10/12/16А.
Также есть трехфазные, тоже с регулировкой мощности, но это скорей для продвинутых пользователей, потому как сильно навороченные, и дорогие.
Это кабель без "кирпича", там нет никаких режимов, и в обычную розетку его не вставишь...
Я правильно понял?

Так зрозумів що мені для дому треба щось шукати типу 7-10-12-16 і це буде норм, і то, заряджати буду навряд чи більшим струмом ніж 7-10А.
Питання до знаючих, вилку брати якусь спеціальну?
а що з автомобілем не було штатного зарядного кабеля 10 ампер 220 вольт?

_________________
Пробіг на електро приводі 45000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134273Повідомлення 17 вер 2023, 11:08 
Не в мережі

Звідки: м. Буча
Дякував (ла) 0 Подякували 0
anatoli писав(ла):
а що з автомобілем не було штатного зарядного кабеля 10 ампер 220 вольт?

Не було. В комплекті був тільки кабель для 3-фазної зарядки 22 кВт.
Купив в пятницю 10-амперну зарядку, нею вже 2 рази заряджаю. Досить повільно, від 19% до 83% заряджалось в районі 11.5 години, і після зарядки жінка поїхала, то на табло жовтим засвітилось "Check engine", не знаю чому і від чого. Може після зарядки зразу не можна заводити і їхати? Може воно там балансувати має, чи що...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134745Повідомлення 26 жовт 2023, 17:56 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Це зазвичай не пов'язано між собою. Хоча може є проблеми з батареєю, які вилізли після повної зарядки.

Для дома можна купити "кирпич" на 3кВт, но відрізати від нього вилку і під'єднати її намертво до мережі через автомат. Оце буде максимально надійно. Тільки є нюанс - у вилках часто ставлять датчики температури, так що при відрізанні вілки їх треба буде відновити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134804Повідомлення 02 лист 2023, 06:19 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 73 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
З квартири заряджаю по черзі дві машини через wifi розумні автомати від однієї фази струмом до 16а. Автомати купував на 50а. До цього використовував розумні розетки, вони горіли після 10А. Там реле перегрівались і куча пконтактів. Автомати сподобались, ще в них є датчик температури, при перегріванні теж можна відключати.
Посилання на автомати
https://a.aliexpress.com/_EwROai7

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 29 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group