Поточний час: 27 квіт 2024, 23:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Яка потрібна номінальна потужність, максимальна швидкість, дальність і ємність АКБ
Опитування закінчилося 20 жовт 2023, 13:27
До 300Вт 0%  0%  [ 0 ]
До 1000Вт 22%  22%  [ 12 ]
Понад 1000Вт 2%  2%  [ 1 ]
До 25км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50км/годину 24%  24%  [ 13 ]
Понад 50км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50 км 9%  9%  [ 5 ]
До 100 км 15%  15%  [ 8 ]
Понад 100км 0%  0%  [ 0 ]
До 500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
До 1500Вт/годин 17%  17%  [ 9 ]
Понад 1500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
Всього голосів : 54
Автор Повідомлення
#134243Повідомлення 15 вер 2023, 13:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Здравствуйте колеги саморобники. Вирішив зробити доступний мідрайв електровелосипед з нуля - тобто з проектування рами, силової частини і АКБ. Готові рішення типу фірмових "европеців" або щось по типу просторових рам чи звичайних вело з бафангободібним мідом не цікаво по ціні, характеристикам та вазі.
Мотор-колесах добрий варіант але як на мене прямопривід важкий, а редукторний не має рекупу та й більше ніж 500-700 Вт номіналу (40-45км/год) за особливостей конструкції важко отримати без втрати у ресурсі.
Для себе вирішив, що байк повинен відповідати наступним параметрам:
1) вага біля 35+-5 кг (інакше то який це велосипед)
2) максимальна швидкість 50км/год
3) дальність - понад 70 км на максимумі швидкості
4) наявність доброї підвіски з ходами понад 120 мм (бо наші дороги то ще зло да й хочеться іноді і по грунту проїхати).
5) з'ємна модульна АКБ (яка здатна збільшуватися мінімум у двічі - збільшуючи відповідно пробіг)
6) обов'язково збереження повністю функціонування велотрансмісії
7) ну і вартість - хотілось би вкластися у 1200-1500$(за умови використання нових якісних компонентів).
У кого які є роздуми на цю тему?
ПС якщо когось цікавить чи є комерційний інтерес - відповім - частково (в принципі будувати для себе його буду і хотілося просто зразу врахувати максимум чого можливо не бачу сам) і не найближче майбутнє(бо навіть у кращому випадку потрібно пройти цикл експлутаційного випробування і виправити "косяки").
Ппс чому "опрос" а не "опитування" бо опитування не влізло ;)


Востаннє редагувалось lu4 20 вер 2023, 16:02, редаговано 3 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134244Повідомлення 15 вер 2023, 14:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 78 Подякували 47
А що планується в якості мотора? Мотор колесо чи саме підвісний двигун? Кареточні мотори недешеві і заберуть значну частку бюджету, або є якійсь варіанти дешевше про які я не знаю


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134245Повідомлення 15 вер 2023, 14:45 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Саме підвісний. Мотор шукаю є деякі напрацювання але не підтверджені ТХ.
Проблема у габаритах, ТХ і ціні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134247Повідомлення 15 вер 2023, 18:32 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
мала вага - це велокомпоненти плануються?
Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134248Повідомлення 15 вер 2023, 19:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід.
Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки.
Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування.
Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134249Повідомлення 15 вер 2023, 19:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
zloitapok писав(ла):
мала вага - це велокомпоненти плануються?
Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км

1. Так велокомпоненти.
2. Для руху на швидкості 50км/годину потрібно близько 800-1000Вт механічної потужності, якщо постійно використовувати редукторний 500Вт мотор у такому режимі надовго його не вистачить - крім того особливості конструкції редукторних моторів при частих перевантаження призводить до перегріву й швидкої деградації магнітів і як наслідок сгорання мотору.
Крім того редукторний не потягне наприклад у випадку якщо потрібно проїхати по пересічній місцевості, грунту - по тій же причині. Єдиний редукторний що здатний витримувати подібні навантаження то МАС у модифікації 8 і меньше Т але ціна подібного не вкладається у розумні межі.
3. Перше треба мати педального коня з доброю підвіскою, а це не менше ніж 500$ а потім ще поставити два 450Вт (145ймотор) набори 300-400$, й ще АКБ 1,5-2кВтгод близько 600$, а ще зібрати да так щоб це було нормально від 100$.
Тобто якщо по мінімуму то подібний робочий конфіг по грошах вийде десь 1500-2000$ ще й питання про нормального повнопідвісного
куди можна з агрегатувати 1,5+кВтгод велодонора - на мою пам'ять крім ситибайка алюстара і меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить, але перший якщо і влазить по ціні то підвіска грунт не потягне - короткоходова, а ціна нової меріди/центуріона сама по собі із бюджету вийде без електрофікації.
Висновок: треба робити свою раму.


Востаннє редагувалось lu4 15 вер 2023, 20:02, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134250Повідомлення 15 вер 2023, 19:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
IoN1 писав(ла):
На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід.
Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки.
Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування.
Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму

Це і роблю мало того є завдання щоб все силове (мотор, контролер, керування і привід) вклалося у 150-180$, а також у 5-5,5кг.
Що стосується цепу -то є декілька задумок як уникнути витягування.


Востаннє редагувалось lu4 15 вер 2023, 20:48, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134252Повідомлення 15 вер 2023, 20:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу.
В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі.
Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги.
І посадка така що довго не покатаєшся


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134253Повідомлення 15 вер 2023, 20:36 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
lu4 писав(ла):
...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить...

До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134254Повідомлення 15 вер 2023, 20:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
zloitapok писав(ла):
lu4 писав(ла):
...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить...

До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама )

Так дуже не паганий кроскантрійник але сама рама коштує близько 300+$ а байк на її основі (особливо враховуючи специфічний довгий аморт) злегка перетне 1000$.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134255Повідомлення 15 вер 2023, 20:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
IoN1 писав(ла):
Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу.
В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі.
Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги.
І посадка така що довго не покатаєшся

Це також треба враховувати. І можливість налаштування посадки також. Крім того що потрібно враховувати можливість встановлення різних видів і типів амортизаторів, а також їх відносну невелику жорсткість.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134256Повідомлення 15 вер 2023, 21:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея:
Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо.
Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги.
Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач.
Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134257Повідомлення 15 вер 2023, 21:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед.
Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134260Повідомлення 16 вер 2023, 07:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Pastor_Frost писав(ла):
Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед.
Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями))

Цікавий варіант але є однозначно більш трудомісткий, важкий і на мій погляд дорожчий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134261Повідомлення 16 вер 2023, 08:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Pastor_Frost писав(ла):
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея:
Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо.
Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги.
Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач.
Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато.

Розпишу більш детально оскільки це тема дискусійна і давати не рознорнуті відповіді не слід.
1. Послідовна енерготрансмісія. Ефективність: Людина довготривало видає десь 200Вт обернений мотор так собі генератор і КПД системи наврядчи перевищить 50% тобто враховуючи базову дальність 70км маємо 150-200Втгод генерування, що вартує 60$ і важить менше ніж 1кг у випадку додаткової ємності у АКБ. Крім того основний бонус людини як силової машини що ми можемо у ривку збільшити свою механічну потужність у 3-5 разів що дозволяє подолати якісь важкі дорожні умови - в варіанті з генератором це неможливо реалізувати.
Тепер по вазі велотрансмісії важить 1,5-2,5 кг, моя оцінка системи генерації велокомпоненти 1,5 кг +мотор 3кг+ обладнання 0,5кг загалом близько 5 кг.
Тобто можна сказати що подібна трансмісія, у запропонованому виконанні, однозначно не годиться для легкого велоконфігу.
Вартість новий двигун $25-40+ велокомпоненти 20$+ керування від 40$ загалом 85-100$, що у близько 1,5 рази більше ніж додати у АКБ.
2. Двигун - на скільки я обізнаний асинхронний двигун доволі важкі і при умові номінальної мех потужності у 1000Вт вага складе понад 10кг.
3. Рама рама любого мопеда має два задніх аморта а це мінімум+ близько 1 кг не рахуючи інших особливостей.
Загалом
Тобто ми отримали систему що має вагу мінімум 45-50кг, а чи витримає таке велоходова - ні - тобто потрібно додати ще 15-25 кг на мотоходовку, а це призведе до збільшення витрат енергії і потрібно буде фактично подвоїти АКБ що ще додасть 10 кг до загалу - тобто маємо проєкт вагою близько 70кг і вартістю понад 2000$


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 83


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group