Поточний час: 27 квіт 2024, 23:25

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ] 
Автор Повідомлення
#134495Повідомлення 01 жовт 2023, 13:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Додаткові файли:
IMG_20230928_164528-COLLAGE.jpg
IMG_20230928_164528-COLLAGE.jpg [ 173.39 КБ | Переглядів: 1678 ]
Купляв в минулому році як справний але без акомулятора з низькою рамою бо маю вже 69 років.Каретка і диск від системи ПАС були повністю непридатні для експлуатації . У вересні цього року відновив каретку,встановив новий діск ,підключив але реакції 0. Може є недалеко від Малютянки спеціаліст який зможе провести діагностику ,знайти причину .Контролер простий на 24в.15 амп. але древній 2010рік випуску ,велика біла фішка та 3 товсті проводи на колесо ,фішка на систему пас ,фішка на блок управління ,2 фішки на гальм. ручки, 2 фішки на габарит і фару. 1 фішка на 3 контакти незадіяна .Сам знайти прозвонити невмію . Також мені цікаво чи можна перевести цей двигун (якщо він робочий)на акомулятор та контролер 36 вольт і що це дасть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134499Повідомлення 01 жовт 2023, 16:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
карабас. б. писав(ла):
Додаткові файли:
IMG_20230928_164528-COLLAGE.jpg
Купляв в минулому році як справний але без акомулятора з низькою рамою бо маю вже 69 років.Каретка і диск від системи ПАС були повністю непридатні для експлуатації . У вересні цього року відновив каретку,встановив новий діск ,підключив але реакції 0. Може є недалеко від Малютянки спеціаліст який зможе провести діагностику ,знайти причину .Контролер простий на 24в.15 амп. але древній 2010рік випуску ,велика біла фішка та 3 товсті проводи на колесо ,фішка на систему пас ,фішка на блок управління ,2 фішки на гальм. ручки, 2 фішки на габарит і фару. 1 фішка на 3 контакти незадіяна .Сам знайти прозвонити невмію . Також мені цікаво чи можна перевести цей двигун (якщо він робочий)на акомулятор та контролер 36 вольт і що це дасть.

Пас 3 проводи? Чи вірно підключено?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134500Повідомлення 01 жовт 2023, 16:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Чи більше гальмує колесо при русі назад з підключеними товстими проводами чи з відключеними?
Чи нормальна АКБ?
А загалом рекомендується віднести до спеціаліста щоб усе включив.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134504Повідомлення 01 жовт 2023, 18:14 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
система пас залишилась рідна з малесеньким світлодіодом який блимає коли кручу педалі ,колесо взагалі нереагує ніяк ,АКБ 2шт. автомобільні зєднані послідовно і дісплей їх бачить та показує 70% заряду . Тому і написав тут щоб знайти спеціаліста а за діагностику розрахуюсь . тут напевно потрібна людина у якої є якісь прибори та запчастини щоб виявити що несправне.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134505Повідомлення 01 жовт 2023, 21:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Перехід на 36 в дасть більшу швидкість.
Щодо ремонту то простіше відразу прикупити новий контролер і ручку газу.
Контролер новий 24/36/48 в 750 грн
Якщо плануєте 36 в тоді ще дешевше 350 грн.
Ручка з вольтметром і ключем 400 грн, або курок з вольтметром і ключем 350 грн.
Придбали, приєднали АКБ і мотор і поїхали.
Якщо цікаво 0663240040


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134506Повідомлення 01 жовт 2023, 21:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
IoN1 писав(ла):
Перехід на 36 в дасть більшу швидкість.
Щодо ремонту то простіше відразу прикупити новий контролер і ручку газу.
Контролер новий 24/36/48 в 750 грн
Якщо плануєте 36 в тоді ще дешевше 350 грн.
Ручка з вольтметром і ключем 400 грн, або курок з вольтметром і ключем 350 грн.
Придбали, приєднали АКБ і мотор і поїхали.
Якщо цікаво 0663240040
Пропозиція цікава але -нова система пас куплена мною нестикується з контролером тому що фішки однополі а диск з магнітами меншого діаметру і прийшлось мені ставити старий датчик на місце нового ,тому і хочу знайти людину яка зможе найти причину та поставити діагноз .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134507Повідомлення 01 жовт 2023, 21:57 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Контролер у Вас старенький, без самонавчання ,зазвичай не робочий .
Пас як правило відключають і ставлять ручку газу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134513Повідомлення 02 жовт 2023, 08:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
До мене все це доходить дуже повільно ,тепер я вже зрозумів що всі контакти окисляються і сам контролер теж може бути більше непридатним для подальшої експлуатаціїї .Залишилось перевірити чи справне колесо і вже тоді приймати рішення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134514Повідомлення 02 жовт 2023, 08:16 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Як не знайдете майстра, звертайтесь, тел маєте.
Відправлю контролер з ручкою.підключити червоний провод до плюса АКБ, А чорний до мінуюса зможете. І з провода з мотора до контролера також легко підключаються.
Діагностика зазвичай заключається в встановленні завідомо робочих елементів
Пересилка за Ваш рахунок, дешевше вийде ніж діагностика у майстра...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134601Повідомлення 09 жовт 2023, 10:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 10 Подякували 61
Мій електротранспорт: 3 гаража электровелосипедов
Хочу електротранспорт: Соберу сам можбыть
А як що датчики хола не спивпадуть-може не закрутить


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134603Повідомлення 09 жовт 2023, 11:38 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Разговор вообще то о современном контроллере с обучением,которому пофигу на датчики...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134616Повідомлення 10 жовт 2023, 15:19 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Сьогодні пробував методом тику міняти фішки місцями і одна з комбінацій запустила колесо на постійних обертах ,пульт керування на процес ніяк нереагує зовсім ,відєднав провод від акума приєднав знову і вже нехоче крутитись. але колесо живе і може крутитись без системи пас ,залишилось знайти потрібну комбінацію а ще краще купити контролер з курком який підійде до колеса ,але як тут вгадати ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 12


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group