Новий власник трохи дописуватиме. Так.

Онборд чарджер отримав мікроконтролер на Ардуїно. Його задача — обмежувати загальний струм зарядки (задається в глобальних налаштуваннях). Тобто приїхали на зарядку, якщо вона не досить потужна — скрутили загальний струм на контролері, щоб в селі напругу не просадити, і пішли собі пити чайок. Але там наразі виставлено 100А і ніхто нікуди лізти більше не буде. Немає практичного сенсу, бо в село вбивати обласні електричні мережі ця автівка вже ніколи не поїде, а якщо і поїде, то повернеться назад на власному АКБ.
Також мікроконтролер виконує іншу важливу функцію. У нього в глобальних налаштуваннях є окрім обмеження по струму ще обмеження по температурі. Ми замовили розробку кастомних "нахлобучок" на кожен черокі. В "нахлобучки" вбудований датчик температури. Коли температура кожного блоку перевищує задану, контролер рулить цифровим резистором, який також вбудований на плату "нахлобучки", і той резистор через регулювання напруги на пінах управління на блоці живлення скидає струм блока живлення. Таким чином авто заряджається завжди із зачиненим капотом, інженер-експлуатант не бігає до авта, щоб поглядати на амперметр, а займається своїми справами.
Шлейфи з "нахлобучок" приходять на хаб. З хаба на мікроконтролер.
З авта прибрали однофазну зарядку і врізали в штатний лючок Type-2 розетку. По одній фазі зарядка також буде відбуватись, але у нас ніхто до однофазної зарядки більше не під‘їде, бо у цієї автівки власна "зарядна станція" на три фази у вигляді брендової коробочки від екофактор, яка встановлена у нас на території без підключення до білінга.
Розробку мікроконтролера замовляли в фірмі Айті Бізнес Солюшн.
https://itbiz.ua/ Нами повністю сплачений увесь R&D, розробка плати, скетч для Ардуїно, тому, якщо потрібно щось подібне до нашого виробу, дзвоніть Дмитру Юрійовичу Моїсеєву (директор) і домовляйтесь з ним за ціну подібного комплекту. Вони вміють не тільки в черокі, телекомунікаційних БЖ багато... тому як задачу поставите, так вони її і виконають.
Нижче даю фото, поряд з кожним фото опис, що саме на фото.
Додаткові файли: |
Коментарій до файлу: Нові "нахлобучки" на черокі отримали вбудований датчик температури, а також чорокі отримали шину по змінному струму (червоненька)

IMG_2494.jpeg [ 372.91 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: На чероках на потужному магнітіку причепився мікроконтролер на Ардуїно. Його задача — рулити струмом в залежності від температури на датчиках температури на "нахлобучках", а також обмежувати загальний струм зарядки.

IMG_2492.jpeg [ 428.57 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Тут колись була однофазна зарядка з рідним Реношним роз‘ємом. Вже немає. Врізана розетка Type-2

IMG_2461.jpeg [ 401.97 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Це вже автівка заряджає батарейки всередині приміщення через V2G роз‘єм. Насправді, на тому боці не G (Grid), а батарейка.

media_20240429_115439_6362188888419290055.jpg [ 556.4 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Кабель від машини підключається в цей щит. В ньому контроль заряда батарей. Все зроблено так, щоб не ходити в приміщення і там нічим не клацати, щитки не чіпати і взагалі нікуди не лізти. Щит буде дообладнано кулонометром з Аліекспресу, щоб ми могли рахувати кількість кВтг, злитих з авта.
Окрім можливості підключення в щиті постійним струмом, ми вивели роз‘єм під генератор. Є сумніви, що він колись приїде на місце і буде підключений, але хай роз‘єм буде.

media_20240429_115439_7820071669327181118.jpg [ 309.05 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Це внутрішня "прийомна" частина V2G авта. Сюди потрапляє DC з батарейки авта, в ящику справа відбувається магія захисту від халепи, там стоять запобіжники, а в ящику під запобіжниками стоїть окремий блок керування зарядом батарей, який розробили наші електрики.
На фото видно, що черокі стоять у власних штатних корпусах, які ми купили під них. тому вони в нас в цьому приміщенні реально hot-swap.
Зверху на поличці лежить ЗІП черок.

image_2024_05_14T10_20_59_638Z.png [ 1.24 МБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Запобіжники прийомної частини V2G

media_20240426_192958_8777144475497132785.jpg [ 214.08 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Блок керування зарядки прийомної частини V2G. Він відповідає за контроль черок, які стоять в стійці і вміє їх при потребі вимикати штатним способом (напруга на вході є, але черокі на вихід нічого не видає).

media_20240426_192958_9187880767673395908.jpg [ 200.59 КБ | Переглядів: 2163 ]
|
Коментарій до файлу: Тут на фото показаний процес тестування роботи кількох черок в їх штатному корпусі з шиною DC, рідною платою тощо. В якості навантаження реальне телекомунікаційне обладнання з живленням від постійного струму, власне, це те, для чого черокі і виготовляли.

viber_image_2024-02-29_16-39-56-493.png [ 372.31 КБ | Переглядів: 2163 ]
|