Поточний час: 15 трав 2025, 05:25

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 294 ]  На сторінку Пред.  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#125910Повідомлення 13 бер 2022, 17:18 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Токмаково
Дякував (ла) 8 Подякували 36
Мій електротранспорт: "Кузя", "Нафаня", "Кеша"
Хочу електротранспорт: Строю ветрогенератор для питания электромобилей.
Stalker_W писав(ла):
Впервые я заряжаюсь быстрее, чем люди дожидаются очереди за бензином.

Это чёрный юмор ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#125913Повідомлення 13 бер 2022, 17:46 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Херсон, Украина
Дякував (ла) 144 Подякували 141
Мій електротранспорт: Эл.вел 48В/500Вт
Нет, это современные реалии. К сожалению.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#125964Повідомлення 18 бер 2022, 13:46 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2549
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Stalker_W писав(ла):
Интернет раздаю с мобилки через Wi-Fi. Так меньше платить мобильным операторам, чем ставить ещё одну SIM-карточку и в магнитолу
На Life появилась услуга "Мульти SIM". Две сим-карты привязываются к одному номеру. Одна полноценная, а вторая только для интернета. Хотел поставить USB-модем в магнитолу с второй сим-картой, чтоб не раздавать интернет с мобилки. Но в итоге это уже буду делать после войны.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#128419Повідомлення 28 серп 2022, 18:48 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2549
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Додав під низ зарядних блоків Cherokee додаткові вентилятори. Так банально вирішив проблему низької швидкості рідних вентиляторів.
Машина пройшла під 6тис. у волонтерки.


Додаткові файли:
IMG_20220828_132358.jpg
IMG_20220828_132358.jpg [ 299.62 КБ | Переглядів: 4679 ]
IMG_20220505_151731.jpg
IMG_20220505_151731.jpg [ 424.22 КБ | Переглядів: 4679 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#133295Повідомлення 01 лип 2023, 10:28 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2549
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Знайшов фото швидкої штатної зарядки для таких електромобілів. Вона існує! Начебто називається 1H15.


Додаткові файли:
Charly-travaille.jpg
Charly-travaille.jpg [ 16.52 КБ | Переглядів: 4064 ]
Tantative-sur-les-prises-de Renault-Minute.jpg
Tantative-sur-les-prises-de Renault-Minute.jpg [ 28.2 КБ | Переглядів: 4064 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#135295Повідомлення 19 груд 2023, 17:50 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2549
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Додав в машину роз'єм V2L. Це дозволить заряджати від Kangoo акумулятори на промисловому об'єкті. Фактично підвозити електроенергію.
Зроблено на основі того, що блоки Cherokee вміють працювати від 150 вольт DC. Відповідно поставлю їх в приміщення. Вони будуть заряджати акумулятори резервного живлення, що вже там змонтовано.
В Kangoo поставив крутилезні роз'єми EPIC 4/2. В малесенькому корпусі 4 силові штирька витримують 80А! Мені треба 40А. Отже контакти навіть не паралелив. Залишив два контакту не під'єднаними https://produkty.lappgroup.com/online-k ... dr-lb.html

Вивів на роз'єм силові "+" "-" і сигнал від BMS. BMS буде вимикати блоки Cherokee, що знаходяться на об'єкті, при розряді акумулятора машини до 30%. Це щоб водії зміг повернутись назад.

P.S. Можливо вже новий власник буде щось сюди дописувати по Kangoo


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Роз'єм в машині
photo1702980804.jpeg
photo1702980804.jpeg [ 172.02 КБ | Переглядів: 2988 ]
Коментарій до файлу: Кабель від машини до об'єкту
photo17029808041.jpeg
photo17029808041.jpeg [ 206.46 КБ | Переглядів: 2988 ]
Коментарій до файлу: Характеристики роз'єму
LAPP_PRO215254RU.pdf [602.19 КБ]
Завантажень: 88
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#136940Повідомлення 19 черв 2024, 19:58 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ED
Новий власник трохи дописуватиме. Так. :)

Онборд чарджер отримав мікроконтролер на Ардуїно. Його задача — обмежувати загальний струм зарядки (задається в глобальних налаштуваннях). Тобто приїхали на зарядку, якщо вона не досить потужна — скрутили загальний струм на контролері, щоб в селі напругу не просадити, і пішли собі пити чайок. Але там наразі виставлено 100А і ніхто нікуди лізти більше не буде. Немає практичного сенсу, бо в село вбивати обласні електричні мережі ця автівка вже ніколи не поїде, а якщо і поїде, то повернеться назад на власному АКБ.

Також мікроконтролер виконує іншу важливу функцію. У нього в глобальних налаштуваннях є окрім обмеження по струму ще обмеження по температурі. Ми замовили розробку кастомних "нахлобучок" на кожен черокі. В "нахлобучки" вбудований датчик температури. Коли температура кожного блоку перевищує задану, контролер рулить цифровим резистором, який також вбудований на плату "нахлобучки", і той резистор через регулювання напруги на пінах управління на блоці живлення скидає струм блока живлення. Таким чином авто заряджається завжди із зачиненим капотом, інженер-експлуатант не бігає до авта, щоб поглядати на амперметр, а займається своїми справами.

Шлейфи з "нахлобучок" приходять на хаб. З хаба на мікроконтролер.

З авта прибрали однофазну зарядку і врізали в штатний лючок Type-2 розетку. По одній фазі зарядка також буде відбуватись, але у нас ніхто до однофазної зарядки більше не під‘їде, бо у цієї автівки власна "зарядна станція" на три фази у вигляді брендової коробочки від екофактор, яка встановлена у нас на території без підключення до білінга.

Розробку мікроконтролера замовляли в фірмі Айті Бізнес Солюшн. https://itbiz.ua/

Нами повністю сплачений увесь R&D, розробка плати, скетч для Ардуїно, тому, якщо потрібно щось подібне до нашого виробу, дзвоніть Дмитру Юрійовичу Моїсеєву (директор) і домовляйтесь з ним за ціну подібного комплекту. Вони вміють не тільки в черокі, телекомунікаційних БЖ багато... тому як задачу поставите, так вони її і виконають.

Нижче даю фото, поряд з кожним фото опис, що саме на фото.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Нові "нахлобучки" на черокі отримали вбудований датчик температури, а також чорокі отримали шину по змінному струму (червоненька)
IMG_2494.jpeg
IMG_2494.jpeg [ 372.91 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: На чероках на потужному магнітіку причепився мікроконтролер на Ардуїно. Його задача — рулити струмом в залежності від температури на датчиках температури на "нахлобучках", а також обмежувати загальний струм зарядки.
IMG_2492.jpeg
IMG_2492.jpeg [ 428.57 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Тут колись була однофазна зарядка з рідним Реношним роз‘ємом. Вже немає. Врізана розетка Type-2
IMG_2461.jpeg
IMG_2461.jpeg [ 401.97 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Це вже автівка заряджає батарейки всередині приміщення через V2G роз‘єм. Насправді, на тому боці не G (Grid), а батарейка.
media_20240429_115439_6362188888419290055.jpg
media_20240429_115439_6362188888419290055.jpg [ 556.4 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Кабель від машини підключається в цей щит. В ньому контроль заряда батарей. Все зроблено так, щоб не ходити в приміщення і там нічим не клацати, щитки не чіпати і взагалі нікуди не лізти. Щит буде дообладнано кулонометром з Аліекспресу, щоб ми могли рахувати кількість кВтг, злитих з авта.

Окрім можливості підключення в щиті постійним струмом, ми вивели роз‘єм під генератор. Є сумніви, що він колись приїде на місце і буде підключений, але хай роз‘єм буде.

media_20240429_115439_7820071669327181118.jpg
media_20240429_115439_7820071669327181118.jpg [ 309.05 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Це внутрішня "прийомна" частина V2G авта. Сюди потрапляє DC з батарейки авта, в ящику справа відбувається магія захисту від халепи, там стоять запобіжники, а в ящику під запобіжниками стоїть окремий блок керування зарядом батарей, який розробили наші електрики.

На фото видно, що черокі стоять у власних штатних корпусах, які ми купили під них. тому вони в нас в цьому приміщенні реально hot-swap.

Зверху на поличці лежить ЗІП черок.

image_2024_05_14T10_20_59_638Z.png
image_2024_05_14T10_20_59_638Z.png [ 1.24 МБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Запобіжники прийомної частини V2G
media_20240426_192958_8777144475497132785.jpg
media_20240426_192958_8777144475497132785.jpg [ 214.08 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Блок керування зарядки прийомної частини V2G. Він відповідає за контроль черок, які стоять в стійці і вміє їх при потребі вимикати штатним способом (напруга на вході є, але черокі на вихід нічого не видає).
media_20240426_192958_9187880767673395908.jpg
media_20240426_192958_9187880767673395908.jpg [ 200.59 КБ | Переглядів: 2163 ]
Коментарій до файлу: Тут на фото показаний процес тестування роботи кількох черок в їх штатному корпусі з шиною DC, рідною платою тощо. В якості навантаження реальне телекомунікаційне обладнання з живленням від постійного струму, власне, це те, для чого черокі і виготовляли.
viber_image_2024-02-29_16-39-56-493.png
viber_image_2024-02-29_16-39-56-493.png [ 372.31 КБ | Переглядів: 2163 ]


Востаннє редагувалось Yukko 19 черв 2024, 20:38, редаговано 2 раз(а).
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#136942Повідомлення 19 черв 2024, 20:12 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ED
По мікроконтролеру, який ми замовили...

Глобальні налаштування я описав зверху (гнучкі обмеження по струму, гнучкі обмеження по температурі, максимальна напруга на шині), а під час роботи він видає всю телеметрію на екранчик. Тобто можна споглядати, чи є обмеження по секціях черок по струму, поточне навантаження по кожній секції, а також можна подивитись стан кожного блока живлення в обраній секції (температура, струм, напруга, потужність).


Секцій чотири. Секції відповідають за фази, і одна секція відповідає відразу за всі три фази.

При зарядці горить діод. При помилках бібікає біпер.

Все налаштовується однією кнопкою-крутєлкою. Тобто перемикання між пунктами меню — крутити. Обирати пункт меню — натискати на кнопку. Зайти в глобальні налаштування — затиснути кнопку і почекати. Досить зручно, хоча в нашому випадку, він буде один раз налаштований і більше ніхто туди лізти не буде. При всіх змінах в меню обирається пункт Back, налаштування автоматично зберігаються.

Сам мікроконтролер можна тягнути в салон, бо у нього довгий шлейф. Але штатно цей шлейф складається, затягується велкро, а контролер примагнічується на сильному магніті до корпуса черок під капотом. При їзді корпус мікроконтролера лишається непохитним. Тобто де причепили, там і знайшли після поїздки.

Скетч для мікроконтролера, а може, й схеми плат спробую зробити Opensource і витягнути на github.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Вимкнений мікроконтролер. Загальний вигляд.
IMG_2485.jpeg
IMG_2485.jpeg [ 399.29 КБ | Переглядів: 2162 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Renault Kangoo electrcite 2001
#137850Повідомлення 27 вер 2024, 13:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 5
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ED
Машину загнали в гаражі на фарбування, винесли з неї задні сидіння, змінили кермо, повставляли все, що можна було вставити, доклеїли все, що можна було доклеїти, загнали на Ойлер, щоб подивились її ходову, відновили форсунки скломийки, але головне не це )

На зображенні я показую кнопку зняття захисту блокування зняття ручки "коробки" з режиму (P)arking.

Тобто якщо ви поставили машину на паркінг, а вона з нього не знімається, бо спрацьовує якийсь захист, який вигадали інженери Рено, то потрібно натиснути на гальма, відкрити нішу і натиснути на гумову пупирку. Ручка розблоковується і машина знімається з паркінгу.

Enjoy.


Додаткові файли:
viber_image_2024-09-11_11-04-43-618.jpg
viber_image_2024-09-11_11-04-43-618.jpg [ 209.64 КБ | Переглядів: 1481 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 294 ]              На сторінку Пред.  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group