Все вірно
Інвертор однофазний вхід DC 320-420 вихід AC 220 - є
Батарейка 92S*3P*20ампер елемент - є , буде переконфігурована якось
Питання заряджання -якось виконано буде...чи напряму від мережі з мінімальними перетвореннями
чи через чарджер , чи взагалі якесь комбіноване рішення - там побачимо( там це 7-10 днів
Опір 100S=1 ом - це я наміряв, але точність бажає кращого , може відрізнятись в рази
Батарейка ще робоча, але навіть розкидати її на підсилення інших авто - в облом, не вартує.
Теорію вивчив
Максимум 1 фаза амплітуда=300Вольт
Робочий 1 фаза = 300 вольт/корінь2=220
Максимум 3 фаза амплітуда=520 вольт
Робочий 3 фаза=380 вольт
Дякую за поради
До вівторка