Поточний час: 15 черв 2025, 01:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#137046Повідомлення 28 черв 2024, 21:22 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
В потребі легкий мототранспорт,для місцевого використання.Максимум пробігу за раз ,до 35 км.велик не варіант,бо дороги убиті так,що велик втратить міцність за місяць.Вибір пав на мопед альфа,і його аналоги,але хочеться електро,бо немає однієї кінцівки,і щеплення нема чим вижимати.Скутер не хочеться,є бензовий Хонда,але в нього малий діаметр колес,що по ямам не ок.То ж - чи самому збирати електро,чи купити готовий?.Але готових мопедів нема,є тільки скутери,та і ціна кусається.Та і потужність має також значення.Хто що порадить,в яку сумму це виллється,і чи є сенс взагалі цим заморочуватися? У мене нема взагалі інфм ,що скільки коштує,що якої якості,де що взяти,іщо брати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137048Повідомлення 29 черв 2024, 00:32 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 96
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Дел Спунер писав(ла):
В потребі легкий мототранспорт,для місцевого використання.Максимум пробігу за раз ,до 35 км.велик не варіант,бо дороги убиті так,що велик втратить міцність за місяць.Вибір пав на мопед альфа,і його аналоги,але хочеться електро,бо немає однієї кінцівки,і щеплення нема чим вижимати.Скутер не хочеться,є бензовий Хонда,але в нього малий діаметр колес,що по ямам не ок.То ж - чи самому збирати електро,чи купити готовий?.Але готових мопедів нема,є тільки скутери,та і ціна кусається.Та і потужність має також значення.Хто що порадить,в яку сумму це виллється,і чи є сенс взагалі цим заморочуватися? У мене нема взагалі інфм ,що скільки коштує,що якої якості,де що взяти,іщо брати.


Маєте альфу і бажаєте переробити на електро чи просто розглядаєте альфу, як донора?
Я також в 2016 з альфи зробив електроальфу, яка і по сьогоднішній день радує.
Зараз на олх можна купити готовий електроскутер, вибір тепер - немаленький. Але якщо хочете зібрати щось своїми руками, то рекомендував би: мотор-колесо 2-3 кВт, синусний контролер, акумулятор 72В від 20Аг.

На фото моя електроальфа зі скромними ТТХ: МК - 3000W, синусний контролер 48-72V 50A, акумулятор LiFePo4 72V (24S) 20Ah. Вага: 80-85 кг. Максимальна швидкість ~70 км/год, дальність, залежить від багатьох факторів: 30-50 км на одному заряду. Щодо ціни, то мені здається, простіше купити б/у в хорошому стані та помаленьку щось змінювати, доробляти, а ніж переробляти чи робити з нуля. Саморобка, як правило дорожче виходить.


Додаткові файли:
IMG_20200709_153606.jpg
IMG_20200709_153606.jpg [ 701.37 КБ | Переглядів: 3905 ]
Screenshot_20240629-012211.png
Screenshot_20240629-012211.png [ 6.62 МБ | Переглядів: 3905 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137051Повідомлення 29 черв 2024, 10:46 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
1 го кіловата не достатньо? Чому? Я розумію,що чим вище напруга тим менший струм,але все ж 72 набагато дорожче ніж 48,при тій самій ємності. Для місцевих поїздок по вулицям,не забагато 20 аг? І альфи ж є різні.Є простіші,і більш дешеві,легші... Просто умови використання всі ставлять різні.Наприклад швидкість 70 км\год в населеному пункті не потрібна.А треба тяга і економність.Економність у використанні і будівництві.Чим дешевше обходиться тр.засіб,тим більше виправдовується його доцільність будівництва,при виконанні поставлених вимог до нього


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137052Повідомлення 29 черв 2024, 10:49 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 0 Подякували 7
Мій електротранспорт: Мопед
Хочу електротранспорт: Мото
А як полiцiянти дивляться на таку штуку?
воно попада пiд "механiчний транспортний засiб ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137055Повідомлення 29 черв 2024, 15:05 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 96
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Дел Спунер писав(ла):
1 го кіловата не достатньо? Чому? Я розумію,що чим вище напруга тим менший струм,але все ж 72 набагато дорожче ніж 48,при тій самій ємності. Для місцевих поїздок по вулицям,не забагато 20 аг? І альфи ж є різні.Є простіші,і більш дешеві,легші... Просто умови використання всі ставлять різні.Наприклад швидкість 70 км\год в населеному пункті не потрібна.А треба тяга і економність.Економність у використанні і будівництві.Чим дешевше обходиться тр.засіб,тим більше виправдовується його доцільність будівництва,при виконанні поставлених вимог до нього

Я цю альфу збирав з нових запчастин, оскільки донора не було, вибір впав не альфу, бо там мінімум пластику. Стартував з двигуна 350 Вт в мото ободі, де спали МК на підйомі. Потім на Вольті купляв МК 1000 Вт для вантажних електровелосипедів, швидкість була 55км/год, але гірська місцевість і постійно їзда з пасажиром вимагали більш потужного МК, тоді на Евелі замовив на 3000 Вт. Єдиний серйозний ремонт за весь час експлуатації - заміна шприх, бо ті, що стояли почали ламатися. Акумулятор на 20 Аг, то тепер самий мінімум, мопед не велосипед, він важкий і відсутні педалі, а ще коли багато гірок, то споживання добряче+ акумулятор має видавати хороші пікові струми. Якщо є невеличкий підйоми і недалека відстань, то МК і на 1000 Вт вистачить. Я не знаю інших і більш легких альф, звісно є там дельти, вайпери, але щоб великий вибір альф було, то не знаю. Щоб була хороша тяга, потрібно хороша потужність, а із зменшенням напруги виростає струм. Для тяги можна взяти скутерне МК на 48 В 1500 Вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137056Повідомлення 29 черв 2024, 15:13 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 96
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Галаньба писав(ла):
А як полiцiянти дивляться на таку штуку?
воно попада пiд "механiчний транспортний засiб ?

За весь час експлуатації, мені раз зробили по гучномовці зауваження, де шолом. Батька двічі зупиняли, питали документи на ТЗ, він сказав, що це саморобний на 2000 Вт, сказали, давай документ на МК, але документ - відсутній. Був у вигляді квитанції від магазину, але десь загубився, оскільки було давно. Так що до 3-х кіловат, ні права, а ні реєстрація поки не потрібні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137063Повідомлення 29 черв 2024, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
Мова йшла не тльки про альфи,а всі китайські мопеди ,здерті з японських ямах і сузуків.Тобто і дельти і вайпери.Знову до задач.Якщо встановлена задача для мото це вантажність за200кг і швидкість 70,при пересічному гірськомуу ланшафті,на відстань не менше 150км,то 3 кіла може і мало,і акум треба не менш 20Аг,а більше в рази.А якщо задача возити одну жопу на відстань 3 км в одну сторону,і швидкість достатня і 55км,головне щоб тяга була на малих швидкостях на підйомі,то кіла думаю достатньо з редуктором в колесі. Тут треба баланс ціни затрат ,і виконання завдання.Якщо це не витримується,то проєкт просто недоцільнийЯкщо зібрати данний мотозасіб буде дешевше наж придбати готовий,то є сенс це обговорювати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137064Повідомлення 29 черв 2024, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
Мова йшла не тльки про альфи,а всі китайські мопеди ,здерті з японських ямах і сузуків.Тобто і дельти і вайпери.Знову до задач.Якщо встановлена задача для мото це вантажність за200кг і швидкість 70,при пересічному гірськомуу ланшафті,на відстань не менше 150км,то 3 кіла може і мало,і акум треба не менш 20Аг,а більше в рази.А якщо задача возити одну жопу на відстань 3 км в одну сторону,і швидкість достатня і 55км,головне щоб тяга була на малих швидкостях на підйомі,то кіла думаю достатньо з редуктором в колесі. Тут треба баланс ціни затрат ,і виконання завдання.Якщо це не витримується,то проєкт просто недоцільнийЯкщо зібрати данний мотозасіб буде дешевше наж придбати готовий,то є сенс це обговорювати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137067Повідомлення 30 черв 2024, 13:33 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 96
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Дел Спунер писав(ла):
Мова йшла не тльки про альфи,а всі китайські мопеди ,здерті з японських ямах і сузуків.Тобто і дельти і вайпери.Знову до задач.Якщо встановлена задача для мото це вантажність за200кг і швидкість 70,при пересічному гірськомуу ланшафті,на відстань не менше 150км,то 3 кіла може і мало,і акум треба не менш 20Аг,а більше в рази.А якщо задача возити одну жопу на відстань 3 км в одну сторону,і швидкість достатня і 55км,головне щоб тяга була на малих швидкостях на підйомі,то кіла думаю достатньо з редуктором в колесі. Тут треба баланс ціни затрат ,і виконання завдання.Якщо це не витримується,то проєкт просто недоцільнийЯкщо зібрати данний мотозасіб буде дешевше наж придбати готовий,то є сенс це обговорювати

Ось з таким МК: 60-96В В 1000 Вт, проїздив більше року. На гірку в 10-12⁰ при навантаженні в 120 кг, витягував спокійно. Дане МК - чудово влазить в штатний альфіський маятник, я правда підсилював пластинами 4 мм. При 72 В, швидкість - 55 км/год, при 60В, думаю, що 45 км/год - поїде.
https://voltabikes.com.ua/motor-kolesa- ... pedam.html
Можна також на місце штатного ДВЗ, установити QS двигун на 1000 Вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137068Повідомлення 30 черв 2024, 13:42 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 96
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Можна взяти, ось такий набір: https://a.aliexpress.com/_EJzGs59


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137070Повідомлення 30 черв 2024, 22:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочете тягу , великі колеса і акб 48 в то варто звернути увагу на редукторні мотори.
Зараз є і мак і бафанг і максус.
В мене мак , колеса 17" мото, рама просторова електроендуро, акб 48 в 25 ач.
Мене з сином (130 кг) везе як по асфальту так і по грунтовці.
Є і з мотором 250 вт бафанг редукторним, то їде 30 км/год але на круту гору ледь виїжджає, 17" мотоколеса.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137074Повідомлення 01 лип 2024, 08:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 639 Подякували 288
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
Всуну і свої 5 коп. зараз є чудові моторчики під назвою QS212 , мають гарну тягу і приемну ціну, зроблені універсальними вело-мото, є свердлення на корпусі зразу під вело та мото шприхи. ціна 200-210 долярів в Україні. {!_!}

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137092Повідомлення 02 лип 2024, 20:50 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
IoN1 писав(ла):
Хочете тягу , великі колеса і акб 48 в то варто звернути увагу на редукторні мотори.
Зараз є і мак і бафанг і максус.
В мене мак , колеса 17" мото, рама просторова електроендуро, акб 48 в 25 ач.
Мене з сином (130 кг) везе як по асфальту так і по грунтовці.
Є і з мотором 250 вт бафанг редукторним, то їде 30 км/год але на круту гору ледь виїжджає, 17" мотоколеса.
Мене самого 95.то з сином... Благо я з ним не їзжу. Але мішок 50 вожу,не часто,але буває. то шо ,не потягне?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137093Повідомлення 02 лип 2024, 20:58 
Не в мережі

Звідки: Кринички
Дякував (ла) 3 Подякували 0
Мій електротранспорт: хочу
Хочу електротранспорт: ел таврія
IoN1 писав(ла):
Хочете тягу , великі колеса і акб 48 в то варто звернути увагу на редукторні мотори.
Зараз є і мак і бафанг і максус.
В мене мак , колеса 17" мото, рама просторова електроендуро, акб 48 в 25 ач.
Мене з сином (130 кг) везе як по асфальту так і по грунтовці.
Є і з мотором 250 вт бафанг редукторним, то їде 30 км/год але на круту гору ледь виїжджає, 17" мотоколеса.
Друге питання,скільки коштує той виріб,який є1000 квт і є редукторним.Який треба контроллєр,і яку батарею.Що виїде ,то потім подивимося,хоч і не хотілося б потім жалкувати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137109Повідомлення 06 лип 2024, 08:45 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 41 Подякували 132
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Редукторів мотори на 1000 квт ще не виготовили...
На велосипед є максимум кіловат редуктоний.
Редукторні мотори в порівнянні з прямопривідними споживають менші струми, менш вимогливі до акб і контролера. Можна і менш потужний мотор взяти.
350 вт контрін 430 грн/650 синус
Ручка газу 400
Мотор в ободі 5000
Акб 3000-20000
Ціни приблизні


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 18


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group