Поточний час: 14 черв 2025, 04:55

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 24 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#138757Повідомлення 08 січ 2025, 10:04 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 5 Подякували 1
Мій електротранспорт: Електровнлосипед 36V/350W/10Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Доброго дня, мрію купити Nissan e-NV 200 пасажир на 7+ місць. Але заводські на 7 місць трапляються рідко і зазвичай коштують дорожче аналогічних на 5 місць.
Питання, якщо самостійно доставити ще один ряд сидінь , чи можливо переоформити це в техпаспорті? По суті тип машини залишається пасажир, тільки кількість місць зростає.
І скільки це коштує?
В інтернеті знаходив тільки формули по переобладнання дизельних і бензинових вантажних фургонів в пасажирів. Там залежить від об'єму двигуна і року, але яка формула для електричних авто не ясно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138759Повідомлення 08 січ 2025, 14:44 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Також планую провернути операцію переребки з грузового в пассажир, то для електромобілів наче як висновок інституту 3-4тис грн і сертифікат ще 3-4 тис грн і заміна техпаспорта раніше було 720 грн можливо зараз дорожче.

У мене була енв200 7 місць, то там в стелі реміні для задніх пассажирів, по заводу буде складно це поставити. Ну і треба оригінальні сидіння, що вішаються на бокові стінки. Краще знайдіть оригінальну, зараз багато з Норвегії таких, бо окремо салон я думаю нормально грошей потягне.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138805Повідомлення 13 січ 2025, 09:38 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 5 Подякували 1
Мій електротранспорт: Електровнлосипед 36V/350W/10Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6 , ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138809Повідомлення 13 січ 2025, 17:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Oleg_Olegovich писав(ла):
Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6, ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав.

Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку. Олєговичі себе так вільно почуваються що вважають здоров я а то й життя пасажирів нікчемними, а себе крутяком бо з МРЕО все порєшав. В ЄС, а тим більше в США перший же сутяга спіткнеться, загубить гудзика. принесе в суд чек від психотерапевта й суд радо принудить як мінимум пару неділь по дві години кожного дня вивчати Правила. А мах., це коли сутяга догадається носа розквасити. обдере як липку! А вже коли, не приведи Боже, справжнє ДТП то і в Луцьку...

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138810Повідомлення 13 січ 2025, 18:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Все на совісті власника. Поліції пох що ви своїх дітей і свою дружину зробите інвалідами чи угробите. Або чужих людей. Розслідувати можуть лише по спецзамовленню хто дав дозвіл, хто проводив експертизу переобладнання і т.д. А ворон ворону як и знаєте...
Робіть гарно і не косячте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138811Повідомлення 13 січ 2025, 18:28 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Тут відповідальність тільки органів сертифікації, бо тільки вони роблять перевірку. Але зараз більшість цих установ приватні, тому і маємо таки "безпредел".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138812Повідомлення 13 січ 2025, 21:14 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Є ще таке поняття як самосвідомість. Якось потрібно було мені перевезти плиту на криші авто на багажнику. Я міцним канатом сную як павук. Дружина каже навщо ти так мотаєш? Кажу їхати 250км, це дорога, якщо я різко заторможу, або когось вдарю, то ця плита відірветься і зріже дах, або голови пасажирів переднього авто.
Багато травм через переробку сидінь бусиків. Коліна не влазять, сидіння відриваються і роблять купу котлет при аварії.
Якщо ви думаєте що аварія це лише подряпини кузова, то ви помиляєтесь. Безобідна пляшка води на задній полиці вбиває пасажира.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138820Повідомлення 16 січ 2025, 08:44 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 5 Подякували 1
Мій електротранспорт: Електровнлосипед 36V/350W/10Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Петро Чех писав(ла):
Oleg_Olegovich писав(ла):
Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6, ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав.

Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку. Олєговичі себе так вільно почуваються що вважають здоров я а то й життя пасажирів нікчемними, а себе крутяком бо з МРЕО все порєшав. В ЄС, а тим більше в США перший же сутяга спіткнеться, загубить гудзика. принесе в суд чек від психотерапевта й суд радо принудить як мінимум пару неділь по дві години кожного дня вивчати Правила. А мах., це коли сутяга догадається носа розквасити. обдере як липку! А вже коли, не приведи Боже, справжнє ДТП то і в Луцьку...

Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138856Повідомлення 20 січ 2025, 16:16 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 2 Подякували 32
Петро Чех писав(ла):
Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку.

це ж не від хорошого життя маніпуляції (ніхто б тоді з фургонами не возився)- раз.
поцікався як з кастомами, історичними тачками в європі\штатах, і заодно про скажімо німецький TUV, нам до них всіх ригати і ригати... - два
рано чи пізно і у нас буде обов"язковий техогляд, тоді багато карет стане гарбузами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138858Повідомлення 20 січ 2025, 18:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Oleg_Olegovich писав(ла):
Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло

Раджу все зробити як треба бо я той ще мольфар, мені б промовчати.

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138863Повідомлення 20 січ 2025, 20:27 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Петро Чех писав(ла):
Oleg_Olegovich писав(ла):
Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло

Раджу все зробити як треба бо я той ще мольфар, мені б промовчати.

Тогда скажите много раз «шоб путин сдох»


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138873Повідомлення 21 січ 2025, 19:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
"В очередь с...!" І провокатори.

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138875Повідомлення 21 січ 2025, 21:41 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Петро Чех писав(ла):
"В очередь с...!" І провокатори.

Поясните пожалуйста вашу мысль. Кого и в какой связи вы имели ввиду?!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138885Повідомлення 22 січ 2025, 22:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
пасажирський фургон і вантажний, то дві великі різниці, і спільне у них може бути тільки двигун і кпп. все решта, особливо каркас кузову і гальмівна система кардинально відрізняються. і якщо по нормальному, то ніяк не вийде зробити пасажира. Тільки формально на папері. і то в нашій країні. Бо ті депутани які вигадують законодавство, вони ніколи не були технарями. Саме елементарне, як ставлять на облік пасажирський фольксваген транспортер? Фургонів з написом транспортер в пасажирському варіанті з заводу не існує. бо якщо воно буде пасажирське, то з заводу воно виїде каравелом або мультиваном. Я бачив нові рено мастер, які з чисто грузового варіанту у нав в Україні, ліцензована організація , зробила типу майстерню.врізали вікно зліва, до підлоги приварені болти М8, без жодного пісилення. Просто до бляхи приварені болти, потім покладена звичайна фанера, і прикручені 4 сидіння в ряд. Паски безпеки заріплені до сидінь. а сидіння до болтів, які приварені до бляхи підлоги. Але по документам 7 сидячих місць. І все сертифіковане. Петя богдани ліпив з вантажівок. І нормально, у всіх містах маршрутки їздять. В дтп з ними постійні жертви. Але якщо той перевізник купить неоплан чи сетру чи ванхул, то нашій вартості проїзду він її буде відробляти 50 років. Бо купує він той автобус за евро, а пасжирів має возити за гривні і ще частину безкоштовно.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138893Повідомлення 23 січ 2025, 17:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Lutsk
Дякував (ла) 2 Подякували 32
anatoli писав(ла):
Саме елементарне, як ставлять на облік пасажирський фольксваген транспортер? Фургонів з написом транспортер в пасажирському варіанті з заводу не існує. бо якщо воно буде пасажирське, то з заводу воно виїде каравелом або мультиваном.


маленький лікбез, бо бачу дещо хибні уявлення про vw transporter.
Фургон без вікон (kastenwagen), це один З ВАРІАНТІВ виконання, бо є і 5-6 місні з повною перегородкою вантажного відділення, і на 8 та 9 місць ЗАВОДСЬКІ версії транспортера.
Каравелла це буде більш багатий по салону автомобіль (обшивка всього видимого металу, сидіння, задня пічка, 2-3 зонний кондей), проте технічно це все той же транспортер.
Ну і мультивен - це звісно люкс\топ версія.
Так було, починаючи з часів моделі Т3, тобто з 1980 року, і принцип не змінився до сьогодні.
:ja:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 24 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 15


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group