Поточний час: 14 черв 2025, 10:30

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#139320Повідомлення 13 квіт 2025, 13:20 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
Приветствую форумчане!
При выполнении работ по переоборудованию автомобиля в электрический, одним из требований "Заключения научно-технической экспертизы" есть пункт: "ТС должен быть оборудован контрольной системой (индикатором) появления электрического потенциала на корпусе", т.е (со слов эксперта) "при пробое проводки на корпус авто или в сети, авто должно иметь сигнальные показатели, то есть должна быть оборудована индикация, извещающая о нарушении системы управления работой двигателя и авто".

поиск в инете мало чего дал, обращаюсь к вам за советом, помощью в данном вопросе. что за прибор/индикация и есть ли готовые промышленные образцы или придется изготавливать своими силами?

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139325Повідомлення 14 квіт 2025, 19:25 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
на сколько я смог разобраться в ситуации, если автомобиль оснащен стандартным портом зарядки и заряжается от зарядной станции, то сама зарядная станция контролирует электрический потенциал на кузове автомобиля, в случае его появления зарядка автоматически отключается. но ни какого прибора контроля со стороны автомобиля нет

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139327Повідомлення 15 квіт 2025, 02:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Мені от цікаво, відносно чого той потенціал міряти, як що гума на колесах умовно діелектрична.... не ціпок же за собою тягати, як то у бензовозів. Зарядка іньша справа, в неї є своя земля.

мені міркується так, у автівки є низковольтка 12в, яка одним боком зазвичай на корпусі і сидить (а ВВБ і усе з неї не повинна ніяким боком), і як що наприклад зробити невеличкий повільний генератор, який буде ті 12в низковольтки комутувати і через високоомний резистор подати те на мінус або плюс високовольтної батареї (дивлячись шо краще для антикорозійного ефекту), а потім знимати з неї сигнал (теж через високоомний резистор) назад и порівняти, як що не відрізняється (який поріг і резистор то вже питання техніки) то все норм, як що відрізняється, то десь щось з високовольки шиє на корпус.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139338Повідомлення 17 квіт 2025, 18:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
контроль повинен бути саме ізоляції високовольтних кіл. опір ізоляції вимірюється змінним струмом, від спеціального генератора, яким міряє опір кожного полюса відносно кузова автомобіля. 12 вольтова система не контролюється, бо вона і так одним полюсом заземлена.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139339Повідомлення 17 квіт 2025, 18:51 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
https://relsis.ua/ua/products/solid-sta ... lays/el-17 ось наприклад

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139340Повідомлення 17 квіт 2025, 19:04 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
https://onninen.ua/tovar/EATON-Rele-kon ... 772,230103 або таке

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139344Повідомлення 18 квіт 2025, 13:21 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
На підстанції такий блок контролю ізоляції шин постійного струму


Додаткові файли:
DSC_4359.JPG
DSC_4359.JPG [ 185.73 КБ | Переглядів: 3165 ]
DSC_4358.JPG
DSC_4358.JPG [ 163.53 КБ | Переглядів: 3165 ]
DSC_4357.JPG
DSC_4357.JPG [ 214.38 КБ | Переглядів: 3165 ]

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139350Повідомлення 21 квіт 2025, 11:52 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 48 Подякували 50
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Від кожного полюса батареї на корпус підключити світлодіод через опір так шоб якщо коротиш з мінуса то світився той що йде від плюса а якщо коротиш з плюсом то світився той що йде до мінуса. :?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139358Повідомлення 23 квіт 2025, 22:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Буде два світлодіода послідовно. Світлодіод світиться при струмі від 20 мА. А це вже струм спазму м'язів.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139364Повідомлення 24 квіт 2025, 20:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
anatoli писав(ла):
Буде два світлодіода послідовно. Світлодіод світиться при струмі від 20 мА. А це вже струм спазму м'язів.
Сучасні світлодіоди вже досить помітно світяться від десятка мікроамперів(реальний досвід).
А для більшості у малих SMD корпусах - 20мА то взагалі максимум.

А як що б в великих світлодіодних телевізорах кожен піксель жрав би від 20мА, то на тій пічці можна було б яєшню смажити.

прагматик писав(ла):
Від кожного полюса батареї на корпус підключити світлодіод через опір так шоб якщо коротиш з мінуса то світився той що йде від плюса а якщо коротиш з плюсом то світився той що йде до мінуса. :?
А як що коротиш від центру батареї, то ніфіга воно не зреагує, тому всі такі систми вимірюють виключно на змінному струмі (мають свій генератор).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139374Повідомлення 26 квіт 2025, 09:47 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 48 Подякували 50
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
А звідки коротиш від центру? Плюс та мінус зазвичай тягнуться вздовж кузова можуть бути погано закріплені, десь пошкоджитись о шось гостре а середина зазвичай у ізоляції та з бмс. Ну тобто можливість пошкодження теж є але набагато менша та її мабуть набагато простіше попередити
Ну й требя мати уявлення які вимоги висувають до даного приладу провіряльники

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139382Повідомлення 26 квіт 2025, 18:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Наприклад розгерметизація пакета і потік електроліт на корпус акб. Бмс того не побачить.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139390Повідомлення 28 квіт 2025, 07:50 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Буквально на днях тримав в руках промислову плату контролю пробою ізоляції для саморобних електромобілів. Модель, на жаль, не глянув. На виході "сухий контакт" сигналу пробою і окремо вихід ШИМ рівня пробою. Якщо цікаво - можу попросити її маркуванню.

Є БМС, які вміють міряти пробій. Але то екзотика.

Мені подобається таке хардкордовське робоче рішення: два паралельних направлених друг в друга світлодіода (щоб при будь-який полярності один з них засвітився) через резистор 100-500 кОм під'єднується до середини батареї з однієї сторони і до корпусу авто з іншої. При пробої один з контактів акумулятора виявляється на корпусі і, відповідно, на середині батареї з'являється половина напруги акумулятора. Сам пробував - працює.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139398Повідомлення 28 квіт 2025, 18:46 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
Stalker_W, спасибо!
задумка интересная, надо будет подумать над реализацией

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139399Повідомлення 28 квіт 2025, 19:40 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: луганск-одесса
Дякував (ла) 48 Подякували 50
Мій електротранспорт: транвай
Хочу електротранспорт: хоть бы шо нибудь для начала
Stalker_W писав(ла):

Мені подобається таке хардкордовське робоче рішення: два паралельних направлених друг в друга світлодіода (щоб при будь-який полярності один з них засвітився) через резистор 100-500 кОм під'єднується до середини батареї з однієї сторони і до корпусу авто з іншої. При пробої один з контактів акумулятора виявляється на корпусі і, відповідно, на середині батареї з'являється половина напруги акумулятора. Сам пробував - працює.
майже те саме що й я пропонував.Але у цьому випадку якщо проб'є на корпус десь всередині батареї то світлодіод теж не зреагує :?

_________________
Желающий создавать находит средства. Не желающий- причину


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group