Поточний час: 25 квіт 2024, 15:57

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 172 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Наступ.
Автор Повідомлення
#18059Повідомлення 13 лют 2016, 23:28 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 206 Подякували 170
Мій електротранспорт: пока нету
Хочу електротранспорт: оч хочу свой ...
Stalker_W , не совсем понятен вопрос . Что ещё нужно сделать обязательно или можно сделать вообще ? Если тормоза оговаривать нужно , то система отопления воооообще волновать никого не должна . Вакуумные усилители тормозов не везде стоят , электропривод руля тоже - может не обязательно это оговаривать , дабы меньше палок в колёса ставить , хотя с другой стороны если указать что при необходимости.... но с третьей каждый наклон инспектора для проверки каждого пункта стоит денег и .... в общем сильно думать надо .
Польский опыт вроде ничего , а ещё интересно что от донора ОБЯЗАТЕЛЬНО должно остаться :) .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18061Повідомлення 14 лют 2016, 09:01 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Имелось ввиду какие работы ты вообще имеешь право делать над автомобилем при конверсии. Другие работы будут уже вне закона. Так что вспоминайте, что ещё делают при переоборудовании.

В проекте собираются дать право осмотра "Регіональним сервісним центрам МВС". Но тогда самоделку из села нужно будет тащить в областной центр.
Я с той точки зрения, что проще на лафете/буксире протащить самоделку 40-60км. до областного центра (или аккуратно проехать на старом техпаспорте, только чтоб полицаи под капот не заглянули), чем составлять полное техническое описание. На составление которого уйдёт намного больше времени, чем поездка в соседний город. Переживём? Нормально?

Просто сейчас, если строго по закону, то её вообще нужно тащить в столицу. А то что Гриша зарегистрировал по тех.документации, так это "особое решение", которое сегодня есть, а завтра уже нет. Мы же не можем написать, что для регистрации достаточно пару фотографий. А вдруг человек аккумуляторы вообще не прикрутил? По фото это не поймёшь.

P.S. Отбой. Осмотрами занимаются только "Територіальний" центры. Региональные нет. Так что ещё легче. Из села самоделку нужно будет тащить к ближайшему сервисному центру МВС.
P.P.S. Добавил в перечень работ "встановлення додаткових систем безпеки від ураження електричним струмом, пожарної безпеки та безпеки керування електромобілем."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18062Повідомлення 14 лют 2016, 09:43 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Покритикуйте вступительное письмо от клуба.
Вже не викликає ніяких заперечень, що за електромобілями - майбутнє. Переваги широкого впровадження електромобілів для Украйни очевидні:
• значне підвищення енергетичної незалежність країни;
• підвищення рівня соціальних стандартів населення, яке зможе користувати-ся дешевими поїздками на електромобілях;
• зменшення рівня цін на всі групи товарів, які перевозять автотранспортом;
• створення нових робочих місць для виробництва та обслуговування елект-ромобілів;
• покращення екологічної обстановки у міських смугах.
В країні вже існує більше 200 електромобілів, які були переобладнанні з авто на двигунах внутрішнього згорання. Для населення України наразі це явля-ється найбільш доступним способом сідати за кермо електромобілів. Але власни-ки таких авто стикаються з значними перешкодами при їх реєстрації. Законодав-ство в цій сфері застаріло, а організації, на які покладені обов’язки з забезпечення перевірки переобладнання перекладають їх друг на друга.
Клуб Електро-автосам об'єднав технічні вимоги сертифікації нових авто-мобілів, вимоги інституту електродинаміки та державного підприємства "Держа-вний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут", європейський досвід сертифікації електромобілів, досвід клубу по якості переобладнання, поба-жання власників електромобілів України, та розробив вимоги до переобладнання у електромобіль. Цей проект постанови кабінету міністрів України пройшов гро-мадське обговорення та підтриманий членами клуба «Електро-автосам», а також учасниками двох українських спеціалізованих форумів електромобільного напря-мку загальною кількістю близько 1700 чоловік.
Громадська організація клуб «Електро-автосам» просить посприяти прийняттю прикладеної до цього листа проекту постанови кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна».

З повагою,
голова громадської організації
«Клуб електромобілістів
«Електро-автосам»,
кандидат технічних наук В.В.Медведєв


И так же покритикуйте пояснительную записку к проекту
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна»

Для населення України наразі переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна являється найбільш доступним способом сідати за кер-мо власних електромобілів. Переваги електромобілів незаперечні: значна еконо-мічність, незалежність від імпортного палива, екологічність.
Але власники таких авто стикаються з значними перешкодами при їх ре-єстрації. На даний час в Україні законодавство у сфері переобладнання транспор-тних засобів на електричний тип двигуна не відповідає сучасним вимогам, а саме:
• Для реєстрації переобладнання потрібно до начал робот розробити і подати повний технічний проект. Але при самостійному переобладнанні транспор-тного засобу технічний проект можливо виконати тільки на заключних ета-пах робіт.
• Дозвільний документ на переобладнання транспортного засобу діє тільки рік з моменту видачі. Проте більше половини відомих авторів переоблад-нань не встигли закінчити роботи в цей термін.
• Єдина організація ДП "ДержавтотрансНДІпроект", що проводить експертну оцінку не має чіткого переліку тестів по оцінці переобладнання на електри-чний тип двигуна. Це приводить до того, що від власника такого транспор-тного засобу вимагають проходження іноді доволі безглуздих тестів. На-приклад, платного вимірювання рівня шуму вихлопу електричного двигуна!
• Ця ж організація, ДП "ДержавтотрансНДІпроект", мотивуючи тим, що вони не являються експертами в електромобілях(!), змушує власників переобла-днаних електромобілів проходити додаткову експертизу в інститу-ті електродинаміки. Хоча ця додаткова платна експертиза не закріплена у законодавчих актах.
• ДП "ДержавтотрансНДІпроект" потребує очний огляд транспортного засо-бу. Жителі 23(!) області України фактично потребують доставку своїх елек-тромобілів до Києва на лафетах і повинні впродовж кількох суток оформ-лювати дозвільні документи.
Ці перешкоди привели до того, що більше 90% власників переобладнаних в електромобіль транспортних засобів не мають змоги їх легалізувати.
Виходячи з вище згаданих фактів був розроблений проект постанови кабі-нету міністрів України, що передбачає спрощення реєстрації серійних автомо-білів, самостійно переобладнаних на електричний тип двигуна без зниження рів-ня безпеки на автошляхах України. Цей проект також сприятиме енергетичної незалежності України, підвищення творчого та патентного рівня, підтримку сучасних творчих ідей у галузі машинобудування та екологічно чистих техноло-гій.
У проекті знайшли відображення:
• технічні вимоги сертифікації, пов'язані з відповідністю ЄЕК ООН або аль-тернативними директивами ЄС;
• вимоги інституту електродинаміки та державного підприємства "Держав-ний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут";
• вимоги правил дорожнього руху до технічного стану транспортних засобів та їх обладнання;
• десятилітній досвід ГО «Електро-автосам» по якості переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна;
Проект постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів на електричний тип двигуна» передбачає:
 скасування попередньої розробки технічного проекту та обмеження часу на переобладнання;
 встановлення чітких вимог до самостійного переобладнання на електрич-ний тип двигуна;
 підвищення безпеки дорожнього руху на електромобілях за рахунок впро-вадження вимог, що об'єднали в собі як вітчизняні, так і закордонні інстру-кції;
 можливість реєстрації переобладнаного транспортного засобу з відсутнім серійним номером двигуна (так як його вартість часто становить менше 2% від вартості електромобіля);
 надання можливості реєстрації переобладнання по всієї країні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18070Повідомлення 14 лют 2016, 12:08 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Stalker_W писав(ла):
Быстро отвечаем, что ещё нужно сделать с авто для переоборудования:
  • зміна двигуна на електричний з відповідними перетворювачами та регуляторами;
  • зміна паливної системи на накопичувачі електроенергії з відповідними перетворювачами та регуляторами;
  • зміна насосів в тормозній системі та системі керуванні на електричний тип живлення;
  • зміна системи опалення салону;
  • зміна блоків живлення бортової сети;
  • зміна деяких приборів та індикаторів.

....Мы, в своих предложениях, должны постараться свести к минимуму количество пунктов переделки.
.....Надо ли перечислять отдельными пунктами и замену двигателя и всей необходимой переферии. ? Может , просто : - Замена ДВСпривода на ЭлектроПривод. ....... И не дело проверяющего сержанта диагностики, разбираться : Каким ШИМом или Частотником управляется Тяг.Мотор , и есть ли там и дроссель , и почему нет ?
....Про Двигатель : - Лучше всего - только ПАСПОРТНУЮ МОЩНОСТЬ !
Но, не ТИП и НОМЕР . К примеру, у Вячеслава , хорошо, если ОН третий.
.....Тоже и про Батарею. Сегодня у ВАС СКА, а завтра -Нар.Коты, а послезавтра Лиф.Консервы или Монстры, И , что ? ПЕРЕОФОРМЛЯТЬ ?
.......Про тормоза : ОНИ ДОЛЖНЫ БЫТЬ ЭФФЕКТИВНЫ ! ................................
......А чем ЭТО достигнуто: - Штатным Гидроусилителем, Электровакуумным, или изменением размеров Рычага педали тормоза ? - это дело конструктора.
......Я не верю, что в штате работников ГАИ.Диагностики, нет грамотных специалистов. ( а нет ? - пригласят ) Хотя , уверен , там их больше , чем " господ ЗАРЕЦКИХ" , в НИИ ДЕРЖ АВТОТРАНСЕ, откуда уже норовят перепосылать
в НИИ КИЭДе.!
......Про " ТЕСТ ПРОБЕГ" ? ? ? Однако , ЭТА НОРМА , предусмотрена даже в ЛОНДОНЕ ! Там , решили, что , ДРАИВ ТРАССА, объективнее дорогостоящих стендов с их бесчисленной обслугой.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18074Повідомлення 14 лют 2016, 14:11 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Уже существует законная, и даже активно практиковалась недавно, замена двигателя, (например, бензин на дизель и наоборот, или неисправный бензин на бензин, но другой и исправный. Просто еще практиковалась и замена кузова, но это было благополучно похерено "по просьбам трудящихся"). Тот, кто считает, что в техпаспорте нет номера мотора, и можно и так менять - глубоко ошибается, потому как номер в милицейской базе прописан.
Что мешает подогнать замену мотора на электромотор под те же имеющиеся законы? Экпертиза должна только следить, чтоб не было вмешательства в тормоза, рулевое, подвеску, что не безопасно и категорически запрещено.
Другое дело, что и электрические цепи должны быть сделаны по правилам безопасности. Кто за этим следить будет, клуб? И кто отвечать, если что?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18075Повідомлення 14 лют 2016, 14:58 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Цитата:
Как заявил на брифинге первый замглавы администрации президента Украины Виталий Ковальчук, регистрацией автомобилей в Украине займутся Центры предоставления административных услуг.

Совет регионального развития собирается передать Центрам предоставления административных услуг широкий ряд функций, включая регистрацию и перерегистрацию. Центры будут заниматься многими повседневными заданиями: регистрировать акты гражданского состояния, выдавать паспорты ID.

Для того, чтобы ЦПАУ смогли справляться с таким объемом, их обеспечат достаточным количеством рабочих мест, но без увеличения чиновничьего аппарата. Отдельно обещают позаботиться о том, чтобы посещение центров было удобным для посетителей с детьми и людей с особыми потребностями.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18080Повідомлення 14 лют 2016, 17:11 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Михалыч, будет только номинальная мощность двигателя по паспорту и всё.
Но про введение тестовой трассы я не согласен - осмотр машины в любом случае нужен. А если к нему добавить и прохождение тестовой трассы, то регистрация растянется на 3-4 дня с кучей несогласованность (представляете сколько нужно менять документов, чтоб пустить человека с правами ехать по тестовой трассе не для пересдачи на права, а для демонстрации работы автомобиля??!).
ДядяВася, по поводу существующих норм - да, они есть. И по ним можно зарегистрировать свою переделку. ДядяВася, можете начинать с теста шума выхлопа электромобиля за 1500грн (цены, наверно, уже выросли).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18084Повідомлення 14 лют 2016, 17:26 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Stalker_W писав(ла):
Но про введение тестовой трассы я не согласен

а где измерять уровень шума шин ,при движении электроавто? :lol:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18085Повідомлення 14 лют 2016, 18:39 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Так может почитаем о существующих правилах замены двигателя, и прикинем, что там лишнее? Насколько мне известно, шум резины в этом случае уже давно упразднен.

Сейчас это так:
1.Получить разрешение МРЭО на переоборудование и осмотр транспортного средства. Обращаться надо в МРЭО по месту регистрации транспортного средства.
2.Получить от ГП «ГОСАВТОТРАНСНИИПРОЕКТ» сертификат соответствия на машину с новым объемом двигателя. Заявку и документы к ней можно направить почтой. Находится это учреждение по адресу: 03113, г. Киев, пр. Победы, 57, т.: +38 (044) 456-3030. Перечень документов к заявке необходимых для получения сертификата указан на сайте предприятия http://www.insat.org.ua.
3.Провести переоборудование автомобиля (заменить мотор).
4.Зарегистрировать переоборудования в МРЕО и получить новый технический паспорт, в котором будет указанный новый объем двигателя.
Мы предлагаем п.1 упразднить, а п.2 делать на свой страх и риск. По п.3 и п.4 возражений нет. Я правильно понял?

По сертификации на сейчас: http://www.insat.org.ua/phpfiles/services/vtn/1/
Порядок проведення сертифікації передбачає (в залежності від схеми сертифікації):
1. подання заявки на проведення сертифікації;
2. розгляд та прийняття рішення за заявкою із зазначенням схеми сертифікації;
3. укладання договору (контракту) на проведення робіт із сертифікації;
4. відбір зразків ДТЗ для випробувань;
5. ідентифікацію ДТЗ;
6. проведення сертифікаційних випробувань;
7. аналізування одержаних результатів;
8. обстеження виробництва або атестацію виробництва ДТЗ, що сертифікується, або аналіз функціонування сертифікованої системи якості, якщо це передбачено схемою сертифікації;
9. прийняття рішення про можливість (неможливість) видачі сертифіката відповідності;
10. підготовка сертифіката відповідності та занесення сертифікованої продукції до Реєстру Системи сертифікації УкрСЕПРО;
11. технічний нагляд;
12. надання документів заявнику.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18092Повідомлення 14 лют 2016, 21:51 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Не всё так радужно. Читайте внимательно текущий порядок (я его за эти дни наизусть выучил) http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/607-2010-%D0%BF
Пакости заложены в пунктах:
2 - стандартов и нормативов много, могут по ним мурыжить годами.
4 - нужно получать бумажки до переоборудования
6 - организация имеет право требовать кучу бумажек. Вплоть до полного технического проекта со всеми чертежами, схемами и т.п.
8 - повезло только Киеву. Остальная Украина долго и нудно переписывается по почте
10 - у вас год на переоборудование. Успеете?
13 - после переоборудования вы должны получить "сертифікат відповідності"
15 - во втором абзаце как раз и кроется "шум выхлопа" за 1500грн


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18093Повідомлення 14 лют 2016, 22:06 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Так давайте смотреть, какие пункты не способствуют творчеству, а способствуют бюрократии, коррупции, просто бумажной волоките. Их и почикать.
Посмотреть, в каких станах на эту тему самое демократичное законодательство, и на него ссылаться.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18095Повідомлення 14 лют 2016, 22:43 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Напомню : Лет 30 назад, в Киеве не существовало проблем с регистрацией автосамоделок в ГАИ. Вот и было ИХ , в Киевском клубе " Автосам" до 30ти , зарегистрированных в ГАИ.
А УБИЛО АВТОТЕХНИЧЕСКОЕ ТВОРЧЕСТВО УКРАИНЫ, появление смотрящих разрешителей-запретителей и СЕРТИФИКАТОРОВ электромобильного выхлопа, и ШУМА РЕЗИНЫ самоделок об несамодельный асфальт в , печально известном "ДержАвтотрансНДИпроект"е.
......Да , Было 30 самоделок в Киеве, теперь два самодельных Электромобиля на всю Украину, и те , без регистрации.!
....Но , ведь ЭТО ОНИ -СМОТРЯЩИЕ НАС И ДОВЕЛИ !, и перемены то НЕИЗБЕЖНЫ.!
Значит ЕСТЬ НАДЕЖДА !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18104Повідомлення 15 лют 2016, 09:43 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
ДядяВася писав(ла):
Так давайте смотреть, какие пункты не способствуют творчеству
Давайте спочатку визначити, що Ви розумієте під словом "творчість"?
САМоробки на автотреках, а весь інший час або на автолафеті, або в гаражі - ТАК.
Жодна САМоробка не повина виїзджати на дороги загального призначення без випробувань, що передують офіційному затвердженню типу.
Я банально боюсь такої "народної творчості" на дорогах, ніхто з "творців" не дасть гарантії, що його варено-клепане чудо з зустрічної колії не задумає залетіти мені в "лобову".
Трек або гараж, не більше, тут навіть й про пункти думати не потрібно.

Якщо говорити про творчість в конверсії - не змінюй розташування стопів/сигналів/світла, не лізь в конструкцію гальм, не змінюй міжосеву відстань й навантаження на вісі. От і все. А все інше - польот фантазії - нічого сертифікувати не треба.

ДядяВася писав(ла):
Посмотреть, в каких станах на эту тему самое демократичное законодательство, и на него ссылаться.
США. Але для аналізу потрібні послуги адвоката, що віднайде й розтолкує потрібне Законодавство.
Ну як приклад - http://auto.bigmir.net/autonews/autowor ... rynok-avto
З.І.: По цьому Закону багато компаній збирають малосерійні електрокари.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18105Повідомлення 15 лют 2016, 10:32 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
paskalex писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
Так давайте смотреть, какие пункты не способствуют творчеству
Давайте спочатку визначити, що Ви розумієте під словом "творчість"?...

В данный момент мы обсуждаем конверсию серийных авто с ДВС на электропривод. Потому как тягаться с мировым автопромом в части изготовления с ноля очень дорого. Позволить себе это могут единицы, и то, скорей для удовлетворения своего хобби, а не удивить этот самый автопром.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#18106Повідомлення 15 лют 2016, 10:47 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
на http://www.evalbum.com/ сотни e-mail владельцев конверсий из разных стран. Они то наверное знают о регистрации в своей стране. Пусть они знают не все 100%,но основное наверное знают. Только обращаться к ним наверное лучше не через гугл-переводчик...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 172 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 9


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group