Найбільший в світі суперчарджер відкривається в Норвегії:
28 електромобілів можуть заряджатися одночасно, включені всі стандарти
Стівен Едельштейн
2 вересня 2016 Суперчарджер в Nebbenes, Норвегія [фото: Norsk elbilforening]
Норвегія в черговий раз довела, щоб вона є самим гостинним місцем в світі для електричних автомобілів.
Країна, де плагін електромобілі складають вищу частку продажів нових автомобілів, ніж в будь-якій іншій
в даний час, також може похвалитися найбільшим в світі суперчарджером одночасної зарядки постійного
струму.
Він розташований в Nebbenes, сільському містечку приблизно в 40 милях від столиці Норвегії Осло.
У суперчарджера є можливість заряджати 28 електромобілів одночасно у всіх стандартах швидкої зарядки
постійного струму.
Суперчарджер відкритий зі святом з участю численних водіїв електромобілів, в тому числі 150 власників
Tesla, пише в своєму блозі Norsk elbilforening (Норвезька EV Association).
Великі DC Суперчарджери є менш поширеними, ніж зарядні станціїі більш повільного 2-го рівня змінного
струму зарядки, хоча Tesla Motors довелося розширити деякі з найбільш часто використовуваних
суперчарджерів в Каліфорнії.
Електромобільне ралі в Гейрангер, Норвегія [Зображення: Norsk elbilforening через Flickr]
DC суперчарджер обладнання коштує дорожче, ніж обладнання зарядних станцій 2-го рівня, а також
суперчарджери забезпечують попит у постійному струмі швидкої зарядки набагато більше ніж станції
2 рівня.
Розвиток інфраструктури суперчарджерів також розділений трьома конкуруючими стандартами.
Стандарт CHAdeMO воліють азіатські виробники, у той час як всі американські та німецькі
автовиробники, за винятком Тесла взяли на себе зобов'язання розвитку комбінованої зарядки
стандарту (CCS).
Tesla використовує свій власний, унікальний стандарт зарядки і штекер, доступний в компаніях-
провайдерах мережі зарядних станції (хоча Tesla продає адаптери, які дозволяють електромобілям
заряджатися від CHAdeMO розеток).
Наявність різних стандартів на відкритому суперчарджері означають, що доступність може варіюватися
в широких межах залежно від того, якою моделлю електромобіля людина володіє.
У США Тесла збудував значну мережу суперчарджерів, в той час як Nissan заохочує розвиток
зарядних станцій CHAdeMO, щоб підтримати свій електромобіль Leaf.
2016 Bentley Continental GT Speed, First Drive, Осло, Норвегія
Розробка CCS станцій відставала, оскільки жоден з автовиробників, що пропонують CCS-обладнані
автомобілі, до сих пір не взяли на себе зобов'язання, як Тесла або Ніссан.
З іншого боку, більшість фінансованих державою зарядних станції в ці дні є одна зарядна станція
з двома кабелями: один для CHAdeMO, другий для CCS. Ті, хто фінансується автомобілебудівниками
не обов'язково пропонують цю гнучкість.
Все це говорить про те, що Норвегія демонструє сьогодні видатні показники, коли справа доходить
до електричних автомобілів. Щедрі державні стимули підживлювали споживчий ентузіазм з приводу
електромобілів протягом останніх кількох років.
Дві третини нових автомобілів в Норвегії в минулому
місяці були гібридні або електричні, 66 відсотків всіх продажів!!! Для порівняння, у всіх інших країнах
світу відсоток продажів EV сягає від 1% до максимум 2,5% .
Водії не платять дорожній податок, реєстраційний збір, податок з продажів або податок на додану вартість,
корпоративний податок на автомобіль також нижче для електричних автомобілів.
Електромобілі також отримали безкоштовну громадську парковку, безкоштовну зарядку, безкоштовний
транспортний паром, а також звільняються від плати за проїзд по платних дорогах, мостах та тунелях.
Вони також можуть подорожувати в смугах громадського транспорту, хоча це одна перевага,
як очікується, буде скасована через проблеми трафіку.
P.S. Тим, хто підключається до лобіювання другої редакції закону про електромобілі в Україні
беззаперечно ця інформація має допомогти. На жаль лобі Вассадзе і частки Порошенко в корпорації
Богдан тут досить велике, оскільки вони вдвох дуже добре розуміють що збільшення продажів EV
істотно зменшить продажі корпорацій "Укравто" та Автомобільна Компанія «Богдан Моторс».