Поточний час: 28 бер 2024, 17:36

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 102 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: ЕлектроВелоМайстерня E-KROSS м.Тернопіль
#28760Повідомлення 22 жовт 2016, 14:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
Наші вітання всій електроспільноті {_____}
Вже багато років в файному місті Тернополі функціонує електро-вело-майстерня, яка об'єднала під одним дахом справжніх професіоналів і просто фанатів легкого електротранспорту, ми постійно розробляємо та тестуємо всілякі новинки, а також приймаємо активну участь в популяризації екотраспорту в Україні та за її межами
За всі роки ми здобули чималий досвід, яким постараємось поділитись зі всіма зацікавленими

Щоб не було плутанини, всі питання по зборці велосипеда на базі Чоботара старайтесь постити в цій темі
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1550
там же в першому пості будуть зібрані рекомендації та поради зі збирання велосипеда

Наша діяльність не обмежується лише виготовленням велосипедів з готових запчастин, ось основні напрямки нашої діяльності:
- виготовлення та комплектація рам від Чоботара
- складання електровелосипедів стандартних та під індивідуальне замовлення
- складання акб з пакетів
- зварювання акб з пальчиків
- шпицювання коліс на вело та мото ободах
- вакуумна формовка деталей з АБС пластику
- зварочні, токарні, слюсарні роботи високої складності
- виготовлення та перепресовка осей МК
- електрифікація квадроциклів
- електрифікація інвалідних колясок
- команда професійних 3d креслярів (компас, solidworks)
- професійние обслуговування та ремонт електровелосипедів (механічної та електричної частин)
(прокачка гідравлічних гальм, переборка вилок та амортизаторів, замін фазних проводів та ін.)
- участь у всеукраїнських та міжнародних виставках

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Також хочу поділитись нашою методикою збирання акб з пакетів-монстрів
пакети фіксуються на болтовому зєднанні в текстоліті

Зображення

чпу станок ріже мідну підложку в формі доріжок, які виконують роль балансирних проводів, виходи прямо на розєми, зайві дроти відсутні

Зображення

корпус з міцного 3мм АБС пластику

Зображення

вільний простір заповняються нейтральним силіконом, рух та тертя пакетів відсутні

Зображення

все це керується мікропроцессорною BMS від mr.Dream (власної розробки та виготовлення)

Зображення

корпус акб під карбон, вакуумно відформована кришка з АБС пластику

Зображення

а це вже модернізація матриці для формовки кришки - добавлено логотип припливи на виходи батарейних дротів

Зображення


Востаннє редагувалось Pozitiff 24 лист 2016, 11:22, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#28763Повідомлення 22 жовт 2016, 15:10 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 200 Подякували 181
О, я в свое время с вами на другом форуме общался когда думал делать мото-версию моргана. Может позже обращусь насчет сборки батарей, спицовки вело-колес и прочего (см мою тему).

_________________
Реплика Morgan 3 Wheeler на электротяге.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#28895Повідомлення 25 жовт 2016, 23:49 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Pozitiff Скажіть будьласка чому Ви вирішили сконструювати свій mid drive саме таким чином , з МК а не інранером ?
Тут його добре видно , помаранчевий :




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#28974Повідомлення 27 жовт 2016, 17:55 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
Вадим писав(ла):
саме таким чином , з МК а не інранером ?


МК простіші, добре ладнають зі стандартними (дешевими) контроллерами, крім того МК майже герметичні та мають хороший запас по форсажу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29616Повідомлення 12 лист 2016, 10:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
наш станок для вакуумної формовки пластиків (власної розробки та виготовлення)
конструкція досить унікальна, довго вчились на власних помилках, але вже давно вийшли на хороший рівень та задовольняємо потреби наших клієнтів в об'ємних кришках з абс-пластику до рам е-кросс, на власні акб та інші унікальні деталі

багатошаровий вакуумний стіл для формовки

Зображення

нагрів пластику за допомогою інфрачервоних ламп

Зображення

найскладніша та найдорожча частина процесу - матриця, виготовляється на 3д фрезерному станку з чпк

Зображення

напівфабрикати))

Зображення

готовий виріб

Зображення

Зображення

а це вже на велосипеді

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29617Повідомлення 12 лист 2016, 10:43 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Думаю тут это правильно рамещать .
"будем устанавливать тумблер на раму системы чоботарь , на раму системы буст ,.."



"velomastera" её обзывают «BOOST» на своём сайте : http://velomastera.ru/shop/osnov.php?id ... catstat=40
Народ хорошо знает марку "Чоботар"
https://www.youtube.com/watch?v=Ievp2xr ... ploademail
https://www.youtube.com/watch?v=aLvMF6j ... r7&index=8
, а "Буст" это чаво такое, типа маркетинг что бы начать отучать от привычного всем бренда ? :(

Толково придумана форточка:



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29906Повідомлення 18 лист 2016, 14:41 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
доброго дня!
Мені потрібна допомога з виготовлення корпусу для батареї з призматиків. Елементи я отримав з приєднанною BMS та корпусом із текстоліта. Вага самих єлементів: 800 грамм х 20. Текстоліт завтовшки 8мм. Разом із цим корпусом вага 20 кг. Щоб закріпити батарею усередині рами мені довелось замовити бокові кришки з металу, бо батарея не влазила по ширині (в мене карти на рамі з ABS пластику). Отже, замість 8мм боковушок я встановив металеві 2 мм (це навіть занадто, можно було 1 мм). Щоб закріпити батарею усередині рамі, я зробив 4 потая на нижній стінці корпусу батареї та вставив туди 4 шурупа М5, які затянув гайками знизу рами. Далі спробував краш-тест - поклав раму з аккумулятором усередині на бік. Виломалися 2 шурупа усередині текстоліта - в той стінці що унизу. Я прийшов до того що краще замовити корпус у вас тим паче що рама ваша і ви добре розумієте як батарею краще закріпити. На пластикові стяжки я не хочу кріпити 16 кг ваги - це дуже не надійно. Декілька фото того що маю:
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Що ви можете запропонувати щодо корпусу? з якого матеріалу та що з BMS робити, можна її у середину чи хоча б прикрутити до корпусу, щоб не бовталась?
Елементи на 37 Аг, дивіться даташіт за посиланням, разом із фото, там є розміри елементів. Елементита BMS я вам відправлю щоб ви упаковали їх у корпус.

Дякую.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29907Повідомлення 18 лист 2016, 16:41 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Пакетики на торцы опираются?
не боитесь ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29908Повідомлення 18 лист 2016, 17:10 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Пакетики не лише на торци спираються, вони щільно притискаются коробкою з боків, таким чином, з боків теж є опора. Я не перший хто так робить і не останній, проблеми з аккумулятором виникають рідко.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29915Повідомлення 18 лист 2016, 20:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
не зовсім зрозумів як ви кріпили акб


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29931Повідомлення 19 лист 2016, 11:50 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Pozitiff писав(ла):
не зовсім зрозумів як ви кріпили акб

Додав фото
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Є одна ідея, спробую поки ви переїзджаєте на нове приміщення. Якщо не вийде - буду чекати коли зможете взяти замовлення на коробку для АКБ

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29941Повідомлення 19 лист 2016, 16:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29970Повідомлення 20 лист 2016, 20:45 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
irde писав(ла):
Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.


Дякую за пораду, я вже зрозумів що якщо робити самому то без зварки не обійтись.
В мене зараз є дві ідеї:
1) Покласти батарею на широку сторону донизу, для цього треба розширити раму на 35 мм з обох боків. Цей варіант подобається тим, що помітно нижче ЦТ, до того ж багато вільного місця усередині - можна стаціонарно поставити зарядку. Педалі мене не хвилюють - коли катався на кіловатному мотор-колесі зрозумів що вони потрібні лише щоб ставити на них ноги. Тому я не маю нічого проти того щоб приварити до низу рами звичайні мото-підніжки. Розшири раму можна двома способами: за рахунок 4 проставок з кожного боку, які виготовляє майстерня Е-Kross, чи зробити самому. Гадаю, що виглядати буде прикольно широка рама. Мото-сидушку треба буде ставити.
2) Не чіпати раму, зробити так як всі зазвичай роблять. Є свої переваги - простіше, скоріше, але не дуже цікаво.

Запитав у Pozitiff щодо проставок, чекаю на відповідь чи є вони зараз.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29988Повідомлення 21 лист 2016, 09:05 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29993Повідомлення 21 лист 2016, 11:26 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Pozitiff писав(ла):
моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))


Мені цікаво спробувати. По $15 вони?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 102 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group