Текущее время: 24 май 2022, 20:08

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 35 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30640Сообщение 03 дек 2016, 22:11 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ternopil
Благодарил (а) 82 Поблагодарили 583
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

_________________
моя Smart BMS


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30649Сообщение 04 дек 2016, 08:20 
Председатель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Донбасс => Киев
Благодарил (а) 6308 Поблагодарили 2269
Мой электротранспорт: Kangoo electrcite 2001
irde писал(а):
А у него кириллица есть? Или там графический экран - даёшь изображение в виде картинки?

_________________
Электропробег 70Мм


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30652Сообщение 04 дек 2016, 08:49 
Создатель электромобиля, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Кременчуг
Благодарил (а) 395 Поблагодарили 212
Мой электротранспорт: Таврия
mr.Dream писал(а):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)
Да я сам противник этого метода, но у меня дешевый миниконтроллер и вольтметр потребляет 10-15 ма, пока все норм.

_________________
автопробег на электричестве 24000 км


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30702Сообщение 04 дек 2016, 21:20 
Создатель электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Николаев
Благодарил (а) 49 Поблагодарили 140
Мой электротранспорт: Электроскутер 60v 60ah
Хочу электротранспорт: Устраивает тот, что есть!)
Stalker_W писал(а):
Ссылку в студию! Или маркировку такого экрана.

Если во время просмотра нажать кнопку с логотипом ютуба- перейдете на оригинал видео, где под ним все файлы проекта и ссылки на компоненты!)

_________________
Trance - forever!)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30714Сообщение 04 дек 2016, 23:57 
Создатель электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Киев
Благодарил (а) 29 Поблагодарили 90
mr.Dream писал(а):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

Якщо чесно не разу не заглядував в схему велоконтроллерів але навіть не можу уявити як коло живленя 5 вольт може вплинути на живлення драйверів силових транзисторів? 8O :?

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30715Сообщение 05 дек 2016, 01:12 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ternopil
Благодарил (а) 82 Поблагодарили 583
MiViK
В контролері двоступінчати лінійний (переважно) стабілізатор. З напруги батареї з допомогою лм317 і баластного резистора робиться 12-15В для драйвері, а з цієї напруги - вже 5В для живлення процесора. Але оскільки специфіка ЛМ317 така, що різниця вхідної і вихідної напруги (падіння на самому стабілізаторі) не має перевищувати 39В, але не менше 3В, ставлять додатковий резистор послідовно, щоби трохи "збити" напругу, знаючи струм споживання. Так, як струм однаковий на всьому діапазоні батареї, то і падіння на резисторі буде завжди однаковим.
Візьмемо для прикладу контролер 12фетів. В робочому режимі він споживає приблизно 50мА. Резистор там стоїть 333Ом (3 шт по 1кОм впаралель), то на резисторі падає коло 17В. Коли акум повністю заряджений (14S * 4.20), це буде 58,8В.
58-12-17=29В на ЛМці.
Повністю розряджений акум це 2,75*14=38,5. 38,5-12-17=9,5В на ЛМці.
А тепер додамо трохи навантаження, всього лиш 20мА - один світлодіод 5мм))
0,07*333=23,31В на резисторі.
Отже, 38,5-12-23,3=3,2В. Впритик до робочого падіння на стабілізаторі. А якщо включимо 40мА "всього"?
333*0,09=30В на резисторі.
38,5-30-3(бо менше ЛМка не зможе)=5,5В лише на затвори піде. А на верхні ключі і того менше через бустрап. Лінійний режим, перегрів, коротке, бабах!
І це на прикладі 48В контролера. При 60В там стоїть 1кОм, і чутливість до навантаження втричі вища :)

_________________
моя Smart BMS


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30737Сообщение 05 дек 2016, 15:12 
Создатель электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Киев
Благодарил (а) 29 Поблагодарили 90
Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30745Сообщение 05 дек 2016, 21:04 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ternopil
Благодарил (а) 82 Поблагодарили 583
MiViK писал(а):
Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

Бутстрепна схема. Коли нижній ключ відкритий (прибитий до мінуса) - бутстрепний конденсатор заряджається через діод. Коли нижній закривається, драйвер дає дозвіл на розряд бутстрепного конденсатора на затвор верхнього ключа, верхній ключ відкривається, і тягне за собою "плаваюче" живлення (конденсатор) таким чином, що +кондденсатора на ~12В вище напруги батареї :) Потім ключ закривається і цикл повторюється.

Изображение

_________________
моя Smart BMS


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30746Сообщение 05 дек 2016, 22:31 
Создатель электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Киев
Благодарил (а) 29 Поблагодарили 90
Почав уже був писати про неможливість генерування ШИМ синусоїди драйверами з бустрепним живленням після чого згадав що велоконтроллерам синусоїда не потрібна... Та всеодно конструкторів які ставлять двуступеневі лінійні стабілізатори з баластним резистором треба відстрілювати.

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30753Сообщение 06 дек 2016, 00:45 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ternopil
Благодарил (а) 82 Поблагодарили 583
MiViK
Чому на вашу думку це не можливо? Бутстрапу все рівно форма сигналу. ЙОму головне, щоби в певні моменти середня точка моста "торкалась" мінуса. А синус - всього лиш наслідок змінної широтно-імпульсної модуліції по тригонометричному закону.

_________________
моя Smart BMS


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#30754Сообщение 06 дек 2016, 01:08 
Создатель электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Киев
Благодарил (а) 29 Поблагодарили 90
Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#39260Сообщение 19 июл 2017, 14:50 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Хмельницкий
Благодарил (а) 5 Поблагодарили 24
voraks писал(а):
Сделал небольшой тюнинг прототипа электровела для полиции: добавил вольтметр и безпроводной велокомпьютер
Вложение:
IMG_20160525_175755.jpg

Вложение:
IMG_20160525_175723.jpg


Искал как раз что-то подобное. Технологией изготовления не поделитесь?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#39262Сообщение 19 июл 2017, 15:03 
Правление клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а) 309 Поблагодарили 237
Мой электротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу электротранспорт: электромобиль на каждый день
Технология не хитрая: нехитрый инструмент, правильные руки + усидчивость, т.к. работа почти ювелирная с подгонкой элементов.

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#39267Сообщение 19 июл 2017, 16:41 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 258 Поблагодарили 769
Мой электротранспорт: >
MiViK писал(а):
Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

Даже если все так как вы описали, то в цикле ШИМ, после закрытия верхнего ключа, происходит выброс энергии накопленной в индуктивности обмотки, и амплитудно оно упирается в диод нижнего закрытого ключа, чем и обеспечивает зарядку бусстрепного конденсатора.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Вольтметр для электровела
#39289Сообщение 20 июл 2017, 19:43 
Правление клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а) 309 Поблагодарили 237
Мой электротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу электротранспорт: электромобиль на каждый день
Несмотря ни на что, мой вольтметр запитан от +5 контроллера и уже более года никаких проблем. Контроллер марк2. АКБ - литий 74В номинал (20s).

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 35 ]              На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ