Поточний час: 28 бер 2024, 20:14

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 94 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Наступ.

Двигатель BLDC, 30-35кВт, 2500об/мин, 20-23кг, достойное КПД, 500$
Куплю 22%  22%  [ 11 ]
Заинтересован 61%  61%  [ 30 ]
Не куплю 16%  16%  [ 8 ]
Всього голосів : 49
Автор Повідомлення
#30006Повідомлення 21 лист 2016, 18:46 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалич я там к сожалению не присутствовал, точного напряжения , тока и оборотов при которых получен момент 220нютонов я не видел, никакого 100% КПД понятно нет, но в оптимальных оборотах и нагрузке что то около 90% должно получиться


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30010Повідомлення 21 лист 2016, 19:30 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 127 Подякували 101
Хочу електротранспорт: Катер
Михалыч писав(ла):
Дима, где то тут, или ошибка, или Шкондин, с его КПД почти 100%, посрамлён": - У тебя, при потреблении с батарей ~21,6 квт, на валу выделяется ~ 23 квт ! ! !


:D
Дима, измеряй обороты. Сможеш посчитать мощность.
Р = Мкр х Обороты / 9549

_________________
Ума нема, строю дома.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30012Повідомлення 21 лист 2016, 19:46 
В мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
babac писав(ла):
(в теории 900-1000об.мин)

Михалыч писав(ла):
Дима, где то тут, или ошибка, или Шкондин, с его КПД почти 100%, посрамлён": - У тебя, при потреблении с батарей ~21,6 квт, на валу выделяется ~ 23 квт ! ! !

Єто для 1000об/мин, а для 900 - вполне приближенньій к реальному (20.7 на валу/21.6 с батарей = ~95%), тем более что обе цифрьі упомянутьі как теоретические.

Дима, напомни(те) плиз, какие габаритьі у девайса? :
download/file.php?id=6477&mode=view

Результат достойньій. :bravo:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30017Повідомлення 21 лист 2016, 21:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Dream Tractor писав(ла):
Дима, напомни(те) плиз, какие габаритьі у девайса? :

Спасибо!! Размер наружный точний не помню, а так то около 270мм/70мм и вес 20кг.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38461Повідомлення 01 лип 2017, 16:42 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
"Та и как то не любитель я лёгкого транспорта"
любитель....не любитель...Возможно именно на легком транспорте вы сможете заработать. Хотя для легкого транспорта вам прийдется выолнять те-же работы, только мотор меньше будет. Для легкого транспорта нехватает именно тяговых мотор-колес, займете нишу - увидете деньги.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43688Повідомлення 10 жовт 2017, 12:48 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 124 Подякували 174
Хочу електротранспорт: ВАЗ 2105
Babylon писав(ла):
babac писав(ла):
Babylon писав(ла):
Я упоминал о материале сердечника,сегодняо удалось узнать примерную цену 65 у.е. /кг что примерно равно стоимости магнитов.

Нихрена себе цена!!!!! На мой мотор пошло около 20 кг стали из которой получился 12 кг статор , 1300$ на железо нужно:)


Не обязательно слепо копировать имеющееся образцы, по моим прикидкам с учётом уменьшения габаритов и усовершенствованиям самого двигателя расход материала на магнитопровод составит 1.5-2.5кг с учётом почти 100% использования материала получается 100-150 уе что как по мне приемлемо, но есть проблема с покупкой такого малого количества материала.

Вот пример сверхлегких и мощных моторов:
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... cafa6XSU9g
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... cafa6XSU9g


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43693Повідомлення 10 жовт 2017, 13:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
От дивуюсь. Зацікавив мене мотор з останнього посилання. Просто казка. 40кВт, 6,4кг. ЩО трохи навіть легше, ніж голденмоторовський 3кВт дисковий мотор. А потім починаю читати характеристики...
45мОм... проти 26мОм в голдена. Про які 40кВт може йти мова? При 400А в ньому буде виділятись 400*400*0,045=7,2кВт тепла. Куди його дівати або на скільки часу хватить мотора? Ясне діло, що розрахований він на відкриту експлуатацію в польоті. В авто його просто не охолодити. Так що не варто вестись на красиві циферки :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43694Повідомлення 10 жовт 2017, 13:11 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 124 Подякували 174
Хочу електротранспорт: ВАЗ 2105
Очевидно что тут сэкономили на меди, потому что мотор для воздушного транспорта, но если это исправить то вес не сильно увеличится.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43696Повідомлення 10 жовт 2017, 13:21 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Можна попробувати запхати вдвічі більше міді, тоді буде 3,6кВт тепла в міді при 400А :) але це все рівно багато для такого малиша. А ще забув про втрати в залізі.

NO LOAD CURRENT(20v testing voltage): 7A
та це просто капец! При 120В буде під 40А струм холостого ходу! Ось і ще пара кіловат в тепло. Ось така плата за малі розміри :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43698Повідомлення 10 жовт 2017, 13:40 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 124 Подякували 174
Хочу електротранспорт: ВАЗ 2105
Veikob писав(ла):
babac, ну как успехи с постройкой bldc? Я тоже хочу сделать апгрейд своего Т4, а то мой ДС6,3 очень быстро дохнет. Уже 2 раза горел коллектор. Езжу на 120-130В, а значит чтобы юзать жвижок в номинале, это около 13 квт нагрузки. Для 1,6-1,7 тонн массы этого маловато. Мне нужно 20-25 квт номинала + кратковременный перегруз. Можем такой сделать?

Тоже думаю купил бы такой но на 96 или 108В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43700Повідомлення 10 жовт 2017, 14:27 
Не в мережі

Звідки: Житомир
Дякував (ла) 1 Подякували 7
mr.Dream писав(ла):
От дивуюсь. Зацікавив мене мотор з останнього посилання. Просто казка. 40кВт, 6,4кг. ЩО трохи навіть легше, ніж голденмоторовський 3кВт дисковий мотор. А потім починаю читати характеристики...
45мОм... проти 26мОм в голдена. Про які 40кВт може йти мова? При 400А в ньому буде виділятись 400*400*0,045=7,2кВт тепла. Куди його дівати або на скільки часу хватить мотора? Ясне діло, що розрахований він на відкриту експлуатацію в польоті. В авто його просто не охолодити. Так що не варто вестись на красиві циферки :)

Насколько я вижу: RESISTANCE (mOhm): .45. Т.е. (0.00045Ом) 72Вт в тепло при пике. Вполне приемлемо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43701Повідомлення 10 жовт 2017, 14:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Eugeniy79 писав(ла):
Veikob писав(ла):
babac, ну как успехи с постройкой bldc? Я тоже хочу сделать апгрейд своего Т4, а то мой ДС6,3 очень быстро дохнет. Уже 2 раза горел коллектор. Езжу на 120-130В, а значит чтобы юзать жвижок в номинале, это около 13 квт нагрузки. Для 1,6-1,7 тонн массы этого маловато. Мне нужно 20-25 квт номинала + кратковременный перегруз. Можем такой сделать?

Тоже думаю купил бы такой но на 96 или 108В.

На данний момент як по мені такий мотор можна получить перемотав ліфовский на меншу напругу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43722Повідомлення 10 жовт 2017, 21:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Kvan писав(ла):
Насколько я вижу: RESISTANCE (mOhm): .45. Т.е. (0.00045Ом) 72Вт в тепло при пике. Вполне приемлемо.

А це вже цікаво. Крапки я не помітив Хоча насторожує не менше.
що таке 0,45мОм?
мідь має опір 17мОм на погонний метр січенням 1мм2.
Візьмемо, ну нехай 20мм2 сечення обмотки, в чому я особисто сумніваюсь, виходячи з фото. Виглядає "тонко".
17/20=0,85Ом - стільки має провід січенням 20мм2 довжиною 1 метр.
Ну нехай там трикутник, тому опір в 1,5 разів менший або у стільки довжина більша.
Навіть якщо там по одному виткові, 0,8м не хватить на одну фазну обмотку, мені так здається :) Там по 12 зубів статора на фазу, ширини я не знаю, але нехай 50мм є. То тільки на "вверх-вниз" піде 1,2 метра... а з другого боку, номінальний струм там 178А, що дасть менше 15ти ват тепла в міді, що зовсім мало порівняно з його "потужністю".
В двигунах, які працюють в установленому режимі втрати в міді і залізі мають співвідношення 1:1 (вентилятори і т.д.) В тяговому моторі (для транспорту) ці співвідношення приблизно 1:4-1:2 (запас по перевантаженню), тоді досягається максимальний ККД. І якщо взяти його ккд 88% при номіналі в 21кВт, то в тепло "має піти" 2,5кВт, з них 15Вт на міді, що не логічно)))
Ніодин "чупасос" не справиться :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43733Повідомлення 11 жовт 2017, 08:04 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 124 Подякували 174
Хочу електротранспорт: ВАЗ 2105
Цитата:
не знаю, але нехай 50мм є. То тільки на "вверх-вниз" піде 1,2 метра.

Мені чомусь здаеться, що ви путаєте одиниці вимірювання, тому що 1,2 метра дорівнює 1200 мм/50мм/2= як мінімум 10 витків, але як ви вже помітили то вони там просто не помістяться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43745Повідомлення 11 жовт 2017, 11:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Eugeniy79 писав(ла):
Цитата:
не знаю, але нехай 50мм є. То тільки на "вверх-вниз" піде 1,2 метра.

Мені чомусь здаеться, що ви путаєте одиниці вимірювання, тому що 1,2 метра дорівнює 1200 мм/50мм/2= як мінімум 10 витків, але як ви вже помітили то вони там просто не помістяться.

Я мав на увазі по одному витку на зуб, а всього там 36 зубів, по 12 на фазу.
та й ціна негуманна в мотора :) нема там чому коштувати стільки

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 94 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group