Для повної колекції, викладаю всі фото, що є в мене, в тому числі і в розібраному вигляді.
В кого лімітований інет, попереджую, повні фото займають 1-2 Мб.Етикетка:
Загальний вигляд:
Розбираємо:
Якір + передня кришка.
Обмотки збудження.
Передня кришка з електромагнітом, і без нього.
щіточний вузел:
Лишні деталі, які для мого випадку абсолютно не потрібні.
В цьому двигуні для чогось ще був гальмівний механізм.
зверху мотора був прикріплений шток, а в середині електромагніт для відведення гальмівного диску при роботі.
На перших фото видно роз*єм ШР, куди приєднується живлення, так от: два товщих штирі - це якір.
один тонкий - обмотка збудження, інший - обмотка гальмівного електромагніта. Інші кінці цих обмоток наглухо з*єднані з корпусом.
І я не зовсім зрозумів, чи вони вмикаються послідовно, таким чином двигун відразу розблоковується, як тільки подається збудження.
Або ж корпус використовувався як ще один контакт, і тоді виходить що ці обмотки можна було включати незалежно...
Крім того гальма розблоковувалися в ручну за допомогою штока, що знаходився зверху.
Для мого випадку всі ці прибамбаси зовсім не потрібні, я це все просто познімав, трохи полекшивши двигун
І ще одне досить важливе: на ті шліци що на даному моторі, підходить диск щеплення зається від 8-ки, чи 9-ки, стає як рідний.
Так шо проблем з виготовленням перехідника немає, беремо будь який убитий диск, відрізаємо лишне, а далі чіпляємо до нього все що можна придумати.