Поточний час: 28 бер 2024, 16:55

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30640Повідомлення 03 груд 2016, 22:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30649Повідомлення 04 груд 2016, 08:20 
Голова клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
irde писав(ла):
А у него кириллица есть? Или там графический экран - даёшь изображение в виде картинки?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30652Повідомлення 04 груд 2016, 08:49 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
mr.Dream писав(ла):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)
Да я сам противник этого метода, но у меня дешевый миниконтроллер и вольтметр потребляет 10-15 ма, пока все норм.

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30702Повідомлення 04 груд 2016, 21:20 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 49 Подякували 140
Мій електротранспорт: Электроскутер 60v 60ah
Хочу електротранспорт: Устраивает тот, что есть!)
Stalker_W писав(ла):
Ссылку в студию! Или маркировку такого экрана.

Если во время просмотра нажать кнопку с логотипом ютуба- перейдете на оригинал видео, где под ним все файлы проекта и ссылки на компоненты!)

_________________
Trance - forever!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30714Повідомлення 04 груд 2016, 23:57 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 34 Подякували 92
mr.Dream писав(ла):
Живити будь що від 5В шини контролера не є добре, так як порушується баланс між гасящим резистором і лінійним стабілізатором лм317 (типова схема більшості контролерів). Вони розраховані на певний діапазон навантажень (типово - 30-60мА). Якщо дати більше навантаження, вся напруга може втікти на резистор і на виході буде "голодання", менша напруга на драйверах ключів, їх недовідкривання і бабах) якщо кілька мА - не критично. Хоча, були унікали, що намагались заряджати телефони і живити світлодіодні фари звідти. Закінчувалось не дуже добре :)

Якщо чесно не разу не заглядував в схему велоконтроллерів але навіть не можу уявити як коло живленя 5 вольт може вплинути на живлення драйверів силових транзисторів? 8O :?

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30715Повідомлення 05 груд 2016, 01:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
MiViK
В контролері двоступінчати лінійний (переважно) стабілізатор. З напруги батареї з допомогою лм317 і баластного резистора робиться 12-15В для драйвері, а з цієї напруги - вже 5В для живлення процесора. Але оскільки специфіка ЛМ317 така, що різниця вхідної і вихідної напруги (падіння на самому стабілізаторі) не має перевищувати 39В, але не менше 3В, ставлять додатковий резистор послідовно, щоби трохи "збити" напругу, знаючи струм споживання. Так, як струм однаковий на всьому діапазоні батареї, то і падіння на резисторі буде завжди однаковим.
Візьмемо для прикладу контролер 12фетів. В робочому режимі він споживає приблизно 50мА. Резистор там стоїть 333Ом (3 шт по 1кОм впаралель), то на резисторі падає коло 17В. Коли акум повністю заряджений (14S * 4.20), це буде 58,8В.
58-12-17=29В на ЛМці.
Повністю розряджений акум це 2,75*14=38,5. 38,5-12-17=9,5В на ЛМці.
А тепер додамо трохи навантаження, всього лиш 20мА - один світлодіод 5мм))
0,07*333=23,31В на резисторі.
Отже, 38,5-12-23,3=3,2В. Впритик до робочого падіння на стабілізаторі. А якщо включимо 40мА "всього"?
333*0,09=30В на резисторі.
38,5-30-3(бо менше ЛМка не зможе)=5,5В лише на затвори піде. А на верхні ключі і того менше через бустрап. Лінійний режим, перегрів, коротке, бабах!
І це на прикладі 48В контролера. При 60В там стоїть 1кОм, і чутливість до навантаження втричі вища :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30737Повідомлення 05 груд 2016, 15:12 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 34 Подякували 92
Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30745Повідомлення 05 груд 2016, 21:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
MiViK писав(ла):
Якщо драйвери живляться через лінійний стабілізатор то як реалізована розв'язка живлення драйверів нижнього і верхніх плечей трифазного моста?

Бутстрепна схема. Коли нижній ключ відкритий (прибитий до мінуса) - бутстрепний конденсатор заряджається через діод. Коли нижній закривається, драйвер дає дозвіл на розряд бутстрепного конденсатора на затвор верхнього ключа, верхній ключ відкривається, і тягне за собою "плаваюче" живлення (конденсатор) таким чином, що +кондденсатора на ~12В вище напруги батареї :) Потім ключ закривається і цикл повторюється.

Зображення

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30746Повідомлення 05 груд 2016, 22:31 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 34 Подякували 92
Почав уже був писати про неможливість генерування ШИМ синусоїди драйверами з бустрепним живленням після чого згадав що велоконтроллерам синусоїда не потрібна... Та всеодно конструкторів які ставлять двуступеневі лінійні стабілізатори з баластним резистором треба відстрілювати.

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30753Повідомлення 06 груд 2016, 00:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
MiViK
Чому на вашу думку це не можливо? Бутстрапу все рівно форма сигналу. ЙОму головне, щоби в певні моменти середня точка моста "торкалась" мінуса. А синус - всього лиш наслідок змінної широтно-імпульсної модуліції по тригонометричному закону.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#30754Повідомлення 06 груд 2016, 01:08 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 34 Подякували 92
Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

_________________
Знание приумножает скорбь и увеличивает размер исходного кода.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#39260Повідомлення 19 лип 2017, 14:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 5 Подякували 24
voraks писав(ла):
Сделал небольшой тюнинг прототипа электровела для полиции: добавил вольтметр и безпроводной велокомпьютер
Додаткові файли:
IMG_20160525_175755.jpg

Додаткові файли:
IMG_20160525_175723.jpg


Искал как раз что-то подобное. Технологией изготовления не поделитесь?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#39262Повідомлення 19 лип 2017, 15:03 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Технология не хитрая: нехитрый инструмент, правильные руки + усидчивость, т.к. работа почти ювелирная с подгонкой элементов.

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#39267Повідомлення 19 лип 2017, 16:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
MiViK писав(ла):
Помиляєтеся. Коли ШИМ формує верхню півхвилю синусоїди верхнє плече робить від декількох десятків до сотень циклів відкривання закривання тоді як нижній ключ закритий що означає вісутніть заряджання бустрепного конденсатора.

Даже если все так как вы описали, то в цикле ШИМ, после закрытия верхнего ключа, происходит выброс энергии накопленной в индуктивности обмотки, и амплитудно оно упирается в диод нижнего закрытого ключа, чем и обеспечивает зарядку бусстрепного конденсатора.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вольтметр для электровела
#39289Повідомлення 20 лип 2017, 19:43 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Несмотря ни на что, мой вольтметр запитан от +5 контроллера и уже более года никаких проблем. Контроллер марк2. АКБ - литий 74В номинал (20s).

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group