Поточний час: 19 квіт 2024, 09:43

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Покупець повинен чітко назвати тему (наприклад, "Куплю контролер 2-3 кВт"). У повідомленні бажано вказати необхідні технічні характеристики та діапазон цін. Повідомлення з назвами типу "Допоможіть!" і все видалятимуться без попереджень.


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: ДВ-1100
#48Повідомлення 07 трав 2010, 11:38 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Потужність - 1100 Вт
Напруга - 27 В
Струм - 40 А
Збудження - незалежне

Додаткові файли:
60526348832841077291.jpg
60526348832841077291.jpg [ 149.34 КБ | Переглядів: 11464 ]


Додаткові файли:
09090576539582448642.jpg
09090576539582448642.jpg [ 211.81 КБ | Переглядів: 11464 ]


Додаткові файли:
40020108880415756066.jpg
40020108880415756066.jpg [ 234.54 КБ | Переглядів: 11464 ]

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: DB1100
#387Повідомлення 17 лип 2011, 12:38 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Для повної колекції, викладаю всі фото, що є в мене, в тому числі і в розібраному вигляді.
В кого лімітований інет, попереджую, повні фото займають 1-2 Мб.
Етикетка:
Зображення
Загальний вигляд:
Зображення Зображення Зображення
Зображення Зображення Зображення
Розбираємо:
Якір + передня кришка.
Зображення
Обмотки збудження.
Зображення Зображення
Передня кришка з електромагнітом, і без нього.
Зображення Зображення
щіточний вузел:
Зображення

Лишні деталі, які для мого випадку абсолютно не потрібні.
Зображення

В цьому двигуні для чогось ще був гальмівний механізм.
зверху мотора був прикріплений шток, а в середині електромагніт для відведення гальмівного диску при роботі.
На перших фото видно роз*єм ШР, куди приєднується живлення, так от: два товщих штирі - це якір.
один тонкий - обмотка збудження, інший - обмотка гальмівного електромагніта. Інші кінці цих обмоток наглухо з*єднані з корпусом.
І я не зовсім зрозумів, чи вони вмикаються послідовно, таким чином двигун відразу розблоковується, як тільки подається збудження.
Або ж корпус використовувався як ще один контакт, і тоді виходить що ці обмотки можна було включати незалежно...
Крім того гальма розблоковувалися в ручну за допомогою штока, що знаходився зверху.
Для мого випадку всі ці прибамбаси зовсім не потрібні, я це все просто познімав, трохи полекшивши двигун :)

І ще одне досить важливе: на ті шліци що на даному моторі, підходить диск щеплення зається від 8-ки, чи 9-ки, стає як рідний.
Так шо проблем з виготовленням перехідника немає, беремо будь який убитий диск, відрізаємо лишне, а далі чіпляємо до нього все що можна придумати.

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Востаннє редагувалось Maestro 17 лип 2011, 22:11, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: DB1100
#389Повідомлення 17 лип 2011, 13:10 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Прохання до адміністрації:
може перейменувати назву теми у відповідний кириличний варіант: "ДВ-1100".

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: DB1100
#395Повідомлення 18 лип 2011, 15:42 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Maestro писав(ла):
Прохання до адміністрації:
може перейменувати назву теми у відповідний кириличний варіант: "ДВ-1100".

Зроблено

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#413Повідомлення 28 лип 2011, 20:51 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Што крутил этот двиг? Для погрузчика вроде слабоват. У меня на работе есть движки для погрузчиков, с отверстием в валу под жигулёвский(вроде бы) первичный вал коробки передач. Самый мелкий кажется 3,5квт. Ещё есть на 5квт. Тип у них, если память не изменяет: 3дн40
И ещё какие-то на 3,6 и 6,3 квт.
Но этот как-то маловат для машины. Думаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#416Повідомлення 29 лип 2011, 11:51 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Litvin писав(ла):
Но этот как-то маловат для машины. Думаю.

Смотря какая машина. :)
Если детская - то можно асфальт шлифовать...
Для "взрослой" - нужно не менее 6 кВт. 6 - это "внатяг".

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#417Повідомлення 30 лип 2011, 00:38 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
За моїми відомостями, це якийсь танковий двигун.
як на мене непогано підійде для конверсії скутера.

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#4171Повідомлення 19 серп 2014, 21:40 
Не в мережі

Звідки: Полтава
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Хотів я його вчора підключити та не вийшло. Давав напругу на два товстих. Іскра йде а не крутить. Чи поки я гальма з нього не витягну нічого не вийде?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#4172Повідомлення 20 серп 2014, 06:03 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Это моторчик автолебедки. Включать надо, одновременно с якорем, и обмотку ОВ и тормозную (растормаживающую).
.... И , детальнее разберитесь с выводами: Звоняться ли якорные с массой? Возможны варианты. И, ОВ, один ли вывод?
....Однако, не думаю, что этот мотор, предназначенный на кратковременную работу, может быть тяговым для ЭТС.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#4179Повідомлення 20 серп 2014, 13:22 
Не в мережі

Звідки: Полтава
Дякував (ла) 5 Подякували 0
Михалыч писав(ла):
Это моторчик автолебедки. Включать надо, одновременно с якорем, и обмотку ОВ и тормозную (растормаживающую).
.... И , детальнее разберитесь с выводами: Звоняться ли якорные с массой? Возможны варианты. И, ОВ, один ли вывод?
....Однако, не думаю, что этот мотор, предназначенный на кратковременную работу, может быть тяговым для ЭТС.


це значить мені потрібно подати на два товстих 24В та на два тонких 24В? чи на два товстих та на один тонкий та масу?, тестера немає під рукою, з'явиться тільки через пару днів а хотілось запустити цього монстра :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#4180Повідомлення 20 серп 2014, 14:01 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Да, прозвоните на искру. Если оба толстых идут на щетки якоря , а их противоположные -на массу? ......, то , оба толстых -это + , но , для тяги, + на оба,
а для Обратной подмотки троса, + на один конец - ускоренная подмотка на ХХ., при переключении полярности на ОВ. Это , если по уму. А как там - не знаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#4198Повідомлення 21 серп 2014, 10:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Згадав!
Два товстих штиря в роз"ємі йдуть на ротор.
а два тонких ідуть кожен окремо на обмотку збудження і на магнітне гально.
інші кінці цих обмоток посаджені на корпус.

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#7370Повідомлення 06 лют 2015, 14:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 263 Подякували 127
у меня есть похожий двигатель Д-1100, на нём три провода, два толстых и один тонкий.

Крутит бешено, на 12 вольтах его затормозить отвёрткой или плоскогубцами нереально)))
Зображення

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#17924Повідомлення 11 лют 2016, 12:17 
Секретар клубу
В мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
А вот мой мотор
Додаткові файли:
10-02-16_1543.jpg
10-02-16_1543.jpg [ 226.32 КБ | Переглядів: 7288 ]


И рекомендации моего наставника
"Да, 2 тонких вывода идут на параллельную ОВ и на тормозную обмотку.
Зря резину тянешь. Давно бы разобрал , тормоз выкинул, а на тормозной диск приварил( приклепал ) лопатки. Получилась бы крыльчатка обдува.
А , со стороны коллектора , несколько отверстий , обеспечили бы отвод тепла. Иначе- этот мотор для " вокруг дома"."

Жду выходных и вдохновения.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ДВ-1100
#17980Повідомлення 12 лют 2016, 16:06 
Секретар клубу
В мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
После похода в гараж сделал некоторые проверки.

На ШР разьеме контакты 1-4 (рабочая обмотка) для управления направлением вращения мотора низкое оммическое сопротивление близкое к КЗ (изолирована от клемм 2 и 3 и корпуса).

клемма 1 звонится на клемму 4.
клемма 2 звонится на корпус и на клемму 3.
клемма 3 звонится на корпус и на клемму 2.
клемма 4 звонится на клемму 1.

Буду распаивать разъем по новому и снова пробовать пуск мотора.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group