Поточний час: 28 бер 2024, 18:37

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43787Повідомлення 12 жовт 2017, 07:54 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Демпфер, сподіваюсь, від якогось дизелька?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43790Повідомлення 12 жовт 2017, 08:25 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Denis писав(ла):
Демпфер, сподіваюсь, від якогось дизелька?

НЕ :) от ВАЗа, просто из за того що підходе по шліцевій чястині на первічний вал


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43843Повідомлення 12 жовт 2017, 19:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Виїхав я таки сьогодні!! Скажу так, динаміка класна мені сподобалось, набагато краще чим було, по розходу не ясно бо весь чяс наступав на педальку, но моя 5-та передачя після 30км/ч виє на всю вулицю, реально стидно їхать, так що завтра заново розбираю КПП :( от такі будні самодельщика :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43863Повідомлення 13 жовт 2017, 06:05 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доповню. Пікова потужність яку зафіксував була 25кВт, но батарея на половину розряжена, а так должно буть 27-28кВт, пробував відключав великий мотор і їздив тільки на малому(який при цьому щей крутив "паразіта" великого) при використанні КПП цілком достатьно для пересування на роботу в магазин, трогаїться навіть з п'ятої передачі (передаточне в суммі з ГП 2,9) вага авто близько 700кг мотор 13кг. На тепер динаміка з місця схожа з моею другою машиною рено лагуна 1.8 (120л.с) максималка правда 70км.ч , но мені її достатьньо, пока :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43914Повідомлення 13 жовт 2017, 12:12 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
babac писав(ла):
По моторам на обох метал 0.30, максимальні обороти обох будуть схожі, но разна кількість полюсів і магнітів.


у вас в моторах неправильная магнитная система.
в зазорах магнитная индукция должна быть повыше, а у вас (по фото) сердечники расширяются к внешнему диаметру, что плохо, зато ближе к центру у вас наоборот, сильная концентрация магн.индукции.
Форма паза должна быть примерно такая:
Зображення
Зображення
расчеты размеров паза можно посмотреть например тут: http://sprav2.dvigatel.org/robm.html

и загляните в тему "вентильные двигатели":
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... #msg685819
и вот:
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... c=8472.126
и "плоский мотор":
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=25116.0
кстати, плоский мотор удобно масштабировать : два-три мотора на одном валу с разным числом полюсов, получается неплохо.

и про "вентильно-индукторные" моторы есть неплохая презентация:
http://docplayer.ru/27449282-Soderzhani ... m-mei.html
традиционные методы проектирования не годятся
посмотрите про "Двумерное поле с переменной полюсностью" :winken:
( Синхронный двигатель с гибридным возбуждением )
это может решить проблему применения одного мотора вместо двух.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43919Повідомлення 13 жовт 2017, 13:26 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Про форму паза я Вам уже писав де говорильсь про магнитні линзи, понімаю що було б кряще наоборот но в Outrunner це не реально реалізувать


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43922Повідомлення 13 жовт 2017, 14:14 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
babac писав(ла):
було б кряще наоборот но в Outrunner це не реально реалізувать

просто нарисуйте в Автокаде :) после того как сечения просчитаете.
так как должно быть.
все равно реальный мотор отличается от "идеально рассчитанного", мелочи можно за счет контроллера управления исправить.

кстати вопрос: вы металл для набора пластин где и почем брали ?

и совет: если резать металл не так как вы - целым кольцом сразу а кусочками, с последующим сбором на стапеле и проваркой-схваткой в целом, то расход металла можно в разы уменьшить - а это цена мотора уменьшится за счет отходов с пластин :winken:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43979Повідомлення 14 жовт 2017, 20:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
в вышесказанном на счет формы зуба согласен с Алексом полностью
а вот это
Alex_Soroka писав(ла):
и совет: если резать металл не так как вы - целым кольцом сразу а кусочками, с последующим сбором на стапеле и проваркой-схваткой в целом, то расход металла можно в разы уменьшить - а это цена мотора уменьшится за счет отходов с пластин :winken:

сто пудов лучше не делать)себестоимость не уменьшится за счет увеличения времени и количества операций сборки.качество упадет,характеристики ухудшатся,
немного уменьшится размер вложений в мотор,но это копейки,китайцы так даже не делают) не говоря уже о немцах)

если хотите.могу помочь нарисовать пластину для вашего мотора.ну чтобы вам потом резали по этому файлу,
да и думаю плазмой лучше не резать,по идее температурное воздействие не есть хорошо для трансформаторной стали,да и покрытие ж там на ней есть изоляционное да и обработки после нее (плазмы) много...
лучше гидроабразивом,ну или штамп сделать...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43980Повідомлення 14 жовт 2017, 21:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Можна узнать цену виготовлення 130-140шт пластин гідроабразивним методом ? Лазерной резкой близько 200$ :) І це тільки порізать !!!
Тому і ріжу плазмой після якої нада дочищять края, про форму зуба уже писав вище


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43981Повідомлення 14 жовт 2017, 21:34 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
какая длина реза на одной пластине?

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43988Повідомлення 15 жовт 2017, 06:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Близько 2,6метра


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43996Повідомлення 15 жовт 2017, 10:55 
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 73 Подякували 2
Нещодавно мониторив ціни на порізку ел.-тех. сталі різними методами (лазер, гідроабразив, електроерозія). Гідроабразивна різка - ціна п.м прямого різу чорного металу товщиною 0-1мм від 25-30грн. За кривізну доплата. Ваш набор порізати 8-10тис. Але якщо міцно склеїти з пластин сендвічі товщиною 4мм, можна вдвічі дешевше порізати (ціна 50-150грн п.м. в залежності від чистоти різу). Не кожна контора за сендвіч береться. Це з досвіду моїх пошуків.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43997Повідомлення 15 жовт 2017, 11:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев , Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Если сендвичем то можно даже на любительской CNC профрезеровать .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43998Повідомлення 15 жовт 2017, 12:08 
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 73 Подякували 2
Згоден. Тоді можна і товщій сендвіч зробити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44010Повідомлення 15 жовт 2017, 15:47 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Vig писав(ла):
Если сендвичем то можно даже на любительской CNC профрезеровать .

Сомніваюсь, метал дуже твердий і крихкий, легко тріскаеться


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 105


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group