lu4 писав(ла):
babac писав(ла):
Доповню. Я не продаю просто двигун без інформації як і куди його хотять поставить, і як потом використовувать, товар специфічний і для того щоб получить гарний результат потрібно знать і порадить всі нюанси.
Поки що було виготовленно всього 5 двигунів (2 з яких у мене) про якесь серійне виробництво поки не йдеться, народ мало робе якісь саморобки, попит дуже малий, а якщо і роблять то чясто підтримують китайского виробника, так і живем
Просто есть хоть какая то конкретика - от чего то можно одтолкнуться. А то у всех только соображения.
А вот касательно ТХ то желательно иметь мотор 7-10кВт долговременно с пиком в 20-25кВт, оборотами 3,5 - 4 тьіс об.мин и єфективностью системтьі (контролер+мотор) 85%. Напрядение АКБ = 75-120В. Из желаемого -водяное охлаждение
Для себе розглядаю МК 2 х 8000 Вт(пік 12000Вт) , 350Нм , кіт на алі =3000$( 2 двигуни+2 контролера+електронна педаль)+?? розмитнення , охолодження повітря
Моє авто Джілі Емгранд Х7 ( копія рав-4 2008 , передній привід)
+5Квт*годин батарейок приблизно 800$ ( якщо будуть то від Гріші , там суперові параметри в піку до 50Квт , мені вистарчить і 24)
На виході надіюсь отримати проміжний варіант між чистим ДВС і чистим Е-каром
30 км - чистий пробіг від електрики
рекуперація при ввімкнутому ДВС ( міський цикл псевдо автомат 3-4 передача) , заміський цикл псевдоавтомат 3-5 передача)
Якщо варіант покаже життєздатність , можна буде переходити і до чистого Е-кару , шляхом знімання ДВС.