Поточний час: 28 бер 2024, 20:30

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 52 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#41048Повідомлення 23 серп 2017, 13:36 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Власне, сабж
KLS7230S,24V-72V,300A,Sinusoidal Brushless Motor Controller
"новий, в целофані" :)
Синусний контролер з номінальною потужністю 3кВт, але колосальним запасом по перевантаженню (було зафіксовано на ватметрі 17кВт - 84В 210А батарейного!)
Обмеження фазного і батарейного струму можна налаштувати від 20% до 100%, також дуже гнучкі настройки ручки газу і рекуперації (час наростання/спадання, максимальне значення, діапазон), підтримує аналогову рекуперацію (потрібні тормозні ручки з датчиком хола, як в ручці газу), і дискретну (мікрик, кнопка), рекуперація "до нуля", причому в батарею вертається енергія ще десь при 3-4км/год :)

Працює в діапазоні напруг 18-90В (штатний режим), в програмі можна встановити обмеження по верхній і нижній напругах для захисту акумулятора, ну або довіряти БМС :)
Піковий струм - 300А (20 секунд), довготривалий 120А.
Досить маленький корпус для такої гігантської потужності. 30(!) мосфетів розташовані в 4 ряди, припаяні до підложки радіатора, а не прикручені, що забезпечує майже ідеальний тепловідвід. Має вмонтований термодатчик та підтримує термодатчик мотора, пороги виставляються в програмі.
Фазні і батарейні проводи в тефлоновій ізоляції загальним січенням ~10 квадратів (6+4 впаралель)

Комплектація:
- контролер
- комплект відповідних роз'ємів з клемами
- перетворювач інтерфейсів SM-4A to DB9(RS232) converter

Бонуси:
- кабель для підключення до ПК
Standard USB to RS232 Converter
- блютус адаптер для підключення до мобільних пристроїв
Bluetooth converter

Перед відправкою можу "прошити" автодетект, обмеження по струму.
Ціна за "повний фарш" 210 доларів.
В наявності є кілька штук.
Реальні фото скину увечері.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41053Повідомлення 23 серп 2017, 14:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
..."18-90В (штатний режим) "... это у Вас оригинал?

Такой же на "али" на такие напруги не способен?
Додаткові файли:
Screenshot_20170823-154907.png
Screenshot_20170823-154907.png [ 273.21 КБ | Переглядів: 11114 ]


https://m.fr.aliexpress.com/s/item/3281 ... Z#autostay


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41054Повідомлення 23 серп 2017, 15:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Такой же, как на али ) только доставку учтите)) и 99% растаможку )
а так же "9. по умолчанию не включая bluetooth," {O_0}


Додаткові файли:
dostavka.JPG
dostavka.JPG [ 32.66 КБ | Переглядів: 11106 ]

_________________
моя Smart BMS
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41060Повідомлення 23 серп 2017, 16:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
У мене зараз 2 таких возять авто, а починав з одного так відкатав більш чим пів року, при обмеженні в 75% по батарейному струмі брав з батареї 175А, дуже ними задоволений, но спалить при програмуванні дуже просто :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41361Повідомлення 30 серп 2017, 10:47 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Може кому буде цікаво або корисно, наробив "знімків" з програми конфігурації з заводськими настройками.
Підключений лише до ПК, і лише слаботочка. Тому холл еррор і напруги нема :)


Додаткові файли:
vehicle.PNG
vehicle.PNG [ 96.42 КБ | Переглядів: 10989 ]
motor.PNG
motor.PNG [ 90.67 КБ | Переглядів: 10989 ]
control.PNG
control.PNG [ 86.68 КБ | Переглядів: 10989 ]
com.PNG
com.PNG [ 80.06 КБ | Переглядів: 10989 ]
monitor.PNG
monitor.PNG [ 90.25 КБ | Переглядів: 10989 ]

_________________
моя Smart BMS
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41381Повідомлення 30 серп 2017, 12:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
mr.Dream , а где то есть описание ( расшифровка) каждой опции на вкладках ?
или наугад ставить значения ? :)

В моем KBS72181 хотя бы краткое описание есть , можно как то догадаться о чем речь.
Додаткові файли:
2017-08-30 13 29 50.jpg
2017-08-30 13 29 50.jpg [ 84.52 КБ | Переглядів: 10972 ]

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41382Повідомлення 30 серп 2017, 13:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Основні функції, якщо поставити курсор, внизу появляється підказка. Розширені функції (ну майже всі) описані в мануалі. А котрі не описані - краще не чіпати :) Ну я от експериментував з регулятом Ki Kp, хотів закрутити мотор трохи швидше. Поки нічого не вийшло. При одних значеннях - мотор "тупив", розганявся в'яло, на малих обертах споживав більше струму, ніж зазвичай, але крутився дуже плавно. Так розумію, що ШИМ на всі три фази поступав для крутіння полем, але "трохи забагато". При інших параметрах дуже різко все стартувало, аж занадто. Вернув до заводських, аби чого не натворити )

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42160Повідомлення 13 вер 2017, 13:08 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Приобрел не так давно, использовал с 5 квт колесом вольты. запрограммировал с андроида. Результатом доволен. Спасибо продавцу за помошь и поддержку в покупке и настроике.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#44314Повідомлення 20 жовт 2017, 20:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Підніму тему вверх. Може хтось дозрів до дорослого контролера на легкий транспорт за дитячою ціною :) Є ще пару штук.
п.с. ніяк руки не доходять зняти відео плавності управління - для скептиків :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#44315Повідомлення 20 жовт 2017, 21:50 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
mr.Dream,
а ви вже зняли обмеження батарейного струму та струму мотору на своєму байку? У вас цей контроллер зараз, так?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#44317Повідомлення 20 жовт 2017, 23:33 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
zloitapok, боюсь перевернутись :) тому фазний в мене 80% і батарейний 30 здається. Успішно долає круті підйоми з повною масою 200кг (я + пасажирка). Та й ручку газу я зробив "в'ялою".
Як на мене, кращий контролер, який я пробував. Інфінеони зі своїм ривком на старті близько не стояли :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#44329Повідомлення 21 жовт 2017, 11:16 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
mr.Dream писав(ла):
zloitapok, боюсь перевернутись :) тому фазний в мене 80% і батарейний 30 здається. Успішно долає круті підйоми з повною масою 200кг (я + пасажирка). Та й ручку газу я зробив "в'ялою".
Як на мене, кращий контролер, який я пробував. Інфінеони зі своїм ривком на старті близько не стояли :)


В мене зараз контроллер стоїть, який на третину слабше від KLS7230S, я поставив фазний та батарейний на 100%, але до перекидання там ще далеко. Мені лише один раз вдалось трохи підняти переднє колесо (десь на 10 см). Згадав, ви писали на рос форумі що в вас редукція 1:6, тому й крутний момент на колесі такий великий що перекидає. 25 Нм (максимальный крутний момент мотора) * 6 = 150 Нм. А взагалом, KLS-S дуже непоганий контроллер, але якщо юзати його для МК, то треба пару "S" додати в батку, щоб макс швидкість залишилась та сама що з контроллером на трапеції

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45223Повідомлення 08 лист 2017, 11:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
може хто задумав прокачати свого коня на наступні сезони, тому підніму темку :)
200$ контролер з кабелем до пк або +10$ з кабелем і блютузом.
все абсолютно нове, ніразу не використовувалось.
поможу з налаштуваннями і відповім на дурацькі запитання )

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45232Повідомлення 08 лист 2017, 16:32 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
mr.Dream писав(ла):

п.с. ніяк руки не доходять зняти відео плавності управління - для скептиків :)

ось. не судіть строго. приїхав щойно з податкової і вирішив нарешті зняти роботу контролера :)



_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45234Повідомлення 08 лист 2017, 16:55 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором


Оффтоп
отличный байк получился!


Контроллер тем хорош, что нет рывка в начале. Кому-то это может показаться странным, как же так, это ж вялый разгон. Он не вялый, а более предсказуемый чем на инфинеоне

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 52 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group