Поточний час: 28 бер 2024, 16:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#47755Повідомлення 10 груд 2017, 09:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
хех, шлях виявився дуже тернистим) але нарешті є нормальний результат :hurra:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48230Повідомлення 18 груд 2017, 18:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
Я в шоке от проделанной работы :o слов нет :bravo:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50753Повідомлення 27 січ 2018, 18:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Вирішив перебрати батарейку, так як в мене один пакет в зборці із 20s видає всього 14 ампер*годин із 20 :) жаба давить возити енергію, яку не зможу використати (лишню цеглу).
Заодно вирішив зробити максимально можливу напругу для контролера, а це 90В. Буде 26 пакетів. Відібрав кращі по ємності. Мінімум 19,2 а*г, максимум 19,6 )
Так, як пакети були зі зборки, і виводи крім того, що короткі, та ще й мідний - перфорований, придумав такий спосіб їх з'єднання: мідний обрізаю по самі помідори по саму перфорацію, облуджую з допомогою флюсу для пайки алюмінія/нікеля. Алюмінієвий зачищаю і кладу на нього вкручую болт в кількості 3 штуки М3 з пресшайбою. болти цинковані, отже не буде корозії з алюмінієм, та й цинк паяється добре. Паяти алюміній більше не буду, як показує практика, за два роки інтесивної екплуатації відвалюється через гальванічну пару. Трохи фото для розуміння:
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Мідна "мінусова" клема залуджена
eOL197446.jpg
eOL197446.jpg [ 135.09 КБ | Переглядів: 6203 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Перехідні пятачки з болтів для припайки
eOL197449.jpg
eOL197449.jpg [ 208.5 КБ | Переглядів: 6203 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Обрізка болтів
eOL277468.jpg
eOL277468.jpg [ 148.63 КБ | Переглядів: 6203 ]


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Примірка
eOL277463.jpg
eOL277463.jpg [ 306.28 КБ | Переглядів: 6203 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55685Повідомлення 05 квіт 2018, 01:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Продовження історії. На жаль, "живих" пакетів виявилось 24 лише. Один мав пробоїну знизу, а два "роздусив" - були трохи м'які, а коли я їх стягував двома площинами силою кіло 200, порозвертались з країв ) треба було не одразу зі всієї дурі крутити, а дати час на рекомбінацію газів під тиском (так, це працює, якщо стиснути злегка і малим струмом заряджати до номіналу).
Ще ось що цікаве помітив. Один пакет, який лежав майже 4 роки без діла, почав я заряджати всю батарею, і на ньому десь за годину напруга підросла з 3,28 до 3,40В. А через три години вже впала до 3,34 :) хоч і був він заряджений і виліз вкінці найперший, видно як "просинається" хімія після довгої сплячки ) Але тішить те, що не саморозрядився ))
Хочеться вже на свята мати на чому нормально їздити, а не боятись дати газу, щоби бмс відрубала на струмі в 80А через одну погану ячейку :)
Трохи фото:
Додаткові файли:
eIMG_20180404_133034.jpg
eIMG_20180404_133034.jpg [ 382.41 КБ | Переглядів: 6097 ]


Додаткові файли:
eIMG_20180404_151634.jpg
eIMG_20180404_151634.jpg [ 462.92 КБ | Переглядів: 6097 ]


Додаткові файли:
eIMG_20180404_183145.jpg
eIMG_20180404_183145.jpg [ 498.36 КБ | Переглядів: 6097 ]


Додаткові файли:
eIMG_20180404_183815.jpg
eIMG_20180404_183815.jpg [ 422.15 КБ | Переглядів: 6097 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55703Повідомлення 05 квіт 2018, 13:46 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
А силовые не тонкие для взрослых токов?
сколько там , 4 квадрата?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55709Повідомлення 05 квіт 2018, 17:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
А что им будет? У меня длительно 40-50А, кратковременно до 90, но в среднем ампер 25-35. Да, 4 квадрата. Преед этим вообще был кусок провода 2,5 от минуса батареи к ваттметру, забыл поменять по глупости и ничего )) даже не расплавило изоляцию.
А длина там короткая, даже если на всех проводах теряется 10-20Вт, при всей мощности это мелочи.

Установил на байк. Проехался. Нет, все таки добавлю еще два пакета )) Стал поприемистей. Хотя я все равно не любитель летать, просто хочу запас иметь ) прикольно это. А особенно, если раньше от 50 до 60 разгонялся уже вяло, то теперь до 60 прет хорошо. Разогнался сегодня до 73.
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Вся батарея сбалансировалась за ночь )
eIMG_20180405_155046.jpg
eIMG_20180405_155046.jpg [ 659.71 КБ | Переглядів: 6034 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68983Повідомлення 04 лист 2018, 20:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Бахмут
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Teslaped 3000w
Хочу електротранспорт: Victory
Да , с недостатком места в раме проблем совсем нет . Интересный проект. Спасибо что делитесь


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84287Повідомлення 06 черв 2019, 17:15 
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 8 Подякували 0
Мій електротранспорт: ebike
Хочу електротранспорт: emoto
вдохновляет {O_0}

_________________
Скромняга: 4квтч, мк мини крошка, 8квт мощи.
12.000 км на электро тяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84326Повідомлення 07 черв 2019, 07:42 
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 52 Подякували 157
mr.Dream писав(ла):
Додаткові файли:
eIMG_20180405_155046.jpg

А что за амортизаторы задние стоят, там воздух или муляж ?
Парой продавались и какая стоимость была ? Довольны ими ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84327Повідомлення 07 черв 2019, 07:43 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев,Соломенка
Дякував (ла) 9 Подякували 25
Мій електротранспорт: "Дракош" электроквадрик
Отето ты маньяк 8O


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#115373Повідомлення 18 лют 2021, 12:37 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
а тим часом мій драндулєт обзавівся двигуном QS 138 8)
Наразі працює з келлі клс7230 на налаштуваннями струмів 60 фазного і 40 батарейного.
Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 287.85 КБ | Переглядів: 4203 ]

Додаткові файли:
2.jpg
2.jpg [ 283.39 КБ | Переглядів: 4203 ]


Для коректної роботи двигуна з контролером прийшлось перекинути живлення холів на 12В.
Тому що Келлі чомусь живить датчики від 5В, а хоче значно вищий рівень для переключення логічних станів. З ДХ з відкритим колектором типу ss41 працює не залежно від напруги живлення, бо даний тип ДХ в момент спрацювання прижимає лінію до мінуса, а в інший момент "відпускає" і напруга підтягується резисторами підтяжки контролера до рівня 12В.
У 138му ж встановлений інший тип ДХ, з повноцінним (пуш-пул) виходом, який перемикає лінію або до мінуса або до напруги свого живлення, і цього не достатньо для коректної роботи з даним контролером. От такий лайф-хак :)

У двигуна чуть вище KV в порівнянні з GM HPM3000B. також значно вищий піковий крутний момент - 54 проти 25 ньютонметрів. Холостий струм також більший при однаковій напрузі. приблизно 500Вт проти 350. Розід сильно не змінився, але зате виросла максималка з 70 до 85. По моменту ще рано говорити, бо лише 60% фазного. Підсилю маятник і тоді добавлю.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118377Повідомлення 13 трав 2021, 14:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Сьогодні "отримав" новий шків, буду випробовувати.



_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118378Повідомлення 13 трав 2021, 14:07 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 78 Подякували 47
А можете сказати що за труби для рами? Який розмір? На око наче 20х20х2(або 3)?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118380Повідомлення 13 трав 2021, 15:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
dlutskov писав(ла):
А можете сказати що за труби для рами? Який розмір? На око наче 20х20х2(або 3)?


17*17*2

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118384Повідомлення 13 трав 2021, 16:29 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Необычный способ изготовления , но рациональный , заслуживающий внимания .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group