Поточний час: 28 бер 2024, 20:38

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52696Повідомлення 22 лют 2018, 20:22 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
А не фазный это ток-400а???Батарейный будет иметь меньшую величину.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52697Повідомлення 22 лют 2018, 20:29 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Ось параметри з ПДФ
Зображення

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52699Повідомлення 22 лют 2018, 20:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
budivelnik писав(ла):
Після серії не дуже приємних новин - зявилась приємна
Виявляється контролер KLS14401-8080IPS, 24V-144V, 400A, синусоїдальний BLDC Motor Controller - може по замовчуванню працювати з резольвером , просто в полі
Speed sensor typ - потрібно виставити параметр 3
Правда проблемка все одно є , так як максимальний вольтаж в нього 180Вольт максимальний ампераж 400А(30 сек) , і номінальний 160А
То чи не буде він заслабий
180В * 160А=28,8 Квт

Перестаньте мріяти.Не один келлі не підтримує резольвер.Тільки один різновид енкодера і д.х.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52700Повідомлення 22 лют 2018, 21:08 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Зображення
Зображення

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52702Повідомлення 22 лют 2018, 21:30 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
ну да,ай-пи-эс для резольвера,он только с ним и работает... не советую закладываться на максимальные параметры контроллера...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52709Повідомлення 22 лют 2018, 22:42 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52713Повідомлення 22 лют 2018, 23:00 
Творець електромобіля, член клубу
В мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52742Повідомлення 23 лют 2018, 10:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)

Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52744Повідомлення 23 лют 2018, 10:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Grigoriy.k писав(ла):
Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D
Уточніть
Що не підтримує Келліі?
Можливість подачі змінного струму потрібної частоти на обмотку , чи не реагує на отриманий результат після подачі ?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52767Повідомлення 23 лют 2018, 12:25 
Творець електромобіля, член клубу
В мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
budivelnik писав(ла):
Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)

Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт


Спасибо большое, мне где то попадалась информация, что на ситроен не 400 вольт система, а примерно 200. Ещё интересует примерный вес и размеры.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення:
#52768Повідомлення 23 лют 2018, 12:44 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Olaff писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Olaff писав(ла):
А какие изначально характеристики у этого ситроеновского привода? Интересует всё - мощность , момент, обороты, передаточное редуктора , напряжение (родное).
Напруга -400 Вольт
Потужність 27 КВт номінальна-37КВт максимальна
Обертів - 7500 об/хв
Момент -200НМ від 1200 до 2500 обертів
Передаточне редуктора- приблизно 7,5 (точно порахую пізніше по зубчикам)
Це двигун Бош SMG-180 , німці заявляють обертів-12800 , максималка-80КВт
Спасибо большое, мне где то попадалась информация, что на ситроен не 400 вольт система, а примерно 200. Ещё интересует примерный вес и размеры.
Там батарея 200В , але стоїть перетворювач на 400
Вага двигуна 32 кг , редуктора десь 15 , точні розміри зараз не скажу бо віддав двигун електрикам , в нього вал не крутився, десь за пару днів дадуть результат.
На око - 250 мм діаметр * 300 мм довжина без редуктора тільки двигун
В редуктора товщина приблизно 80-100 мм і за діаметр двигуна виступає вниз приблизно на 150 мм

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 23 лют 2018, 15:50, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52769Повідомлення 23 лют 2018, 12:57 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
budivelnik писав(ла):
Grigoriy.k писав(ла):
Еще раз повторюсь модель IPS работает только с магнитным энкодером .Револьвер которому нужно подавать на обмотку возбуждения сигнал переменного напряжения не важно какой частоты и скважности и тд.и тп.РАБОТАТЬ НЕ БУДЕТ! Келли не поддерживает.Графа есть но программы нет и не будет.ПРОВЕРЕНО ОПРОБОВАНО И ПОСПРАШЕВАНО :D
Уточніть
Що не підтримує Келліі?
Можливість подачі змінного струму потрібної частоти на обмотку , чи не реагує на отриманий результат після подачі ?

І перше і друге.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#52780Повідомлення 23 лют 2018, 15:48 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
З офіційного сайту Бош
3-фазний ПМСМ
210 мм х 242 мм
32 кг
198 НМ - піковий
94 НМ -на протязі години
80КВт - пік
45 Квт на протязі години
12000 обертів/хвилина
З цієї інформації можна вивести наступне
На напрузі в 180Вольт , максимальні оберти на максимальному моменті будуть до
180/400 х 12000=5400 обертів , при піковій потужності в 36Квт

ПС
Ви були праві , двигун довго був у воді , поки що враження що пацієнт швидше за все живий. а не мертвий, але до понеділка нічого конкретного сказати не можна буде
Зображення

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Geely Emgrand X7h
#53014Повідомлення 26 лют 2018, 14:16 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Прийшла відповідь з Китаю - контролер дійсно не підтримує датчики типу резольвер.
Але як завжди , погана новина заміняється відносно хорошою
Двигун повністю розібраний , пошкоджень крім закисань і ражавчини не видно , обмотка не закоротила.
Зображення
Зображення
Зображення
Може хтось підкаже
1 Як перевірити чи не перегріті магніти
2 Підкажіть де можна купити трьохсекторний датчик хола, або датчик синус/косинус.
Доступ до валу (ротора) вільний. а тому можна встановити все що завгодно з габаритними розмірами 100-150 мм діаметру на 30-70 мм товщини ( при потребі з допомогою танців з бубном можна встановити і більш габаритні пристрої)

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#53017Повідомлення 26 лют 2018, 14:37 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 245
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
обычные ss41 купить, поставить три штуки под 120 градусов и всё!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group