Поточний час: 29 бер 2024, 00:35

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Проблема з Ford Connect AGV
#5337Повідомлення 09 лист 2014, 12:18 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Доброго дня! Місяць назад у Голландії придбали електромобіль на базі Ford Transit Connect, 2011 року випуску, двигун потужністю 86 кВт, абревіатура (на передній решітці) – AGV, сам блок та мотор з водяним охолодженням, VIN – WFOUXXTTPUAJ32869, блок управління зарядом батарей – BRUSA NLG513, номер на блоці управління – ХВ.851.024 00 042, коробка (чи редуктор) – Borg Warner. Проїхали ми на ньому десь 10 км. потім він декілька днів простояв у гаражі і ми на ньому не виїжджали. Вирішили виїхати - сів 12 Вольтовий акумулятор, поставили на ніч на зарядку. На наступний день поставили його (акумулятор) - не заводилась - заряд літійових батарей показувало на 0 км. Зарядки у нас на той час не було. Через тиждень купили в Голландії зарядку Schneider Electric, залишили на ніч на зарядку. Зранку авто повністю зарядилось, завели поїхали. Наступного дня виїхали і проїхали десь 12 км і авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось - двигун не вимкнувся. Простояла вона години 2-ві, завели, "драйв" - поїхала (рано ми раділи) - 150-200 метрів і така сама ситуація. В подальшому так само але все менше і менше. І зараз взагалі не реагує (не їде). Думали зарядка - зарядили - нічого не помінялось. Місцеві спеціалісти почали грішити на коробку. Ми вирішили її самостійно зняти, від'єднали від двигуна - і такому стані вирішили провірити чи обертається сам двигун - вал, який виходить з електромотору не крутиться при увімкненому "драйв" чи "назад" і педаль газу. Знайшов декілька перегорілих запобіжників (10 і 25А) замінив, але нічого не змінилось. Спасайте. Дякую. Ось декілька фотографій.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Блок управління зарядом батарей
DSCN0786.JPG
DSCN0786.JPG [ 183.3 КБ | Переглядів: 10058 ]
Коментарій до файлу: Загальний вид
DSCN0816.JPG
DSCN0816.JPG [ 206.12 КБ | Переглядів: 10058 ]
DSCN0812.JPG
DSCN0812.JPG [ 129.81 КБ | Переглядів: 10058 ]
Коментарій до файлу: Виходи (в салоні) діагностики
DSCN0805.JPG
DSCN0805.JPG [ 129.63 КБ | Переглядів: 10058 ]
Коментарій до файлу: Сам електродвигун
DSCN0799.JPG
DSCN0799.JPG [ 173.38 КБ | Переглядів: 10058 ]
Коментарій до файлу: Сама машина
IMG_20141104_115755.jpg
IMG_20141104_115755.jpg [ 180.96 КБ | Переглядів: 10058 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5338Повідомлення 09 лист 2014, 13:15 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Нивки
Дякував (ла) 7 Подякували 26
Хочу електротранспорт: хочу ... по деньгам Дуе Ланос .. жизнь подправит
Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась

_________________
... через тернии к звёздам


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5339Повідомлення 09 лист 2014, 14:37 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5340Повідомлення 09 лист 2014, 15:04 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
iamdredd писав(ла):
Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась


Дякую. Можливо. Де її шукати і як перевірити. І ще - на даний час вона не їде зовсім.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5341Повідомлення 09 лист 2014, 15:09 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
ДядяВася писав(ла):
Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.


Про батареї нічого не відомо. Виходячи з авбревіатури AGV - ссилка в неті на сайт - www.lithiumbalance.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5342Повідомлення 09 лист 2014, 15:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5343Повідомлення 09 лист 2014, 15:32 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
AND писав(ла):
Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

Двигун за вал руками прокручується, без великого зусилля.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5344Повідомлення 09 лист 2014, 15:49 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Тогда скорее всего асинхронный -как сейчас модно.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5345Повідомлення 09 лист 2014, 15:51 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5346Повідомлення 09 лист 2014, 16:03 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Михалыч писав(ла):
При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.


Я не електрик, але Вас зрозумів, інформації на жаль більше немає і немає де її взяти. На контрольній панелі - зарядка батарей більше половини і до заправки 465 км. На блоці управління зарядом батарей наступна інформація - Вход - 100-265 Вольт, 16 А, 48-62 Hz,Вихід - макс. 520 Вольт, 12,5 А, макс. 3,3 Вт. І ще там є індикатори, які відображають заряд батарей, але вони не працюють.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5347Повідомлення 09 лист 2014, 16:23 
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 176 Подякували 163
Хочу електротранспорт: tesla roadster 2
Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5348Повідомлення 09 лист 2014, 16:25 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
JoMC писав(ла):
Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.

Дякую. Лафета є і вести ми готові до кого і куди?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5356Повідомлення 09 лист 2014, 21:23 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
По описанию проблемы похоже на севший основной аккумулятор. В тоже время на приборной панели вроде как показывает половину зарядки?

Попробуйте замерить напряжение на силовых (толстых) контактах контроллера.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5358Повідомлення 09 лист 2014, 21:27 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 115 Подякували 25
Хочу електротранспорт: Ниссан лиф
Скорее всего в том то и весь вопрос. А к кому ехать чинить электромобиль который не был собран собственными руками. :ups:
С другой стороны, я нашел бы электрика, и с ним померял бы батарейку. А после пересмотрел бы зарядку. Я согласен с тем, что похоже на севшие акумуляторы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5387Повідомлення 12 лист 2014, 19:25 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Лучше поищите толкового электрика на месте. Если что - можете мне позвонить (067-573-77-22).
Можем принять и в Харькове. Но катать на лафете удовольствие не из дешевых.

Проблема с большой вероятностью в силовом АкБ.

P.S.Именно с конектом дело не имел.

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 34


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group