Поточний час: 27 квіт 2024, 10:38

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Проблема з Ford Connect AGV
#5337Повідомлення 09 лист 2014, 12:18 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Доброго дня! Місяць назад у Голландії придбали електромобіль на базі Ford Transit Connect, 2011 року випуску, двигун потужністю 86 кВт, абревіатура (на передній решітці) – AGV, сам блок та мотор з водяним охолодженням, VIN – WFOUXXTTPUAJ32869, блок управління зарядом батарей – BRUSA NLG513, номер на блоці управління – ХВ.851.024 00 042, коробка (чи редуктор) – Borg Warner. Проїхали ми на ньому десь 10 км. потім він декілька днів простояв у гаражі і ми на ньому не виїжджали. Вирішили виїхати - сів 12 Вольтовий акумулятор, поставили на ніч на зарядку. На наступний день поставили його (акумулятор) - не заводилась - заряд літійових батарей показувало на 0 км. Зарядки у нас на той час не було. Через тиждень купили в Голландії зарядку Schneider Electric, залишили на ніч на зарядку. Зранку авто повністю зарядилось, завели поїхали. Наступного дня виїхали і проїхали десь 12 км і авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось - двигун не вимкнувся. Простояла вона години 2-ві, завели, "драйв" - поїхала (рано ми раділи) - 150-200 метрів і така сама ситуація. В подальшому так само але все менше і менше. І зараз взагалі не реагує (не їде). Думали зарядка - зарядили - нічого не помінялось. Місцеві спеціалісти почали грішити на коробку. Ми вирішили її самостійно зняти, від'єднали від двигуна - і такому стані вирішили провірити чи обертається сам двигун - вал, який виходить з електромотору не крутиться при увімкненому "драйв" чи "назад" і педаль газу. Знайшов декілька перегорілих запобіжників (10 і 25А) замінив, але нічого не змінилось. Спасайте. Дякую. Ось декілька фотографій.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Блок управління зарядом батарей
DSCN0786.JPG
DSCN0786.JPG [ 183.3 КБ | Переглядів: 10371 ]
Коментарій до файлу: Загальний вид
DSCN0816.JPG
DSCN0816.JPG [ 206.12 КБ | Переглядів: 10371 ]
DSCN0812.JPG
DSCN0812.JPG [ 129.81 КБ | Переглядів: 10371 ]
Коментарій до файлу: Виходи (в салоні) діагностики
DSCN0805.JPG
DSCN0805.JPG [ 129.63 КБ | Переглядів: 10371 ]
Коментарій до файлу: Сам електродвигун
DSCN0799.JPG
DSCN0799.JPG [ 173.38 КБ | Переглядів: 10371 ]
Коментарій до файлу: Сама машина
IMG_20141104_115755.jpg
IMG_20141104_115755.jpg [ 180.96 КБ | Переглядів: 10371 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5338Повідомлення 09 лист 2014, 13:15 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Нивки
Дякував (ла) 7 Подякували 26
Хочу електротранспорт: хочу ... по деньгам Дуе Ланос .. жизнь подправит
Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась

_________________
... через тернии к звёздам


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5339Повідомлення 09 лист 2014, 14:37 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5340Повідомлення 09 лист 2014, 15:04 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
iamdredd писав(ла):
Цитата:
... авто почало наче скидувати оберти, зменшувати швидкість (поступово) і зупинилось ...

очень похоже на защиту по перегреву. Остыла ... поехали ... перегрелась


Дякую. Можливо. Де її шукати і як перевірити. І ще - на даний час вона не їде зовсім.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5341Повідомлення 09 лист 2014, 15:09 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
ДядяВася писав(ла):
Что за батарея стоит? Похоже, одна или несколько ячеек дохлые. Выключается по причине просадки напруги ниже положенного.


Про батареї нічого не відомо. Виходячи з авбревіатури AGV - ссилка в неті на сайт - www.lithiumbalance.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5342Повідомлення 09 лист 2014, 15:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5343Повідомлення 09 лист 2014, 15:32 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
AND писав(ла):
Здравствуйте.
Про двигатель - хотелось бы знать какого он типа, если с постоянными магнитами то прокрутить его руками за вал пожалуй не удастся.
Попробуйте воспользоваться инструментом и выяснить крутится ли он вообще но без фанатизма конечно.
Проверьте сопротивления обмоток на "одинаковость".

Вообще-то в машине должна быть хоть какая-то диагностика.

Двигун за вал руками прокручується, без великого зусилля.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5344Повідомлення 09 лист 2014, 15:49 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Тогда скорее всего асинхронный -как сейчас модно.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5345Повідомлення 09 лист 2014, 15:51 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5346Повідомлення 09 лист 2014, 16:03 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Михалыч писав(ла):
При такой информации: 1) Не заряжая, померить напряжение на каждой ячейке , где меньше 2х вольт, отключить , обвести закороткой.
...2) что показывают контрольные приборы , если они есть , если их нет- подключить вольтметр к выводам батареи, Что показывает ?
... и надо больше информации, а не названий и ссылок. И, если, не тянуть время , то отбракованные ячейки, возможно удасться вылечить или , хотя бы подлечить.


Я не електрик, але Вас зрозумів, інформації на жаль більше немає і немає де її взяти. На контрольній панелі - зарядка батарей більше половини і до заправки 465 км. На блоці управління зарядом батарей наступна інформація - Вход - 100-265 Вольт, 16 А, 48-62 Hz,Вихід - макс. 520 Вольт, 12,5 А, макс. 3,3 Вт. І ще там є індикатори, які відображають заряд батарей, але вони не працюють.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5347Повідомлення 09 лист 2014, 16:23 
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 176 Подякували 163
Хочу електротранспорт: tesla roadster 2
Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5348Повідомлення 09 лист 2014, 16:25 
Не в мережі

Звідки: Вознесенск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
JoMC писав(ла):
Судя из указанной топикстартером мощности мотора 86 кВт, двигатель скорее всего синхронный Brusa на постоянных магнитах типа такого
http://www.brusa.eu/en/products/drive/motors-750-v/hsm1-101813-hv.html
хотя ставили на форд и асинхронные двигатели siemens на 55 кВт с контроллером от Azure Dynamics
Цитата:
The Azure Force Drive system includes a liquid-cooled Siemens 3-phase AC induction motor, 300V nominal, that delivers 158 N·m continuous and 235 N·m (peak); a Borg-Warner 31-03 single speed transmission with gear ratio of 8.28:1; an Azure Dynamics inverter; and a 3.3 kW charger. The 28 kWh battery pack comprises 16 modules (192 cells).


http://www.lithiumbalance.com/attachments/article/83/Case%20study%20A%20passion%20for%20quality.pdf
и исходя из этого документа там на борту
Цитата:
25,7 kWh The cells are lithium ion polymer pouch cells built into a dedicated 4p8s module integrated with the BMS



А вообще это гадание на кофейной гуще. В конкретно ваше машину могли поставить все что угодно. Если о машине ничего не известно, нужно ехать на эвакуаторе к спецам и пусть диагностируют неисправность.

Дякую. Лафета є і вести ми готові до кого і куди?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5356Повідомлення 09 лист 2014, 21:23 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
По описанию проблемы похоже на севший основной аккумулятор. В тоже время на приборной панели вроде как показывает половину зарядки?

Попробуйте замерить напряжение на силовых (толстых) контактах контроллера.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5358Повідомлення 09 лист 2014, 21:27 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 115 Подякували 25
Хочу електротранспорт: Ниссан лиф
Скорее всего в том то и весь вопрос. А к кому ехать чинить электромобиль который не был собран собственными руками. :ups:
С другой стороны, я нашел бы электрика, и с ним померял бы батарейку. А после пересмотрел бы зарядку. Я согласен с тем, что похоже на севшие акумуляторы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Проблема з Ford Connect AGV
#5387Повідомлення 12 лист 2014, 19:25 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Лучше поищите толкового электрика на месте. Если что - можете мне позвонить (067-573-77-22).
Можем принять и в Харькове. Но катать на лафете удовольствие не из дешевых.

Проблема с большой вероятностью в силовом АкБ.

P.S.Именно с конектом дело не имел.

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 101


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group