Поточний час: 26 квіт 2024, 09:55

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53941Повідомлення 12 бер 2018, 22:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
Не забудь тільки зробити заземлення ротора через якусь щітку по центрі інакше є можливість виходу із строю підшипників.Кпд більшого не вийде в цого двигуна ніж на магнітах.Рено такі двигуни використовував на кенго і на флюенсі.Тяга гарна а кпд меньше ніж в ліфа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53942Повідомлення 12 бер 2018, 22:47 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Про заземлення ніколи не чюв :) де таке використовувалось?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53946Повідомлення 12 бер 2018, 22:58 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
Виходять з строю мотори на рено.Від графітної пилюки і коротить через підшипники на корпус.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53957Повідомлення 13 бер 2018, 09:03 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Странно. Но , этой проблемы не бывает на болгарских моторах. А у Эдванседа щётки надо проверять через 100.000 часов работы. (дожить бы! ).................
....И напомню: ТОКОНАГРУЖЕННЫЕ ЩЁТКИ, у нас меднографитные. Содержание меди в щётках кратно уменьшает их нагрев и износ. Возможно,
РеноМоторники об этом забыли ! ? То, эксплуатационникам, рекомендую: замените щётки на меднографитные.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53963Повідомлення 13 бер 2018, 10:06 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Со щетками не все так просто. Только классов и подклассов наберется с десяток, а от разновидностей так в глазах рябит.

На что в первую очередь обычно обращают внимание - это ток, при этом забывая о других важных параметрах, например - линейная скорость коллектора под щеткой, что в электромобильной теме очень важно. Если этим пренебречь, то стоит ли удивляться, например, владельцам Берлинго/Саксо, почему заводские прошли, скажем 50 тыс. км, а после замены - 5-10 тыс. км? А щетки то часто-густо подбираются даже не по току, а просто по размеру...

http://diagnostica-em.narod.ru/shetki.pdf
http://disa-line.com.ua/%D0%A1%D1%81%D1 ... rushes.pdf
http://www.td-electroprivod.ru/files/33 ... ektros.pdf

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53965Повідомлення 13 бер 2018, 10:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
По моїм щеткам буде текти 10А максимум, думаю жить будуть довше чим машина


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53969Повідомлення 13 бер 2018, 11:56 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: г. Киев
Дякував (ла) 33 Подякували 35
Мій електротранспорт: Миницикл 350W
babac писав(ла):
Доробляю КПП, хотя це вже не коробка по суті а двух ступінчятий редуктор, осталась перша , друга і "паркінг" (із задньої передачі) ...

Давно сподобалася ваша ідея стосовно паркінгу ще на 30-ній коробці, дякую за інформативне фото сороковки! Хочу також поцікавитися, чи не ускладнюється вихід куліси з режиму паркінгу, якщо машина стояла на підйомі чи спуску?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53975Повідомлення 13 бер 2018, 13:04 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
babac писав(ла):
По моїм щеткам буде текти 10А максимум, думаю жить будуть довше чим машина

Я б не был так уверен. В автогенераторе ток до 5А, а щетки/коллектор совсем даже не вечные. Механический износ - это пол беды, там еще присутствует что-то типа электропереноса металла (один коллектор и/или щетка изнашиваются быстрее другого)

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#53976Повідомлення 13 бер 2018, 13:13 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Deemkienz писав(ла):
babac писав(ла):
Доробляю КПП, хотя це вже не коробка по суті а двух ступінчятий редуктор, осталась перша , друга і "паркінг" (із задньої передачі) ...

Давно сподобалася ваша ідея стосовно паркінгу ще на 30-ній коробці, дякую за інформативне фото сороковки! Хочу також поцікавитися, чи не ускладнюється вихід куліси з режиму паркінгу, якщо машина стояла на підйомі чи спуску?

Ускладнюється, на фото КПП з паркінгом із задньої передачі в такому варіанті особенно


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54002Повідомлення 13 бер 2018, 18:48 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Дима, просто как вариант предложу. Раз уж движок переделывается довольно радикально, то почему бы не сделать у двигателя не выходной вал, а отверстие, то есть внутреннюю шлицевую под вал КПП. По типу, как у насосников, или как стыкуются редукторы NMRV, UD-RV и им подобные с электродвигателями. Места в моторном отсеке неслабо добавится, да и сборка-разборка намного проще и быстрее. Оно как бы даже в природе просится вал стыковать с отверстием, а не вал с валом)))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54035Повідомлення 13 бер 2018, 22:41 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
На Форд Коннект вал с валом стыкуются через трубку с внутренними шлицами.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54063Повідомлення 14 бер 2018, 10:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Litvin писав(ла):
Дима, просто как вариант предложу. Раз уж движок переделывается довольно радикально, то почему бы не сделать у двигателя не выходной вал, а отверстие, то есть внутреннюю шлицевую под вал КПП. По типу, как у насосников, или как стыкуются редукторы NMRV, UD-RV и им подобные с электродвигателями. Места в моторном отсеке неслабо добавится, да и сборка-разборка намного проще и быстрее. Оно как бы даже в природе просится вал стыковать с отверстием, а не вал с валом)))

Так то воно класно,но вал мотора із не трердої сталі зроблений, внутрені шліци тоже не так просто зробить


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54070Повідомлення 14 бер 2018, 11:01 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1001
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
как вариантно подшипник тоже пришлось ставить другой


Додаткові файли:
IMG_20170404_192920.jpg
IMG_20170404_192920.jpg [ 1.59 МБ | Переглядів: 5991 ]

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54071Повідомлення 14 бер 2018, 11:04 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 549 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Тут так-же вопрос к валам КПП
Они могут быть неточными для нашей задачи.
Их завод пропускает потому-что знают что сцепа немного играет и стопроцентная соосность необязательна.
Но у и главное.А где гарантии что самодельщик ровно прикрутит? Наплыв ..Песчинка..
Лично у меня вал кпп немножко гулял наверно подшипники поизносились.
Мне кажется что все-таки муфты нужны.

Если бы машину с нуля делать тогда другое дело.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#54074Повідомлення 14 бер 2018, 11:19 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Если входной вал на шарикоподшипнике, то он не может не гулять. Если создать ему осевую нагрузку (надавить сзади, например, на выходной вал), то он станет строго по центру - тогда и замеряйте центр.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 103


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group