Поточний час: 27 квіт 2024, 14:32

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Конверсія KTM sx85
#52378Повідомлення 17 лют 2018, 10:41 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Зображення

Довгоочікуваний проект поїхав! :bravo: Тестую і відловлюю нюанси! Згодом обов'язково напишу детальний огляд у своєму блозі! Цікаво буде порівняти з Pozitive MD, оскільки це був перший ебайк в моїх руках на якому можна було поганяти по горах!

Коротко по комплектації/характеристиках:

Ходова: KTM SX85 2008 року;
Мотор МК QS 205 50h v3 40*3T 3000w (редукція 1:2,15)
Контроллер Kelly KLS 8430s (300А)
Акумулятор 88v48,5ah 24s1p (4.260kWh)
Вага 93кг
Максимальна швидкість (при співвідношенні 1:2,15) 75-80 км/год
Система охолодження відсутня (пасивне охолодження)

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#52446Повідомлення 18 лют 2018, 16:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
підпишусь, цікаво що з того получиться :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53072Повідомлення 27 лют 2018, 11:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: харьков
Дякував (ла) 159 Подякували 5
Мій електротранспорт: делаю
Хочу електротранспорт: эндуро мот
когда подробностей ждать?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53090Повідомлення 27 лют 2018, 14:16 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
В нас зараз -15-20 надворі. Хай трохи попустить, чуть розтане сніг - можна буде нормально його поганяти хоч би тиждень. А так, доробляю деякі косметичні нюанси. Але їде він дуже цікаво!

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53851Повідомлення 11 бер 2018, 19:00 
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 20 Подякували 22
Снігу вже нема :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53858Повідомлення 11 бер 2018, 20:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ukraine, Lviv
Дякував (ла) 5 Подякували 3
AdeptusOne писав(ла):
Снігу вже нема :)

тепер є купа багна :(
ще тиждень-півтора і все розтане/підсохне

_________________
Зображення

https://www.youtube.com/c/silentenduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53905Повідомлення 12 бер 2018, 13:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Катаю, аналізую, доробляю. Не хочу писати поспішних висновків.

Між іншим, підключив PowerWatcher - тепер можна спостерігати витрату енергії. В режимі міста, якщо їхати акуратно в потоці, часті зупинки і в міру плавний розгін - середній розхід 35вт/км. Якщо веселіше крутити ручку газу - розхід получився 41вт/км (на оффроудній гумі з тиском 1атм). Сьогодні поганяв круті підйоми по оффроуді - 50вт/км В принципі, цифри мені подобаються. Рекуперація в середньому +10%

Контроллер зараз запрограмований на 100% фазного і 70% батарейного (300/210а), чутлива ручка газу і потужний момент з нуля обертів. Покищо не бачу необхідності збільшувати батарейний струм.В діапазоні 0-50 км/год крутний момент чудовий, запас по максималці до 75-80 км/год, на даний час мені цього достатньо.


Додаткові файли:
IMG_20180312_084109.jpg
IMG_20180312_084109.jpg [ 592.88 КБ | Переглядів: 12930 ]

_________________
SilentEnduro
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53956Повідомлення 13 бер 2018, 09:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53979Повідомлення 13 бер 2018, 13:51 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
vchaban писав(ла):
Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.


Може кулер якійсь на радіатор контролера поставити?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53985Повідомлення 13 бер 2018, 15:12 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
vchaban писав(ла):
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді :) для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#53986Повідомлення 13 бер 2018, 15:29 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Grigoriy.k писав(ла):
vchaban писав(ла):
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді :) для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер.


Я розумію що ти маєш на увазі. Суб'єктивно мені здається що 7230s довше грівся. Теоретично, якщо б я подавав навіть 100а то акум повністю мав би розрядитися за 30хв. На ділі я за 2 години його не висаджу, а це 25а в середньому. Цікаво наскільки рекуперація підігріває контроллер, він тоді по-суті нонстоп працює, не має часу остигнути.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54323Повідомлення 17 бер 2018, 19:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок. :hurra:

Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50).

Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму.

Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна.

Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора.

Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм.

Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо.

Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.


Додаткові файли:
IMG_20180314_083617.jpg
IMG_20180314_083617.jpg [ 768.8 КБ | Переглядів: 12730 ]

_________________
SilentEnduro
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54330Повідомлення 17 бер 2018, 20:37 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54361Повідомлення 18 бер 2018, 09:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 21 Подякували 73
Grigoriy.k писав(ла):
Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz.


це цікаво. як її змінити?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54370Повідомлення 18 бер 2018, 11:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Поставити цифру 10 замість 20 у полі PWM frequency і записати параметри)

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 100


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group